دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش استرالیا

مختصری درباره دانشگاه موناش استرالیا

این دانشگاه در سال 1958 در ملبورن استرالیا تاسیس شده است. اولین دانشجویان دانشگاه تحصیلاتشان را در سال 1961 در پردیس اصلی دانشگاه آغاز کردند و به همین دلیل دانشگاه موناش اولین دانشگاه ایالت ویکتوریا  است که در 100 سال گذشته تاسیس شده است.
دانشگاه موناش دارای یک سازماندهی جوان، مشتاق، خوش بین و خوش برخورد است. این دانشگاه اعتقاد دارد که با تحصیلات و تحقیقات با کیفیت بالا می‌توان دنیای بهتری ساخت.
دانشگاه موناش تعداد زیادی از دوره ها، رشته ها و گرایش ها را ارائه می دهد. در موناش شما می‌توانید از بین گزینه های تحصیلی مختلف که شامل: تحصیل در دو رشته همزمان
تحصیل پاره وقت
آموزش از را دور و روش های دیگر می‌شود،
انتخاب کنید.
دانشکده مدیریت مسئول مدیریت تک تک دوره ها است. ممکن است یک دانشجو در یک گروه و دانشکده خاص ثبت نام کرده باشد ولی دانشکده و گروه های مختلفی ممکن است آن دوره را ارائه کنند.

دانشگاه موناش استرالیا

ایمنی و امنیت بالا از خصوصیات دانشگاه موناش است. تیم های امنیتی در تمام دانشگاه به صورت پیاده، با دوچرخه و ماشین در طول شبانه روز در حال گشت زنی هستند. این نیروها توسط یک تیم مدیریت خبره که در زمینه پیش گیری جرم، بازررسی، نظارت و مدیریت بحران و ترافیک تخصص دارند، رهبری می شوند.
خدمات ایمنی و امنیت دانشگاه شامل اسکورت های امنیتی داخل دانشگاه و اتوبوس های شبانه است که به دانشجویان کمک می کند بعد از تاریک شدن هوا در محوطه های وسیع دانشگاه تردد کنند.

این دانشگاه در طول مدت ۵۰ سال توانسته است که در زمینه های تحقیق و آموزش اعتبار ملی و بین المللی قابل تحسینی بدست آورد. دانشگاه موناش در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارد.

پردیس های مختلفی در این دانشگاه قرار دارن اما کلایتون Clayton بزرگترین پردیس دانشگاه موناش است و ۸ دانشکده در این پردیس قرار دارند. این پردیس امکانات ورزشی، تحصیلی و فرهنگی متعددی را فراهم میکند.
همچنین دستاوردهای افتخار آمیز در دست یابی به پروژهای تحقیقاتی مشترک از افتخارات این پردیس است. بخش کلایتون در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی ملبورن قرار دارد. کلایتون یک بخش مسکونی بزرگ است و به داشتن تعداد زیادی از موسسات علمی و تکنولوژی در ایالت ویکتوریا مشهور است.

پردیس کلایتون دانشگاه موناش

پردیس کول فیلد Caulfield
دومین پردیس بزرگ دانشگاه موناش است که  از فرصت‌های تحصیلی بسیاری را فراهم می کند. دارای ۵ دانشکده بوده و گستره وسیعی از رشته ها و گرایش های دوره لیسانس، تحصیلات تکمیلی و تحقیقاتی را  ارائه می دهد.

پردیس کول فیلد دانشگاه موناش

برای مطالعه بیشتر، به صفحه دانشگاه موناش مراجعه کنید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button