بورس‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی کالج

بورس‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی کالج

بورس‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی کالج

کالج دریانوردی استرالیا

بورس جابه‌جایی لجستیک جهانی AMC

مرور

این بورس‌های سخاوتمندانه را کالج دریانوردی استرالیا (AMC) اعطا می‌کند تا به دانشجویان خارجی تازه وارد که برای تحصیل به AMC آمده‌اند و از خانه‌ی خود دور شده‌اند، در تامین هزینه‌های جابه‌جایی‌شان کمک کند.

شایستگی

دانشجویان خارجی که در رشته‌ی کارشناسی لجستیک جهانی و مدیریت دریانوردی (P3E) در ترم 1 یا 2 سال 2019 AMC ثبت نام می‌کنند، از این بورس برخوردار خواهند شد.

دانشجویان برای برخورداری از این بورس باید در دوره‌ی تمام وقت ثبت نام کنند که معادل حداقل چهار 12.5 درصد واحد در هر ترم است.

دانشجویانی که بورس دیگری از دانشگاه تاسمانیا دریافت کرده‌اند (یعنی کمک هزینه‌ی تحصیلی دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانیا) نمی‌توانند از این بورس بهره‌مند شوند.

برای مشاهده‌ی شرایط کلیک کنید.

شایستگی در جریان

دانشجویانی که موفق به دریافت این بورس می‌شوند، برای نگهداری آن باید به حداقل نمره‌ی قبولی (7.0/4.0) در تمام واحدهای خود در هر ترم دست پیدا کنند.

مبلغ

مبلغ بورس 4000 دلار است.

برنامه‌ی پرداخت بورس

پرداخت بورس در دو نوبت (هر بار 2000 دلار) است که بعد از تاریخ سرشماری، مستقیماً به حساب بانکی دانشجو واریز می‌شود.

ترم 1 سال 2019 – پرداخت برای 5 آوریل تعیین شده است.

ترم 2 سال 2019 – پرداخت برای 16 اوت تعیین شده است.

همین حالا درخواست دهید

دانشجویان، با ارائه‌ی درخواست پذیرش دانشجویان خارجی، به صورت خودکار برای بورس جابه‌جایی لجستیک جهانی ارزیابی می‌شوند و نیاز به ارائه‌ی درخواست جداگانه برای کمک هزینه‌ی تحصیلی مربوط نیست.

پرسش‌ها

در صورتی که سئوالی دارید با بخش کمک هزینه‌ی دانشجویان خارجی تماس بگیرید.

کمک هزینه‌ی تحصیلی شایستگی دانشجویان ممتاز بسته شده

مرور

کمک هزینه‌ی تحصیلی شایستگی دانشجویان ممتاز کالج دریانوردی استرالیا (AMC) برای تشویق دانشجویان خارجی ممتاز به تحصیل در مهندسی دریانوردی و مدیریت دریانوردی و لجستیک، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ارائه می‌شود.

دو کمک هزینه‌ی تحصیلی برای مقطع کارشناسی و دو کمک هزینه برای مقطع کارشناسی ارشد برای ترم 1 سال 2019 موجود است.

2 کمک هزینه‌ی تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد برای ترم 2 سال 2019 موجود است.

شایستگی

این بورس برای دانشجویان خارجی ممتازی است که پذیرش تمام وقت در یکی از رشته‌های AMC زیر دارند و دوره‌شان در ترم 1 یا 2 سال 2019 شروع می‌شود.

مقطع کارشناسی ترم 1 سال 2019

کارشناسی مهندسی (تخصصی) (P4F1)

مقطع کارشناسی ارشد ترم 1 و 2 سال 2019

  • کارشناسی ارشد مدیریت لجستیک (پیشرفته) (27G)
  • کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (پیشرفته) (مدیریت دریانوردی و لجستیک) (27C)
  • کارشناسی ارشد مهندسی (طراحی دریانوردی) (27B1)
  • کارشناسی ارشد مهندسی حرفه‌ای (تخصص) (N7E)

انتخاب بر اساس شایستگی آکادمیک و کیفیت بیانیه‌ی هدف 750 تا 1000 کلمه‌ای متقاضی انجام خواهد شد.

برای مشاهده‌ی شرایط اینجا را کلیک کنید.

شایستگی در جریان

برای حفظ این بورس، دریافت کنندگان باید در پایان هر سال تحصیلی، به حداقل واحد (7.0/5.0) معدل نمره‌ی تجمعی (CGPA) در واحدهای واجد شرایط درجه‌ی AMC برسند.

