جلسه با دانشگاه فلیندرز و جزئیات ثبت نام

جلسه با دانشگاه فلیندرز و جزئیات ثبت نام

 جلسه با دانشگاه فلیندرز

به همت موسسه مدیریت مشاوره آریا در روز دوشنبه مورخ 95/08/17 جلسه ای بصورت رایگان با نماینده دانشگاه فلیندرز در دفتر تهران برگزار می گردد.

جلسه برای کلیه عزیزان تهرانی به صورت حضوری و برای عزیزان غیر تهرانی (در صورت تمایل) بصورت ارتباط از طریق اسکایپ می باشد. این جلسه با حضور مدیر دفتر سیدنی ( جناب شهرام میرزایی ) و مشاوران آریا و ارتباط زنده اسکایپی با نماینده دانشگاه فلیندرز در استرالیا می باشد.

برای ثبت نام در این جلسه باید حتما فرم ثبت نام در جلسه دانشگاه فلیندرز تکمیل گردد. کلیه عزیزانی که قبلا از طریق فرم های مشابه مشخصات خود را برای ما ارسال نموده اند باید مجددا این فرم را تکمیل نمایند تنها با این تفاوت که آنها در فرم مورد نظر با انتخاب گزینه “بله” برای “قبلا مشخصات خود را وارد نموده ام” تنها به تکمیل 5 مورد می پردازید و روند کار شاید در زمانی کمتر از 30 ثانیه بطول بی انجامد.

 

در این فرصت پیشرو شما می توانید علی رقم شرکت رایگان در جلسه از مزایای شرکت در این جلسات نیز بهره مند شوید. موسسه آریا برای ترغیب شما عزیزان و ایجاد انگیزش بیشتر تصمیم دارد حق وکالت پذیرش و بورسیه کلیه دانشجویانی که موفق به کسب امتیاز تحصیل در دانشگاه فلیندرز شوند را بصورت رایگان انجام دهد.

این تنها خدماتی است که ما می توانیم برای موفقیت شما عزیزان انجام دهیم . به امید توفیق روز افزون شما عزیزان 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button