بورسیه کارآفرینی در زمینه هنر : تاونر علی

بورسیه کارآفرینی در زمینه هنر-تاونر علی

بورسیه کارآفرینی در زمینه هنر : تاونر علی

جایزه‌ای به ارزش 2500 دلار به دانشجویان تمام‌وقت کارشناسی در سال دوم، سوم یا چهارم رشته هنر که کارآفرینی را دنبال نمایند، اعطا می‌گردد. انتخاب‌های صورت گرفته بر اساس موفقیت‌های آکادمیک (حداقل 75 درصد) و نامه‌ای در دو صفحه که اشتیاق دانشجو را به کارآفرینی در حوزه‌هایی چون مسکن، استارتاپ و گازهای گلخانه‌ای نشان می‌دهد. دانشجویان علاقه‌مند بایستی درخواست خود را حداکثر تا تاریخ اول اکتبر به ثبت برسانند. این کمک‌هزینه توسط تاونر علی از مشاوران و طراحان موفق حوزه‌های کارآفرینی بر پایه هنر اهدا می‌شود.

ارزش

·         2500 دلار

پیش‌نیازها و الزامات

·         کسب حداقل 75 درصد امتیاز دانشگاهی

·         دنبال کردن کارآفرینی

سطوح تحصیلی

·         سال دوم، سوم و چهارم

دوره­‌های واجد شرایط دریافت بورسیه کارآفرینی هنر علی

هنر، حسابداری و مدیریت مالی، مردم‌شناسی، مطالعات کلاسیک، هنرهای ارتباطی، اقتصاد، زبان و ادبیات انگلیسی، هنرهای کاربردی، مطالعات فرانسه، مطالعات آلمانی و اسکاندیناوی، اقتصاد بین‌المللی و هنر دیجیتال، تاریخ، تجارت بین‌المللی، مطالعات ایتالیایی، مطالعات لیبرال، مطالعات قرون‌وسطی، موسیقی، مطالعات صلح، فلسفه، علوم سیاسی، روانشناسی، مطالعات مذهبی، مطالعات روسی و اروپایی، مطالعات خانواده و ازدواج، مطالعات توسعه اجتماعی، مطالعات جامعه‌شناسی و قضایی، مطالعات اسپانیایی و لاتین، مطالعات زنان

شایان‌ذکر است افزون بر شهروندان کانادا و افرادی که اقامت دائم این کشور را دریافت نموده‌اند، کلیه دانشجویان بین‌المللی نیز امکان برخورداری از شرایط این بورسیه را دارا هستند.

پروسه انتخاب بورسیه علی

پس از انتخاب فرم از صفحه تحصیلات کارشناسی منطبق با بورسیه موردنظر نسبت به درخواست کمک‌هزینه برای ترم پاییز در حدفاصل سپتامبر تا دسامبر اقدام نمایید. گفتنی است برای ترم‌های آتی باید در زمان دیگری به سایت مراجعه فرمایید. آخرین‌مهلت ارسال درخواست برای برخورداری از مزایای این بورسیه اول اکتبر است.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با مسئول بورسیه‌های کارشناسی ما تماس حاصل نمایید.

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button