اولین نمایشگاه رباتیک، اتوماسیون، و هوش مصنوعی ایران

اولین نمایشگاه رباتیک، اتوماسیون، و هوش مصنوعی ایران

بررسی اولین نمایشگاه رباتیک، اتوماسیون، و هوش مصنوعی ایران

کمیته‌ی ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) با همکاری وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت اولین نمایشگاه رباتیک ، اتوماسیون و هوش مصنوعی ایران را در تاریخ 10 تا 13 اسفند ماه سال 1397 برگزار خواهد کرد.

این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، شامل آخرین تکنولوژی‌ها، تلفیق تکنولوژی‌ها، و مسابقات مرحله‌ی انتخابی مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2019 می‌باشد. تمامی افرادی که علاقمند به شرکت در رقابت بین المللی فیرا 2019 هستند باید در این نمایشگاه حضور یابند.

همچنین گروه مشاوره‌ی آریا، ارائه دهنده‌ی خدمات مهاجرت به استرالیا، نیوزیلند و کانادا از طریق ویزای تحصیلی، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و خدمات خود را به حاضرین در نمایشگاه ارائه خواهد نمود.

این خدمات شامل انتخاب رشته‌ی تحصیلی مناسب، اخذ پذیرش از دانشگاه، کالج، و یا مدرسه، اخذ بورسیه از دانشگاه در مقطع دکتری، ارزیابی بررسی صحت مدارک، تکمیل مدارک مورد نیاز و هماهنگی با سفارت خانه‌ها، برگزاری جلسات توجیهی قبل از عزیمت دانشجو، هماهنگی با مرکز آموزشی به منظور فراهم کردن محل اسکان دانشجو، هماهنگی برای انتقال دانشجو از فرودگاه به محل اسکان در اولین ورود به کشور مقصد،و … خواهد بود.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button