مبلغ

هر بورس، 50 درصد شهریه‌ی ثبت نام را برای طول دوره پوشش می‌دهد.

همین حالا درخواست دهید درخواست‌ها بسته شده‌اند

درخواست‌های ترم 1 سال 2019 به افرادی که موفق به گرفتن بورس شده‌اند اعلام شده است.

درخواست‌های ترم 2 سال 2019 به افرادی که موفق به گرفتن بورس شده‌اند اعلام شده است.

برای دانلود فرم درخواست کلیک کنید.

پرسش‌ها

در صورتی که سئوالی دارید با کمک هزینه‌ی دانشجویان خارجی تماس بگیرید.

کمک هزینه‌ی تحصیلی زنان خارجی در رشته‌ی مهندسی دریانوردی

مرور

برای زنان هیچ وقت شرایط برای شروع شغلی هیجان انگیز در یکی از چالش برانگیزترین و پردرآمدترین رشته‌های مهندسی – مهندسی دریانوردی – این چنین مساعد نبوده است. برای افزایش مشارکت زنان در برنامه‌های مهندسی دریانوردی، مرکز ملی مهندسی دریانوردی و هیدرودینامیک (NCMEH)، اولین تسهیلات مهندسی دریانوردی استرالیا در موسسه‌ی تخصصی دانشگاه تاسمانیا، کالج دریانوردی استرالیا (AMC) به زنان جوان بورس می‌دهد.

شایستگی

کمک هزینه‌ی اسکان برای دانشجویان زن خارجی است که برای تحصیل در کارشناسی مهندسی تخصصی با گرایش معماری کشتی، مهندسی اقیانوس یا مهندسی دریانوردی و فرادریایی در پردیس لاونسستون (Launceston) درخواست پذیرش می‌دهند و شرایط شایستگی دریافت بورس را احراز می‌کنند. این بورس به داوطلبانی که با رتبه‌ی پیشرفته وارد می‌شوند، تعلق نمی‌گیرد.

بورس اسکان همچنین برای دانشجویان زن خارجی موجود است که واجد شرایط شروع دوره‌ی کارشناسی ارشد مهندسی (طراحی دریانوردی) در پردیس لاونسستون، ترم 1 یا 2 سال 2018 یا 2019 هستند.

برای اینکه واجد شرایط این کمک هزینه‌ی تحصیلی باشید، باید برای گرفتن خوابگاه دانشجویی در Investigator Hall، Kerslake Hall یا Leprena از طریق همین الان درخواست دهید در خدمات اسکان دانشگاه تاسمانیا، درخواست داده باشد.

پرداخت هزینه‌ی درخواست خوابگاه و رهن به عهده‌ی دانشجویان است (این هزینه‌ها تحت پوشش این کمک هزینه‌ی تحصیلی قرار نمی‌گیرند).

مبلغ

مقطع کارشناسی: 75 درصد از هزینه‌های اسکان داخل پردیس (خوابگاه دانشجویی) برای سال اول در یکی از خوابگاه‌های لاونسستون.

مقطع کارشناسی ارشد: 100 درصد از هزینه‌های اسکان داخل پردیس (خوابگاه دانشجویی) برای ترم اول در یکی از خوابگاه‌های لانسستون.

طول مدت پوشش

1 یا 2 ترم.

همین حالا درخواست دهید

با ارائه‌ی درخواست پذیرش دانشجویان خارجی، دانشجویان به صورت خودکار برای کمک هزینه‌ی تحصیلی زنان خارجی متقاضی تحصیل در رشته‌ی مهندسی دریانوردی ارزیابی می‌شوند و نیازی به ارسال درخواست جداگانه برای بورس نیست.

پرسش‌ها

در صورتی که سئوالی دارید با کمک هزینه‌ی دانشجویان خارجی تماس بگیرید.

کمک هزینه‌ی تحصیلی زنان در رشته‌ی دریانوردی

مرور

کمک هزینه‌ی تحصیلی رشته‌ی دریانوردی برای زنان از طرف مرکز ملی بنادر و کشتیرانی – بخش دریانوردی، بخشی از کالج دریانوردی استرالیا ارائه می‌شود که اولین موسسه‌ی آموزش دریانوردی استرالیاست.

