تغییراتی در نحوه ثبت نام دانشگاه موناش

تغییراتی در نحوه ثبت نام دانشگاه موناش

تغییراتی در نحوه ثبت نام دانشگاه موناش

دانشجویان باید تا تاریخ 23 فوریه 2018 برابر با 4 اسفند 96 (یا زودتر بسته به دوره مثل دوره هایی که مهلت ثبت نام زودتری دارند) به صورت انلاین انتخاب واحد خود را انجام دهند.

عدم ثبت نام در واحدها تا 23 فوریه 2018 (و یا قبل از آن بسته به دوره) منجر به این خواهد شد که دانشجویان قادر به شروع دوره خود در این ترم نباشند. هیچ تمدیدی برای ثبت نام واحدها بعد ازاین تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

اگر دانشجویان منتظر دریافت تاییدیه ثبت نام (COE) هستند میتوانند قبل از دریافت آن انتخاب واحد آنلاین خود را انجام دهند، همچنین در طی دو هفته اول ترم، فرصت تغییر واحد را خواهند داشت.

ثبت نام برای روز ورود به دانشگاه موناش

دانشجویان باید ورودی خود به دانشگاه موناش ( Monash ) را از دوشنبه 29 ژانویه و تا تاریخ 19 فوریه 2018 ثبت کنند.

آن دسته از دانشجویان که نمی توانند تا 19 فوریه 2018 در دانشگاه حضور داشته باشند، باید برای درخواست اجازه تاخیردر ورود اقدام کنند و اطلاعات زیر را به latereg@monash.edu  ایمیل کنند. بدون اجازه کتبی، آنها نمیتوانند دوره خود را شروع کنند.

    • شماره شناسایی موناش
    • نام
    • نام خانوادگی
    • تاریخ تولد
    • نام دوره ای که در آن ثبت نام شدید
    • تاریخ دقیق ورود به ثبت نام
  • دلیل دیر رسیدن
می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button