بورسیه های تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی

بورسیه های تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی

 بورسیه های تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی

بورسیه های تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی

آیا همیشه آرزو داشته اید تا در استرالیا تحصیل کنید؟ آیا همیشه در این فکر بوده اید که سال های دانشجویی تان را با خوردن باربکیو، موج سواری و تحصیل در یک دانشگاه معتبر استرالیایی سپری کنید؟ هم اکنون به لطف بورسیه های تحصیلی کشور استرالیا این فرصت برای شما مهیا شده است.

در ادامه به معرفی ( بورسیه های تحصیلی استرالیا ) بورسیه های تحصیلی دولتی، بورسیه های تحصیلی خارجی و بورسیه های تحصیلی خاص دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بورسیه های تحصیلی استرالیا (دولتی) برای دانشجویان بین المللی

  • بورسیه های تحصیلی استرالیا (دولتی) برای دانشجویان بین المللیبورسیه های جوایز استرالیا (Australia Awards Scholarships): این بورسیه های تحصیلی به دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) از کشورهای منتخب منطقه آسیا و اقیانوس آرام، آفریقا و خاورمیانه برای تحصیل در استرالیا اعطا می شود. همچنین متقاضیان کشور اندونزی می توانند از بورسیه های تحصیلی Allison Sudradjat Prize و یا Hadi Soesastro Prize استفاده کنند.
  • بورسیه های تحصیلات تکمیلی تلاش (Endeavour Postgraduate Scholarships) برای دانشجویان بین المللی: این بورسیه ها که از طرف دولت استرالیا تامین می شود بر اساس شایستگی افراد برای تحصیل در استرالیا اعطا شده و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از منطقه آسیا و اقیانوس آرام، خاورمیانه، اروپا و آمریکا در نظر گرفته شده است.
  • بورسیه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی بین المللی استرالیا (IPRS): این بورسیه ها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی از تمامی مناطق جهان (به استثنای استرالیا و نیوزلند) برای تحصیل در یکی از دوره های تحقیقاتی در دانشگاه های استرالیا اعطا می شود.

بورسیه های تحصیلی خاص دانشگاه های استرالیا برای دانشجویان بین المللی

 

دانشگاه ملی استرالیا ( Australian National University ): انواع بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در تمامی مقاطع تحصیلی که با استفاده از یک ابزار جستجوگر در سایت دانشگاه قابل جستجو می باشد.

بورسیه های بین المللی آدلاید ( Adelaide Scholarships International ): بورسیه های تحصیلی با معافیت از شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که در دانشگاه آدلاید ثبت نام کرده اند.

بورسیه های تحقیقاتی بین المللی دانشگاه کورتین ( Curtin University International Research Scholarships ): بورسیه های تحصیلی بین المللی برای دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا در دانشگاه کرتین واقع در شهر پرث.

بورسیه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی بین المللی فلیندرز (Flinders International Postgraduate Research Scholarships): بورسیه های تحصیلی استرالیا برای تحصیل در دانشگاه فلیندرز واقع در آدلاید که به دانشجویان تحقیقاتی کارشناسی ارشد و دکترا بر اساس شایستگی شان اعطا می شود.

بورسیه های تحصیلی ممتاز دانشگاه لاتروب (La Trobe Academic Excellence Scholarships ): بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه لاتروب در ملبورن. این بورسیه ها برای دانشجویان ممتاز خارج از استرالیا یا نیوزلند که در یکی از دوره های کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی ثبت نام کرده اند در نظر گرفته شده است. حداکثر مدت این بورسیه ها دو ترم می باشد.

بورسیه های تحصیلی بین المللی دانشگاه مک کواری ( Macquarie Vice-Chancellor’s International Scholarships ): بورسیه های تحصیلی با پرداخت قسمتی از شهریه که برای دانشجویان بین المللی برجسته برای تحصیل در دانشگاه مک کواری واقع در سیدنی در نظر گرفته شده است. این بورسیه ها برای دانشجویان استرالیایی و نیوزلندی قابل دسترس نمی باشد.

بورسیه های تحصیلی تحقیقاتی ملبورن ( Melbourne Research Scholarships ): بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان داخلی و خارجی ممتاز به منظور انجام برنامه تحقیقاتی کارشناسی ارشد در دانشگاه ملبورن.

بورسیه های تحصیلی بین المللی دانشگاه موناش ( Monash University International Scholarships for Excellence ) : بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی برای دانشجویان خارجی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به منظور تحصیل در دانشگاه موناش واقع در ملبورن استرالیا.

کمک هزینه های تحصیلی صلح روتاری ( Rotary Peace Fellowships ): بورسیه های تحصیلی اعطا شده به دانشجویان کارشناسی ارشد که در یکی از مراکز صلح روتاری (نظیر دانشگاه کوئینزلند استرالیا) تحصیل می کنند.

بورسیه های تحصیلی بین المللی دانشگاه سیدنی ( University of Sydney International Scholarships ): بورسیه های متنوع که برای دانشجویان بین المللی دوره کارشناسی که در دانشگاه سیدنی تحصیل می کنند در نظر گرفته شده است. این بورسیه ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز قابل دسترس می باشد.

بورسیه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیوکاسل (University of Newcastle Postgraduate Research Scholarships): بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور تحصیل در دانشگاه نیوکاسل استرالیا.

بورسیه های تحصیلی بین المللی دانشگاه سیدنی ( University of Sydney International Scholarship ): بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی که در حال انجام برنامه های تحقیقاتی (کارشناسی ارشد یا دکترا) در دانشگاه سیدنی می باشند.

بورسیه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی بین المللی دانشگاه استرالیای غربی ( University of Western Australia International Postgraduate Research Scholarships ):  بورسیه های تحقیقاتی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به منظور تحصیل در دانشگاه استرالیای غربی.  این بورسیه ها شامل شهریه، حقوق دو هفته یکبار برای تامین هزینه های زندگی و بیمه خدمات درمانی می شود.

سایر بورسیه های تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی

  • بورسیه تحصیلی گل های ملبورن ( Flowers Across Melbourne Scholarship ): این بورسیه از سوی اداره گل و گیاه ملبورن تامین شده و برای دانشجویان طراحی، فناوری و کشاورزی در نظر گرفته شده است. ارزش این بورسیه 500 دلار استرالیا می باشد.
  • بورسیه های مرکز آب بین المللی برای دانشجویان بین المللی ( International Water Centre Scholarships for International Students ): این بورسیه ها برای دانشجویان بین المللی کارشناسی ارشد رشته مدیریت یکپارچه آب در دانشگاه کوئینزلند واقع در بریزبین در نظر گرفته شده است.
می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button