دانشگاه وسترن سیدنی جامعه‌ی کارمندان تحصیل کرده‌ی خود را افزایش می‌دهد

دانشگاه وسترن سیدنی جامعه‌ی کارمندان تحصیل کرده‌ی خود را افزایش می‌دهد

دانشگاه وسترن سیدنی جامعه‌ی کارمندان تحصیل کرده‌ی خود را افزایش می‌دهد

دانشگاه وسترن سیدنی 19 کارمند تحصیلات عالی جدید را به عنوان بخشی از پروژه‌ی مشارکت با یک سازمان بین‌المللی ارتقای تعالی در آموزش عالی، پذیرفته است.  کارکنان علمی و حرفه‌ای دانشگاه به علت آموزش، تدریس و یادگیری خود در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند و استانداردهای حرفه ای انگلستان را رعایت می‌کنند. این که اساتید غرب می‌توانند در سطح کیفیت بین‌المللی تدریس کنند، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه وسترن سیدنی، پروفسور بارنی گلوور، از اساتید وکارکنان دانشگاه به خاطر مشارکتشان قدردانی کرده است. او گفته است: طرح برنامه‌ی کمک تحصیلی غرب، کارکنان دانشگاه را دور هم جمع کرده و روشی رو به پیشرفت برای تحصیل در این دانشگاه به وجود آورده است. بسیاری از اساتید در کارهای نوآورانه‌ی دانشگاه شرکت کرده تا برنامه‌ی درسی خود را از طریق پروژه‌ی قرن 21 تغییر دهند. این پروژه یک تغییر رویکرد برای روش تدریس در دانشگاه‌ها و مواجه شدن با فرصت‌ها و چالش‌های قرن حاضر است.

از کارمندان جدید اخیراً در رویدادی که توسط پروفسور دنیس Kirkpatrick و معاون برنامه نویسی نرم‌افزار (آموزش آینده) پروفسور سیمون بری در پردیس شهر پارماکتا برگزار گردید، قدر دانی شد.

دانشگاه پیشرفته‌ی تحصیلات عالی، در حال حاضر یک جامعه متشکل از 41 کارمند و بیش از 2000 دانشجوی استرالیایی و بیش از 200،000 دانشجو از  سراسر جهان است که همه‌ی کارمندان بر روی شیوه‌های نوآورانه‌ی آموزشی کار می‌کنند تا دانشجویان را در قلب برنامه‌ی درسی دانشگاه نگه دارند.

منبع:

https://www.westernsydney.edu.au/newscentre/news_centre/more_news_stories/western_expands_its_community_of_advance_higher_education_fellows


برخی از مهمترین خبرها:

دستور العمل های جدید ورزشی برای افراد مبتلا به سرطان
درمان فشار خون بالا بعد از بارداری

هدف از مراقبت های پزشکی در سن بالا
نرخ مرگ و میر در افراد مبتلا به اوتیسم دو برابر افراد معمولی است
جراحی سرطان پروستات با استفاده از ربات
شیوه‌های جدید برای مراقبت از سلامتی چشم


می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button