بورسیه‌های دانشگاه ادیث کووان: سال 2024

بورسیه‌های دانشگاه ادیث کووان: سال 2024

یکی از دانشگاه‌های عالی در کشور استرالیا که هر ساله به دانشجویان زیادی از سرتاسر دنیا پذیرش می‌دهد، دانشگاه ادیث کوان است. دانشگاه ادیث کوان طیف وسیعی از بورسیه‌های تحصیلی را به دانشجویان داخلی و بین‌المللی در سطوح مختلف تحصیلی با معیارهای واجد شرایط بودن و فرآیندهای درخواست مختلف، ارائه می‌کند. با بهره از این بورسیه‌ها دانشجویان داخلی و به خصوص دانشجویان بین‌الملل می‌توانند در شرایط عالی مطالعات خود را در هر مقطع تحصیلی شروع کنند و ادامه تحصیل دهند. چرا که همیشه بزرگترین مانع یا چالش برای هر دانشجوی بین‌الملل مباحث مرتبط مالی و هزینه‌های دانشگاه است. بورسیه تحصیل یک راه برای مدیریت و کاهش هزینه‌های شهریه و سایر هزینه‌های مرتبط با تحصیل است. در ادامه قصد داریم شما را با بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان در سال 2024 بیشتر آشنا کنیم.

بورسیه های دانشگاه ادیث کوان: سال 2024

درخواست جهت دریافت بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان در سال 2024

دانشگاه ادیث کوان استرالیا در سال 2024 همانند سالهای پیشین به دانشجویان طیف وسیعی از بورسیه‌های تحصیلی را ارائه نموده است. آخرین مهلت درخواست برای بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان 17 اکتبر سال 2023 بوده است. بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان 2024 – 2025 به طور کامل بورسیه‌های دانشجویی بین‌المللی است.

بورسیه‌های دانشجویی بین‌الملل برای دانشجویان مقطع Ph.D به طور کامل در دسترس بوده و شامل کمک هزینه سالانه 28600 دلار، کمک هزینه جابجایی و پوشش سلامت بین‌المللی دانشجویان است. این کمک‌های مالی برای کمک به دانشجویان برجسته و امیدوارکننده برای تحصیلات تکمیلی در تحصیل درجات بالاتر از طریق مطالعات ECU است. بورسیه تحصیلی بر اساس شایستگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی اعطا می‌شود. تحقیقات ECU درک را گسترش می‌دهد و کیفیت زندگی را برای استرالیایی‌ها و افراد در سراسر جهان بهبود می‌بخشد.

چگونه برای بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان باید اقدام کنید؟

برای ثبت‌نام و درخواست بورسیه‌های دانشگاه‌ ادیث کوان باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید برنامه درسی یا تحصیلی خود در این دانشگاه را انتخاب نمایید.
  • یک اکانت بسازید و وارد حساب کاربردی خود شوید و روی شروع درخواست کلیک و اطلاعات مربوط به فرم درخواست را بدون کوچکترین کمی و کاستی پر کنید.
  • پس از پر کردن فرم ثبت نام همه متقاضیان باید مدارک خود را به دانشگاه ارائه کنند. این مدارک شامل موارد زیر خواهد بود:
    • تمامی ریزنمرات تحصیلی مرتبط با سالهای گذشته، گواهینامه جوایز و تجربه‌های حرفه‌ای.
    • مدارک صلاحیت تحصیلی به زبان انگلیسی (مدرک زبان انگلیسی)
    • کپی پاسپورت
    • خلاصه سوابق کاری
    • توصیه‌نامه
    • بیانیه شخصی

پس از آماده‌سازی مدارک بالا، در مرحله آخر، وارد حساب کاربری خود شوید، روی شروع درخواست بورسیه کلیک کنید، درخواست را پر کنید و آن را ارسال کنید.

شرایط و ضوابط دریافت بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان استرالیا

برای واجد شرایط برای درخواست این بورسیه، باید:

  • شهروند یکی از کشورهای واجد شرایط باشید.
  • یک برنامه مناسب را در یک موسسه شریک، خارج از کشور، تکمیل کرده باشید.
  • در سال 2023 تحصیل را در دانشگاه ادیث کوان (ECU) آغاز کنید.
  • شرایط ورود مستقیم دانشگاهی ECU را در دوره مورد نظر خود ملاقات کنید.
  • عدم دریافت بورسیه یا حمایت مالی دیگر.
  • دانشجوی بین‌المللی باشید و نه شهروند استرالیایی، اقامت دائم استرالیا یا شهروند نیوزیلند.

