بورس تحصیلی دانشگاه وسترن سیدنی

بورس تحصیلی دانشگاه وسترن سیدنی

بورس تحصیلی دانشگاه وسترن سیدنی

دوره کارشناسی

دانشگاه وسترن سیدنی طیف گسترده‌ای از بورس‌های تحصیلی را به دانشجویان خارجی که به دنبال پذیرش در رشته‌های کارشناسی هستند ارائه می‌دهد.

این بورس‌های تحصیلی که ارزش آن‌ها 7500 دلار، 5000 دلار و یا 50 درصد هزینه‌ی شهریه می‌باشد، به دانشجویان شایسته تعلق می‌گیرند.

  • بورس‌های تحصیلی مدرک کارشناسی معاونت پژوهشی به متقاضیان خارجی واجد شرایط در دانشگاه وسترن سیدنی ارائه می‌شود. این بورس تحصیلی 50 درصد هزینه شهریه را برای 3 سال پوشش می‌دهد.
  • بورس‌های تحصیلی بین‌المللی دانشگاه وسترن سیدنی شامل 7500 دلار کمک هزینه تحصیلی چند ساله که حداکثر برای 3 سال قسمتی از هزینه شهریه را پوشش می‌دهد و یا 5000 دلار کمک هزینه تحصیلی یک ساله است..

دوره کارشناسی ارشد

دانشگاه وسترن سیدنی طیف وسیعی از بورس‌های تحصیلی را برای دانشجویان خارجی متقاضی پذیرش در رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در نظر گرفته است.

این بورس‌های تحصیلی دارای ارزش‌هایی معادل 7500 دلار، 5000 دلار و یا 50 درصد هزینه‌ی شهریه هستند.

  • بورس‌های تحصیلی مدرک کارشناسی ارشد معاونت پژوهشی 50 درصد هزینه شهریه را برای دو سال پوشش می‌دهند.
  • بورس‌های تحصیلی بین‌المللی دانشگاه وسترن سیدنی شامل 7500 دلار یا 5000 دلار کمک هزینه تحصیلی چند ساله است که به منظور پرداخت هزینه شهریه برای دو سال ارائه می‌شوند.

فرآیند ارائه درخواست

  • گام 1: یک سرپرست در دانشگاه وسترن سیدنی پیدا کنید.
  • گام 2: درخواست خود را برای ارائه به دانشگاه وسترن سیدنی آماده کنید. لطفا فرم درخواست تحصیلات تکمیلی را از گروه مشاوره‌ی آریا بگیرید و آن را همراه با تمامی مدارک مربوطه ارائه دهید.
  • گام 3: درخواست خود را برای پذیرش از گروه مشاوره‌ی آریا به دانشگاه وسترن سیدنی ارسال کنید.

بورس تحصیلی دانش‌پژوهان تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی

بورس‌های تحصیلی اصلی

دانشگاه وسترن سیدنی هر ساله به صورت دوره‌ای بورس‌های تحصیلی ارائه می‌دهد. این بورسیه‌ها بسیار رقابتی بوده و به همه دانشجویان داخلی و خارجی اعطا می‌شوند.

بورس‌های پروژه‌ای

دانشگاه وسترن سیدنی طیف گسترده‌ای از بورس‌‌های پروژه‌ای را به منظور حمایت از دانشجویان سطوح تحصیلی بالا در تحقیقاتشان ارائه می‌دهد. این بورس‌ها برای دانشجویان جدید و یا در حال تحصیل قابل استفاده هستند.

 

بورس‌های تحصیلی بین المللی

بورس جوایز استرالیا

بورس جوایز استرالیا یک بورس تحصیلی معتبر بین‌المللی است که توسط دولت استرالیا حمایت می‌شود. هدف آن برطرف کردن نیازهای مربوط به توسعه بلند مدت کشورهای شریک استرالیا در راستای موافقت‌نامه‌های دوجانبه و منطقه‌ای است. این بورس تحصیلی فرصت تحصیل در استرالیا را برای دانشجویان به منظور به‌دست آوردن مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای توسعه کشور فراهم می‌کند. بورس‌های تحصیلی به طور عمده در سطح کارشناسی ارشد ارائه می‌شوند. با این حال، تعداد محدودی از بورسیه‌های تحصیلی در سطح کارشناسی نیز وجود دارند (مخصوص برخی کشورها).

ارزش بورس تحصیلی

کل هزینه شهریه، سفر برگشت به خانه، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه برای مخارج زندگی (CLE)، پوشش درمانی دانشجویان خارجی (OSHC)، حمایت تحصیلی تکمیلی، بلیط هواپیما برای سفر کاری (تنها برای دانشجویان تحقیقاتی).

فرآیند ارائه درخواست

شما باید برای ارائه درخواست مستقیما از طریق دفتر مدیریت جوایز استرالیا در کشور خود اقدام کنید تا شرایط شما برای بورس تحصیلی جوایز استرالیا بررسی شود. مهلت ارسال درخواست در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود. در اکثر کشورها، مهلت درخواست برای بورس تحصیلی حدودا در ماه می سال قبل به اتمام می‌رسد. برای اطلاعات بیشتر با گروه مشاوره‌ی آریا تماس حاصل نمایید.

