رشته پرستاری در استرالیا

مدرک پرستاری بین المللی

موسسه مهاجرت تحصیلی آریا بیش از 17 سال است که در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور و مهاجرت تحصیلی فعالیت می کند.

اگر برای تحصیل در خارج از کشور ، دریافت ویزای تحصیلی و یا دریافت پذیرش از دانشگاه های استرالیا و نیوزلند نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، ایـــن فـــرم را پر کنید تا کارشناسان مهاجرت تحصیلی ما با شما تماس بگیرند.

حرفه پرستاری در بازار کار تقاضای بالایی دارد. بر اساس مطالعه اخیر اداره آمار کار، انتظار می رود اشتغال پرستاران بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ ۱۹ درصد رشد کند. این رشد عمدتاً به دلیل پیری جمعیت و افزایش بروز بیماری های مزمن است.
آنها سخت کار می کنند تا نیروی کار بهداشتی و مراقبت از سالمندان خود را تکمیل کنند و اطمینان حاصل کنند که در حال شناسایی، آموزش، و استخدام پزشکان و پرستاران برای استرالیا هستند.

پرستاران هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی تقاضای بالایی دارند. بیمارستان ها، کلینیک ها و خانه های سالمندان همیشه به دنبال پرستاران واجد شرایط هستند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها در حال حاضر طرح های بیمه درمانی را با مدیریت پرونده پرستار ارائه می دهند. مدیران مورد پرستاری در هماهنگی مراقبت برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن حیاتی هستند.

متوسط ​​حقوق پرستاران ثبت نام شده در استرالیا ۷۳۰۰۰ دلار استرالیا در سال است و حقوق فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می تواند تا ۱۲۰۰۰۰ دلار استرالیا باشد. این رقم ممکن است بسته به تجربه و صلاحیت شما متفاوت باشد. با این حال، حرفه پرستاری خوشحال کننده است و حقوق آن ارزش سرمایه گذاری را دارد.

از طرف دیگر، میانگین هزینه تحصیل در رشته پرستاری به عنوان یک دانشجوی بین المللی ۲۱۰۰۰ دلار استرالیا در سال است. شغل پرستاری در لیست کارگران ماهر برای اقامت دائم است.

بهترین دانشگاه های پرستاری در استرالیا

بسیاری از دانشکده های پرستاری عالی در استرالیا وجود دارد. برخی از بهترین ها عبارتند از:

دانشگاه سیدنی: این دانشگاه برنامه های کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه کاتولیک استرالیا: ACU برنامه لیسانس پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه موناش: دانشگاه موناش برنامه های کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه فلیندرز: این دانشگاه مدرک کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه ملبورن: این دانشگاه مدرک کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه کوئینزلند: این دانشگاه مدرک لیسانس پرستاری، کارشناسی ارشد پرستاری و دکترای فلسفه (Ph.D.) را ارائه می دهد.

دانشگاه فناوری سیدنی: این دانشگاه یک برنامه کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری ارائه می دهد.

دانشگاه کرتین: این دانشگاه مدرک کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه لاتروب: این دانشگاه یک برنامه مدرک کارشناسی پرستاری، کارشناسی ارشد پرستاری و دکترای فلسفه (Ph.D.) ارائه می دهد.

دانشگاه نیو ساوت ولز: این دانشگاه مدرک کارشناسی پرستاری، کارشناسی ارشد پرستاری و دکترای فلسفه (Ph.D.) را ارائه می دهد.

دانشگاه گریفیث: این دانشگاه مدرک کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه باند: این دانشگاه برنامه کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد.

دانشگاه جیمز کوک: این دانشگاه یک برنامه کارشناسی پرستاری ارائه می دهد.

دانشگاه وسترن: این دانشگاه مدرک لیسانس پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را ارائه می دهد

دانشگاه وسترن سیدنی: این دانشگاه برنامه لیسانس پرستاری را ارائه می دهد.

این دانشگاه ها برنامه های پرستاری با کیفیتی را ارائه می دهند که توسط شورای اعتباربخشی پرستاری و مامایی استرالیا (ANMAC) تایید شده است. یا از تربیت پرستاران واجد شرایط با تقاضای بالا در بازار کار.

معرفی مدرک و رشته پرستاری

مدرک پرستاری، بیش از هر چیز یک بهانه است. بهانه‌ای برای خدمت‌رسانی به هم‌نوعان و نوع‌دوستی تا بتوان با تکیه بر دانش و تخصص به انسان‌های جهان خدمت کرد. مسئله‌ی پرستاری همواره یکی از دغدغه‌های بشر بوده است و انسان‌های کوشا و توانمند بسیاری تمام هم و غم خود را در مسیر پرستاری قرار دادند و گاهی ساعات متمادی از عمر خویش را  وقف خدمت به انسان‌ها کردند.

در این مطلب تصمیم داریم یک آشنایی کلی در رابطه با مدرک پرستاری به دست آوریم تا افرادی که قصد دارند این مدرک را بگیرند بتوانند با مطالعه‌ی این مطلب، درک خوبی از این مدرک و شیوه‌ی اخذ آن به دست آورند. سازمان‌های بین‌المللی گوناگونی هستند که از پرستاران در مسیر مراقبت و درمان افراد در موسسات مختلف کمک می‌گیرند. پرستاران نقش موثر و سازنده‌ای در آموزش افراد و جوامع، پیرامون عنوان‌های سلامتی، بهداشت و درمان ایفا می‌کنند.

مبانی و پایه‌های مدرک پرستاری

فرصت‌های پرستاری بسیار زیاد، متنوع و گسترده‌ای در سطح جهان وجود دارد و به همین خاطر مدرک پرستاری نیز انواع و اقسام گوناگونی دارد. مدرک پرستاری به فرد کمک می‌کند که بتواند به صورت کاملاً رسمی و حساب‌شده در سازمان‌ها و بیمارستان‌های مختلف و معتبر سراسر جهان خدمت کند.

فرد برای کار باید مدرک کاردانی یا کارشناسی رشته‌ی پرستاری را گرفته باشد و امتحانات مربوط به اخذ مجوز را گذرانده باشد. پرستاران دارای مدارک پیشرفته می‌توانند از تجربه و تخصص خود بهترین استفاده ممکن را ببرند.

پرستاران چه کارهایی انجام می‌دهند؟

مدرک پرستاری در زمینه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی گوناگونی به کار می‌آید و می‌تواند مفید واقع شود. اگر به سایت شورای بین‌المللی پرستاران مراجعه کنید، می‌توانید نگاهی به شبکه‌های مختلف بیندازید و انواع مشاغل پرستاری را مشاهده کنید. در ادامه به چند مورد از کارهایی که می‌توان با مدرک پرستاری انجام داد، اشاره شده است:

·         پاسخ به فاجعه

·         مراقبت‌های مربوط به ایدز و ویروس HIV

·         پرستاری از راه دور و خدمت‌رسانی به مناطق روستایی

·         آموزش پرستاری

·         کارهای مربوط به پرستار متخصص

یکی از بهترین مواردی که شخص را برای پرستاری در سازمان‌های بین‌المللی آماده می‌کند، تجربه‌ی فعالیت در حیطه‌ی پرستاری است. هر چه فرد تجربه‌ی بیشتری داشته باشد، نقش خود را بهتر و موثرتر ایفا می‌کند؛ زیرا موقعیت‌های گوناگونی را تجربه کرده است.

کار در زمینه‌ی مراقبت‌های اضطراری (اورژانس)، فعالیت در درمانگاه‌های روستایی یا مامایی، چند مورد از بهترین زمینه‌های کاری برای فعالیت در موسسات درمانی خارج از کشور است. در صورتی که به یک زبان دوم مانند انگلیسی مسلط باشید می‌توانید از تجارب خود بهترین استفاده را ببرید و به ‌راحتی مدرک پرستاری را دریافت کنید.

این مطلب صرفا برای آشنایی شما با این رشته تهیه شده و موسسه مهاجرت تحصیلی آریا هیچگونه آموزش کوتاه مدتی در زمینه پرستاری انجام نمی دهد.
پرستار بین المللی
پرستار بین المللی

معرفی چند منبع برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرستاری

شورای بین‌المللی پرستاران، یکی از بهترین مراجع برای کسب اطلاعات جامع پیرامون کار پرستاران بین الملل، مدرک پرستاری بین المللی و انواع برنامه‌های بهداشتی و درمانی در حوزه‌ی پرستاری بین المللی محسوب می‌شود. همچنین می‌‎توانید در این سایت، مطالب گوناگونی در مورد این شغل یاد بگیرید و فرصت‌های شغلی پرستاری در خارج از کشور موجود در سراسر جهان را مشاهده کنید. برای این کار می‌توانید به سایت چند مورد از سازمان‌های بین المللی که از سراسر جهان، پرستار استخدام می‌کنند، مراجعه کنید. صلیب سرخ آمریکا، پزشکان بدون مرز و یونیسف (UNICEF) چند مورد از این سازمان‌ها هستند.

برخی از سازمان‌هایی که اقدام به جذب و استخدام کارمند درمانی بین المللی می‌کنند، برای دانشجویان رشته‌ی پرستاری، دوره‌ی انترنتی (کارآموزی) برگزار می‌کنند. به عنوان مثال، سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی که قصد دارند روش کار بهداشت و درمان و همچنین خط مشی کار در سطح جهانی را یاد بگیرند، دوره‌های انترنتی برگزار می‌کند. یونیسف که در 190 کشور جهان با کودکان سر و کار دارد نیز گاهی دوره‌های انترنتی برگزار می‌کند.

صحبت کردن با افرادی که دارای مدرک پرستاری هستند و تجربه فعالیت در این زمینه را دارند، می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد و باعث می‌شوند که علاقمندان بتوانند خود را برای قرار گرفتن در موقعیت‌های شغلی خارج از کشور آماده کنند. به هر شکل ممکن از تجربه‌ی فعالیت در این زمینه اطلاعات لازم را به دست بیاورید تا بتوانید بفهمید که آیا برای زمینه‌ی پرستاری در خارج از کشور مناسب هستید یا بهتر است که در کشور خودتان بمانید و فعالیت کنید.

 

توجه: این مطلب صرفا برای آشنایی شما با این رشته تهیه شده و موسسه مهاجرت تحصیلی آریا هیچگونه آموزشی در زمینه پرستاری انجام نمی دهد.

اگر قصد اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی در استرالیا و نیوزلند دارید و به دنبال موسسه معتبر اعزام دانشجو می گردید، با خدمات موسسه مهاجرتی آریا آشنا شوید.

دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم لطفا فرم مشاوره که از دکمه پایین در دسترس است را پر کرده و ارسال کنید. اطلاعات شما نزد ما امانت بوده و افشاء نخواهد شد. ویا می توانید فرم روبرو را پر کرده برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
برای پرسیدن هرگونه سوال می توانید با ما تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین که در سمت چپ پایین صفحه قابل دسترس است، سوالات خود را بپرسید.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

12 دیدگاه دربارهٔ «رشته پرستاری در استرالیا»

  1. سلام ، دوره هاتون چند وقته است برای پرستاری ، باید رشته تحصیلی مرتبط داشته باشم ؟؟؟و اینکه برای کار در سوئد هم اقدامات دارید با این مدرک یا نه؟؟؟

    1. سلام شیمای عزیز
      این مطلب برای افزایش سطح اطلاعات مخاطبین ما هست.
      گروه آریا دوره پرستاری برگزار نمی کند و فقط در مورد ویزای تحصیلی اقدام میکنیم.

  2. من چطور میتونم با خانواده ام مهاجرت کنم لیسانس پرستاری دارم حدود دویست تومان پول میشه مهاجرت کاری کنم

    1. فاطمه باقری

      در وبسایت کلیات گفته می شود. چون موسسه در این زمینه خدماتی ندارد، بررسی های درراین خصوص را بایستی خودتان از منابع معتبر دهید

    1. فاطمه باقری

      لطفا در این زمینه پس از اخذ اطلاعات کافی از نام دوره و برگزار کننده آن و مدرک اعطایی، با کارشناس وزارت بهداشت تماس گرفته و پرس و جو نمایید.

  3. سلام من دیپلم تجربی یا معدل 16 و پیش 13.80 دارم ببا ایلتس5.5 ومیتونم پرستاری کارشناسی اقدام کنم و اپلای بگیرم؟

    1. سلام اطلاعات اعلام شده برای جواب دقیق کافی نمی باشد. لطفا با کارشناسان مشاور در دفتر صحبت بفرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button