الزامات زبان انگلیسی: متقاضیانی که زبان اصلی آن‌ها انگلیسی نیست، باید مدارک لازم برای مهارت در زبان انگلیسی را در سطح مورد نیاز دانشگاه ارائه دهند.

مزایای دریافت بورسیه از دانشگاه ادیث کوان استرالیا چیست؟

مزایای دریافت بورسیه از دانشگاه ادیث کوان استرالیا چیست؟

دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های استرالیا دارای مزایای فراوانی است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش هزینه‌ها

بورسیه تحصیلی به شما این امکان را می‌دهد که بخش زیادی از هزینه‌های تحصیلی خود را کاهش دهید یا حتی معاف شوید. این شامل شهریه تحصیلی، هزینه زندگی و هزینه‌های دیگر مرتبط با تحصیل در کشور استرالیا می‌شود.

فرصت‌های تحقیقاتی

بسیاری از بورسیه‌ها فرصت‌های تحقیقی و پروژه‌های تحقیقاتی را همراه دارند. این موارد به دانشجویان این امکان را می‌دهند که در حوزه‌های مورد علاقه خود تجربه حرفه‌ای کسب کنند.

تجربه زندگی در یک محیط بین‌المللی

تحصیل با بورسیه در یک دانشگاه استرالیایی، به شما فرصت زندگی در یک محیط بین‌المللی و چندفرهنگی را می‌دهد. این تجربه می‌تواند به توسعه فرهنگی و اجتماعی شما بیافزاید.

فرصت شغلی بعد از فارغ‌التحصیلی

برخی از بورسیه‌ها به شرطی ارائه می‌شوند که دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی، به مدت معینی در کشور بمانند و در آنجا کار کنند. این موضوع می‌تواند در تجربه شغلی و کسب مهارت‌های عملی موثر باشد.

پیشرفت تحصیلات و تحقیقات

دانشگاه‌های استرالیا به عنوان یکی از مراکز برتر تحقیقاتی شناخته می‌شوند. بورسیه تحصیلی به دانشجو این امکان را می‌دهد که در یک محیط پژوهشی پیشرفته و با استفاده از امکانات مدرن تحقیقاتی فعالیت کند.

تجربه آموزشی با کیفیت

دانشگاه‌های استرالیا به دلیل استانداردهای بالای آموزشی و ارتقاء اکادمیک شناخته می‌شوند. بورسیه تحصیلی به دانشجو این فرصت را می‌دهد که از اساتید مطرح و منابع آموزشی متنوع و کارآمد بهره‌مند شوند.

در کل، بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های استرالیا به دانشجویان فرصتی برای توسعه شخصی و حرفه‌ای، آموزش با کیفیت و ایجاد ارتباطات جهانی می‌دهد.

بورسیه‌های دانشگاه ادیث کوان در سال 2024

دانشگاه ادیث کوان (ECU) انواع بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. این بورسیه‌ها شامل موارد زیر هستند:

بورسیه بین‌المللی کارشناسی 2023 و 2024

بورسیه بین‌الملل کارشناسی ECU به دانشجویان بین‌الملل مقطع کارشناسی تعلق می‌گیرد. این بورسیه بین‌المللی سبب 20 درصد کاهش شهریه برای مدت دوره مشخص به دانشجو توسط دانشگاه ارائه می‌شود.

بورسیه بین المللی کارشناسی ارشد 2023 و 2024

بورسیه بین‌المللی کارشناسی ارشد 2023 و 2024 به دانشجویان ترم دوم 2023 و همچنین افرادی که در ترم اول و دوم‌شان را در سال 2024 شروع می‌کنند، تعلق می‌گیرد. بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد بین‌المللی ECU برای دانشجویان بین‌المللی آینده از کشورهای منتخب ارائه می‌شود. این بورسیه 20% (درصد) کاهش شهریه را برای سال اول دوره ارائه می‌دهد.

بورسیه بین‌المللی شایستگی در مقطع کارشناسی 2023 و 2024

بورسیه بین‌المللی شایستگی در مقطع کارشناسی، به دانشجویان بین‌الملل که می‌توانند سطح بالایی از پیشرفت تحصیلی در مطالعات قبلی خود را به دانشگاه نشان دهند، ارائه می‌شود. متقاضیان که واجد شرایط دریافت این بورسیه هستند که میزان شایستگی آنها به نسبت دانشجویان دیگر از نظر نمره و سایر موارد بالاتر است. برای دریافت این بورسیه نیاز به درخواست نیست و دانشجو شایسته به طور خودکار واجد شرایط این بورسیه تحصیلی خواهد بود. در سال 2024 بورسیه شایستگی در مقطع کارشناسی تقریبا 20 درصد شهریه دانشجو را کاهش می‌دهد.

