دوره‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری

در بازارهای رقابتی امروزی که مشتریان با انوع محصولات و خدمات رو به رو هستند، و دسترسی به اطلاعات گسترده‌ای دارند، شرکت‌ها برای ارائه و عرضه‌ی محصولاتشان با مشکل مواجهند. پس لازم است که در این میدان نبرد سخت، بازاریابان به کلیه‌ی ابزارها و دانش لازم برای استقرار بازار مجهز شوند.
دوره‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری با مشورت با بزرگان صنایع طراحی شده است. این دوره رویکردی علمی و کاربردی دارد. همچنین شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در یک تیم کار کرده و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. علاوه بر این به شما کمک خواهد کرد تا در کسب و کارتان خلاقیت داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی دوره‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری

• در این دوره شما می‌توانید دانش و مهارت بازاریابی خود را برای طراحی و پیاده سازی استراتژی‌های بازاریابی گسترش دهید.
• این دوره به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های بین فردی و ارتباطی خود را ارتقا دهید تا بتوانید هم به طور مستقل و هم در گروه‌ها به فعالیت بپردازید تا نتایج موثری را برای ذینفعان به ارمغان آورید.
• در این دوره شما امکان فعالیت در سطوح حرفه‌ای از جمله آزمایشگاه تصمیم گیری امور مالی، مرکز رشد و … را خواهید داشت.
• در دوره‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواریشما تجربیاتی مربوط به صنایع مختلف کسب خواهید کرد و این امکان برای شما فراهم خواهد شد که با شرکای بزرگ این دانشگاه که در بزرگترین مراکز تکنولوژی پیشرفته‌ی استرالیا و خارج از آن قرار دارند همکاری کنید.
• دانشکده‌ی تجارت و اقتصاد دانشگاه مک کواری یکی از معتبرترین دانشکده‌های انجمن کسب و کار(AACSB) است. بنابراین شما با تحصیل در این رشته با موسسه‌ای در سطح جهانی آشنا خواهید شد.
• دانشگاه مک کواری رتبه‌ی اول را در حقوق دریافتی فارغ التحصیلان دارد. همچنین این دانشگاه رتبه‌ی اول در سیدنی را در زمینه‌ی رضایت فارغ التحصیلان در کسب و کار و مدیریت از آن خود کرده است.
فرصت‌های شغلی
o حرفه‌ها

 متخصص برند
 متخصص بینش اطلاعاتی
 متخصص ارتباط با مشتری
 متخصص بازاریابی دیجیتال
 تحلیلگر بازار
 محقق بازارمشاور بازاریابی
 متخصص زنجیره تامین بازاریابی
 متخصص خط تولید
 بازاریابی حرفه‌ای خدمات
 متخصص فروش
 کارشناس رسانه‌های اجتماعی و متخصص بازاریابی دیجیتال
o کارفرمایان
 شرکت‌های تحلیلی کسب و کار
 تولید کنندگان کالاهای مصرفی و شرکت‌های خرده فروشی
 موسسات مالی
 سازمان‌های دولتی
 سازمان‌های صنعتی و B2B
 شرکت‌های مشاوره مدیریت
 شرکت‌های بازاریابی و PR
 بانکداران تجاری
 شرکت‌های چند ملیتی
 شرکت‌های ورزشی و سرگرمی
 بورس اوراق بهادار

o حقوق
حقوق فارغ التحصیلان بسته به اینکه در چه گرایشی از رشته‌ی بازاریابی تحصیل می‌کنند، متفاوت است.

در رشته‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری چه چیزهایی را خواهید خواند؟

با تحصیل در رشته‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری شما این آزادی را خواهید داشت که بر اساس علایق خود در طیف وسیعی از واحدهای درسی شرکت کنید. همچنین نیاز نیست که مطالعات خود را به دروس خاصی محدود کنید.
• دروس اجباری
مدیریت استراتژی بازاریابی
تئوری بازاریابی
تحقیقات بازاریابی کاربردی
رفتار مصرف کننده

• دروس اختیاری
از میان واحدهای درسی زیر باید 16 واحد درسی را انتخاب کنید.
ارتباطات بازاریابی
استراتژی بازاریابی دیجیتال
استراتژی بازاریابی B2B
بازاریابی خدمات B2B و حرفه‌ای
استراتژی بازاریابی زنجیره‌ی تامین
استراتژی برند سازی
محصول و خدمات جدید
مدیریت استراتژیک فروش

شرایط پذیرش در رشته‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری

حداقل نمره‌ی 6.5 آیلتس (حداقل نمره‌ی مهارت خواندن: 6.0، حداقل نمره‌ی مهارت نوشتن: 6.0، حداقل نمره‌ی مهارت صحبت کردن: 6.0، حداقل نمره‌ی مهارت گوش دادن: 6.0)
شهریه‌ی رشته‌ی بازاریابی دانشگاه مک کواری
هزینه‌ی سالانه: 36000 دلار استرالیا
هزینه‌ی هر واحد درسی: 1125 دلار استرالیا

ملزومات برای درخواست پذیرش:

  • گذرنامه
  • تمام مدارک تحصیلی (از جمله رونوشت‌ها)
  • مدارک زبان انگلیسی
0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست