مهاجرت آسان به استرالیا

مهاجرت آسان به استرالیا

مهاجرت آسان به استرالیا

یکی از پرسش‌هایی که اغلب برای متقاضیان علاقه‌مند مهاجرت به استرالیا و یا افرادی که در این زمینه تحقیق می‌کنند پیش می‌آید این است که مهاجرت آسان به استرالیا چگونه امکان‌پذیر است؟ به عبارت بهتر، آسان‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا چه راهی است؟ با این وجود، پاسخ همیشه چیزی نیست که مردم به دنبال شنیدن آن هستند.

سؤالاتی که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت، به قرار زیر است:

  • آیا واقعاً مهاجرت آسان به استرالیا امکان‌پذیر است؟
  • چرا مهاجرت آسان به استرالیا عملاً امکان‌پذیر نیست؟
  • کدام روش مهاجرت به استرالیا نسبت به بقیۀ راه‌ها دسترس‌پذیرتر است؟

آیا واقعاً مهاجرت آسان به استرالیا امکان‌پذیر است؟

آیا واقعاً مهاجرت آسان به استرالیا امکان‌پذیر است؟
آیا واقعاً مهاجرت آسان به استرالیا امکان‌پذیر است؟

 

واقعیت این است که هیچ راه آسانی برای مهاجرت به استرالیا وجود ندارد و اگر راهی نیز وجود داشته باشد، هر سال در حال سخت‌تر شدن است. به احتمال فراوان بارها و بارها به مؤسسات و یا دفاتر مهاجرتی برخورده‌اید که قول یک مهاجرت آسان به استرالیا را به شما می‌دهند. یا حتی نکات، راهنمایی‌ها و یا توصیه‌هایی را برای یک مهاجرت بدون دغدغه به استرالیا را به شما گوشرد می‌کنند. اما واقعیت چیز دیگری است. حقیقت امر این است که طی سال‌های اخیر و تحت شرایط موجود، مهاجرت به استرالیا بسیار دشوار شده است. بسیاری از مهاجران متخصص نیز عملاً هیچ‌گونه ایده‌ای در مورد دامنه، عمق و وسعت اطلاعاتی که در ابتدا مورد نیاز است، ندارند.

برای مثال، در سال ۲۰۱۸ تعداد دعوت‌نامه‌های صادر شده توسط دولت استرالیا به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت. زیرا متقاضیان علاقه‌مند مهاجرت به استرالیا، به‌خصوص از طریق زیرکلاس‌های مربوط به نیروی متخخص (اسکیل ورکر) ناگهان با تغییرات عمده در محدودیت سنی متقاضیان مواجه شدند. در این تغییر، میزان ماکزیمم سن مهاجرت از ۵۰ سال به ۴۵ سال کاهش یافت. بعد از این تغییر، به‌یک‌باره بالغ بر ۱۰۰,۰۰۰ پروندۀ مهاجرتی تحت‌الشعاع این مسئله قرار گرفت. دولت استرالیا بازۀ زمانی صدور یا دور اعلام دعوت‌نامه‌ها را از هر دو هفته یک‌بار به ماهانه کاهش و حداقل امتیاز مهاجرت را نیز از ۶۰ امتیاز به ۶۵ امتیاز افزایش داد.

چرا مهاجرت آسان به استرالیا عملاً امکان‌پذیر نیست؟

چرا مهاجرت آسان به استرالیا عملاً امکان‌پذیر نیست؟
چرا مهاجرت آسان به استرالیا عملاً امکان‌پذیر نیست؟

 

در جواب باید اذعان داشت که کشور استرالیا یکی از بهترین و مناسب‌ترین کشورهای جهان برای زندگی است. اقتصاد این کشور بسیار قوی و پویاست. به جرأت می‌توان گفت استرالیا یکی از متنوع‌ترین اکوسیستم‌های فرهنگی جهان را داراست. به همین دلیل سالیانه افراد بسیار زیادی تمایل دارند تا به کشور استرالیا مهاجرت کنند. این کشور همواره به دنبال جذب نیروهای جوان و متخصص در زمینه‌های مختلف بوده است. بنابراین، در سال‌های اخیر سیل عظیمی از مهاجران تمایل داشته‌اند تا به کشور استرالیا مهاجرت کنند. از این‌ رو با توجه به افزایش درخواست برای مهاجرت به این کشور رقابت بسیار نزدیک و تنگاتنگ شده است. دقت داشته باشید که این تنها امور اداری و کاغذبازی‌های فرایند مهاجرت نیست که شما باید از آنها آگاه باشید، بلکه شما باید از عوارض احساسی ناشی از اضطراب‌ها و نگرانی‌های روانی موجود در این فرایند نیز آگاهی داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم دو مقالۀ چگونگی مهاجرت به استرالیا و قوانین جدید مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۱۹ را نیز در این راستا مطالعه فرمایید.

کدام روش مهاجرت به استرالیا نسبت به بقیۀ راه‌ها دسترس‌پذیرتر است؟

کدام روش مهاجرت به استرالیا نسبت به بقیۀ راه‌ها دسترس‌پذیرتر است؟
کدام روش مهاجرت به استرالیا نسبت به بقیۀ راه‌ها دسترس‌پذیرتر است؟

 

خوشبختانه دولت و ادارۀ مهاجرت استرالیا، راه‌های متنوع و مختلفی را جهت مهاجرت به این کشور برای متقاضیان در نظر گرفته است. اما انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش مهاجرتی بر عهده خود متقاضی است. این خود متقاضی است که می‌بایست بر اساس شرایط و داشته‌های خود، در دسترس‌ترین، و نه آسانترین راه را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب کند. داشتن اطلاعات کافی و وافی، همچمین سنجیدن تمام جوانب توسط شخص متقاضی در مورد انواع راه‌های مهاجرت به استرالیا از اهمیت خاصی در راه اخذ اقامت استرالیا برخوردار است.

پیشنهاد مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا به شما! 

پیشنهاد مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا به شما! 

Arya Group Recommendation!

یکی از بهترین و البته در دسترس‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به استرالیا مهاجرت از طریق تحصیل است. کشور استرالیا از جمله کشورهایی است که سالیانه دانشجویان بسیاری را جذب دانشگاه‌های خود کرده و البته متقاضیان زیادی نیز تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه‌های این کشور به سرانجام برسانند. امکانات جامع آموزشی، متدهای پیشرفته در زمینۀ آموزش، انواع کمک هزینه‌های مالی و بورسیه‌های تحصیلی و مهم‌تر از همه، موقعیت‌های شغلی در آینده برای دانشجویان، باعث شده است که ادامه تحصیل در این کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و نوآوری آمادۀ ارائۀ هرگونه مشاورۀ تحصیلی به شما عزیزان است. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا و کانادا را دارید کافی‌ست با ما تماس بگیرد. کارشناسان آریا به صورت کاملاً هدفمند و مطابق با یک روال صحیح، شرایط شما را بررسی و به شما اعلام خواهند کرد. تیم تخصصی مشاورین آریا در کلیهٔ برنامه‌ریزی‌های تحصیلی در مسیر مهاجرت شما تا انتها در کنارتان خواهد بود. 

مقالات زیر را از دست ندهید!

راهنمای جامع تحصیل در استرالیا

راهنمای زندگی دانشجویی و خوابگاهی

رنک دانشگاه ملی استرالیا

مشاورۀ رایگان مهاجرت به استرالیا

محاسبۀ امتیاز مهاجرت به استرالیا

میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button