بورسیه‌های بین‌المللی کارشناسی ارشد پژوهش محور (ECU-IPRS)

این بورسیه تحصیلی دانشگاه ادیث کوان، هزینه زندگی دانشجو را تا سقف 27000 دلار در سال پوشش می‌دهد. همچنین علاوه بر این، بورسیه بین‌المللی کارشناسی ارشد پژوهش محور، هزینه‌های شهریه و بیمه سلامت را نیز شامل می‌شود.

بورسیه‌های بین‌المللی دکترا دانشکده پرستاری و مامایی

مبلغ پوشش این بورسیه در سال برای دانشجویان دکتر دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه ادیث کوان 27000 دلار در سال است.

بورسیه‌های جوایز استرالیا

این بورسیه معمولا از سوی دولت استرالیا به همه دانشجویان بین‌الملل تخصیص داده می‌شود. این بورسیه با هدف کمک به دانشجویان بین‌الملل و مطالعه آسان و راحت به دانشجویان از سوی دولت ارائه می‌گردد.

بورسیه‌های ممتاز Dean مختص دانشکده تجارت و حقوق

تا سقف 5 بورسیه به ارزش 5,000 دلار برای دانشجویان واجد شرایط تحصیل در دوره‌های ممتاز است.

بورسیه‌های بین‌المللی ساکنان موقت استرالیا

تخفیف 20٪ هزینه شهریه برای دانشجویان با شرایط مشخص از سوی دولت استرالیا.

بورسیه‌های بین‌المللی پردیس جنوب غرب

تخفیف 10٪ در هزینه شهریه برای دانشجویانی که در این پردیس تحصیل می‌کنند.

بورسیه کارشناسی ارشد مهندسی رئیس اجرایی

بورسیه رئیس اجرایی 2024 به دانشجویان بین‌المللی (که می‌توانند پیشرفت تحصیلی بالایی در مطالعات قبلی خود نشان دهند) برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی (I59) ارائه می‌شود. این بورسیه 20٪ (درصد) کاهش شهریه را برای مدت دوره در ECU به دانشجویان ارائه می‌دهد.

مختصری درباره دانشگاه ادیث کوان استرالیا

مختصری درباره دانشگاه ادیث کوان استرالیا

دانشگاه ادیث کوان (ECU) یک دانشگاه دولتی استرالیایی است که در شهر پرث در استرالیای غربی واقع شده و در سال 1991 تأسیس شده است. نام این دانشگاه از ادیث کوان گرفته شده است، این شخص اولین زنی بود که به پارلمان استرالیا راه یافت. دانشگاه ادیث کوان (ECU) دارای سه پردیس است که عبارتند از: پردیس جوندالپ، پردیس مونت لاولی و پردیس جنوب غربی.

این دانشگاه دولتی استرالیایی دارای بیش از 27000 دانشجو است. تقریبا 4300 نفر از این جمعیت دانشجویی، متعلق به دانشجویان بین‌الملل بوده که از 100 کشور مختلف در جهان به این دانشگاه مهاجرت کرده‌اند.

دانشگاه ادیث کوان استرالیا، همچنین با همکاری با موسسات آموزشی مختلف، دوره‌های متنوعی را در خارج از استرالیا ارائه می‌دهد. پردیس جوندالپ این دانشگاه به عنوان بهترین ارائه‌دهنده دوره‌های فنی و حرفه‌ای (TAFE) در استرالیای غربی شناخته می‌شود.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، دانشگاه ادیث کوان، یکی از دانشگاه‌های دولتی عالی در استرالیا است که هر ساله دانشجویان بسیار زیادی از سراسر دنیا به این دانشگاه مراجعه می‌کنند تا بتوانند در رشته‌های مختلف شروع به تحصیل کنند. یکی از مزیت‌های تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان بین‌الملل، ارائه بورسیه‌های تحصیلی متنوع در مقاطع مختلف تحصیل است. در این مطلب سعی برآن داشتیم که شما را با انواع بورسیه‌های مختلف دانشگاه ادیث کوان در سال 2024 آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه و همچنین شهریه دانشگاه ادیث کوان می‌توانید به مطالب وبلاگ ما سر بزنید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button