 

مرکز تحقیقات کشاورزی بین‌المللی استرالیا (ACIAR) – کمک هزینه تحصیلی جان آلرایت

طرح کمک هزینه‌های تحصیلی ACIAR در سال 1986 با هدف ارائه فرصتی برای دانشمندان کشورهای شریک در پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی ACIAR برای کسب مدارک تحصیلات تکمیلی معرفی شد. این طرح مخصوص سطوح کارشناسی ارشد و دکترا بوده و مربوط به موسسه‌های استرالیایی می‌باشد.

شرایط پذیرش

شما باید در یکی از پروژه‌های موجود ACIAR در یکی از کشورهای در حال توسعه و شریک استرالیا مشغول به کار باشید. همچنین شما باید شهروند کشوری باشید که در آن مشغول به کار هستید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با گروه مشاوره‌ی آریا تماس حاصل نمایید.

 

ارزش بورس تحصیلی

کل هزینه شهریه، سفر برگشت به خانه، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه برای مخارج زندگی (CLE)، پوشش درمانی دانشجویان خارجی (OSHC)، برنامه آموزش مقدماتی (IAP)، حمایت تحصیلی تکمیلی، بلیط هواپیما برای سفر کاری (تنها برای دانشجویان تحقیقاتی).

فرآیند ارائه درخواست

شما باید توسط مدیر پروژه انتخاب شوید و او باید با مدیر تحقیقاتی مربوطه در ACIAR تماس گرفته و با او در مورد واجد شرایط بودن شما، رشته تحصیلی و تاثیری که می‌توانید بر پروژه داشته باشید، صحبت کند.

مهلت درخواست

متقاضیان باید درخواست خود را تا تاریخ 31 جولای سال قبل از شروع تحصیل ارائه دهند.

 

بورس تحصیلات تکمیلی Endeavor

هدف بورس تحصیلات تکمیلی Endeavor که توسط دولت استرالیا ارائه می‌شود، حمایت از شهروندان کشورهای شریک استرالیا به منظور گذراندن دوره‌ی دکترا (PhD) در این کشور است.

شرایط پذیرش

افراد متقاضی باید اهل یکی از کشورهای شریک باشند.

همچنین:

  • سن متقاضیان در زمان شروع تحصیل باید 18 سال یا بیشتر باشد.
  • متقاضیان باید شهروند (یا دارای اقامت دائم) یکی از کشورهای شریک باشند.
  • دور‌ه‌ی تحصیلی متقاضیان در تاریخ 1 ژانویه 2019 و یا حداکثر تا تاریخ 30 نوامبر 2019 آغاز می‌شوند.
  • متقاضیانی که دوره تحصیلی آن‌ها تا قبل از سال 2019 آغاز شده باشد واجد شرایط برای ارائه درخواست نیستند.
  • متقاضیان تمامی اسناد حمایتی مربوطه را باید ارائه دهند.

 

ارزش بورس تحصیلی

هزینه شهریه (15000 به ازای هر ترم)، مجوز سفر، کمک هزینه تحصیلی، هزینه‌های ماهانه، پوشش درمانی دانشجویان خارجی (OSHC) و بیمه سفر.

فرآیند ارائه درخواست

متقاضیان خارجی بورس تحصیلات تکمیلی Endeavour باید نامه پذیرش خود را برای دوره دکترا در یکی از دانشگاه‌های استرالیا در سال تحصیلی 2019 ارائه دهند.

همچنین متقاضیان باید از طریق سیستم درخواست آنلاین برای این بورس تحصیلی اقدام کنند.

مهلت ارائه درخواست

مهلت ارائه درخواست به اتمام رسیده است. متقاضیان باید با استفاده از سیستم درخواست آنلاین درخواست خود را ارائه دهند.

بورس تحصیلی جشن الماس ملکه الیزابت دوم

این بورس تحصیلی به زنان استرالیایی مشغول به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای گذراندن دوره تحقیقاتی (1 تا 2 سال) PhD یا پست دکترا در رشته‌های مختلف تعلق می‌گیرد. لازم  به ذکر است که این بورس تحصیلی مخصوص بانوان اهل کشورهای شریک استرالیا می‌باشد.

 

بورس تحصیلی جان موناش

بورس‌های تحصیلی جان موناش هر ساله به فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استرالیا اعطا می‌شود. این افراد باید مهارت‌های خود را نشان داده و برای بهبود وضعیت استرالیا تلاش کنند. این بورس تحصیلی آن‌ها را قادر می‌سازد که دوره‌ی دکترا را در بهترین دانشگاه‌های دنیا بگذرانند.

 

بورس تحصیلات تکمیلی Fullbright

این بورس تحصیلی فرصت‌هایی را برای گذراندن دوره‌های تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده آمریکا در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. بورس‌های تحصیلی Fullbright به منظور تکمیل کردن دوره PhD استرالیا، انجام تحقیقات مربوط به دوره دکترا و یا حمایت مالی برای گذراندن دوره‌های تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده می‌باشد. این بورس تحصیلی برای مدت زمان 8 تا 10 ماه اعتبار خواهد داشت.

بورس‌های تحصیلی دیگر

بورس‌های تحصیلی دیگر برای دانشجویان خارجی را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button