شایستگی

این بورس برای دانشجویان زن خارجی است که سال اول خود را در ترم 1 و در یکی از رشته‌های زیر شروع می‌کنند:

  • کارشناسی علوم کاربردی (مهندسی دریا)
  • کارشناسی کارشناسی علوم کاربردی (علوم دریانوردی)

جهت شایستگی دریافت این بورس، دانشجویان باید برای خدمات اسکان دانشگاه تاسمانیا به منظور گرفتن خوابگاه در Investigator Hall، Kerslake Hall یا Leprena از طریق  بخش همین الان درخواست دهید، درخواست داده باشند. پرداخت هزینه‌ی درخواست خوابگاه و رهن به عهده‌ی دانشجویان است (این هزینه‌ها تحت پوشش این کمک هزینه‌ی تحصیلی قرار نمی‌گیرند).

شایستگی در جریان

برای حفظ این بورس، دریافت کنندگان باید در هر ترم تحصیلی، حداقل معدل قبولی (7.0/4.0) را در واحدهای گذرانده کسب کنند.

مبلغ

این کمک هزینه‌ی تحصیلی یک ترم از سال اول را برای هزینه‌های اسکان در اتاق یک تخته در یکی از خوابگاه‌های لاونسستون (Investigator Hall، Kerslake Hall یا Leprena) پوشش می‌دهد.

به‌علاوه: دریافت کنندگان این بورس 2000 دلار برای هزینه‌های آموزشی دریافت می‌کنند – که کمی بعد از تاریخ سرشماری، به صورت مستقیم به حساب بانکی دانشجو واریز می‌شود.

  • ترم 1 سال 2019 – پرداخت برای 5 آوریل برنامه‌ریزی شده است.

همین حالا درخواست دهید

با ارائه‌ی درخواست پذیرش دانشجویان خارجی، دانشجویان به صورت خودکار برای کمک هزینه‌ی تحصیلی زنان متقاضی تحصیل در رشته‌ی دریانوردی ارزیابی می‌شوند و نیازی به ارسال درخواست جداگانه برای بورس نیست.

پرسش‌ها

در صورتی که سئوالی دارید با کمک هزینه‌ی دانشجویان خارجی تماس بگیرید.

کمک هزینه‌ی تحصیلی کالج سلامت و پزشکی

بورس جابه‌جایی رشته‌ی سلامت

مرور

با ثبت نام در یکی از رشته‌های زیر برای ورودی ترم 1 سال 2019، بورس جابه‌جایی رشته‌ی سلامت را به مبلغ 3000 دلار دریافت می‌کنید.

ورودی ترم 1 سال 2019:

  • کارشناسی علوم ورزشی
  • کارشناسی علوم تغذیه
  • کارشناسی پزشکی آزمایشگاهی

ارزش این بورس 3000 دلار برای یک سال تحصیل تمام وقت در دانشگاه تاسمانیاست.

شایستگی

دانشجویان باید سال اول کارشناسی علوم ورزشی یا کارشناسی تغذیه یا کارشناسی پزشکی آزمایشگاهی را شروع کنند و باید در دوره‌ی تمام وقت ثبت نام کرده باشند که معادل دست کم چهار 12.5 درصد واحد در هر ترم بعد از تاریخ سرشماری باشد؛ در این صورت واجد شرایط دریافت این بورس خواهند شد.

اگر دانشجویی قبلاً بورس دیگری را از دانشگاه پذیرفته باشد (مثل بورس بین‌الملل دانشگاه تاسمانیا) واجد شرایط دریافت بورس جابه‌جایی رشته‌ی سلامت نخواهد بود.

مبلغ

3000 دلار.

پرداخت بورس

بورس یک هفته بعد از تاریخ سرشماری در ترم 1 و ترم 2، در دو نوبت (هر بار 1500 دلار) مستقیماً به حساب بانکی دانشجو پرداخت می‌شود.

ترم 1 سال 2019 – پرداخت برای 5 آوریل مقرر شده است.

ترم 2 سال 2019 – پرداخت برای 16 اوت مقرر شده است.

همین حالا درخواست دهید

با ارائه‌ی درخواست پذیرش دانشجویان خارجی، دانشجویان به صورت خودکار برای بورس جابه‌جایی رشته‌ی سلامت ارزیابی می‌شوند و نیازی به ارسال درخواست جداگانه برای بورس نیست.

پرسش‌ها

در صورتی که سئوالی دارید با کمک هزینه‌ی دانشجویان خارجی تماس بگیرید.

بورس‌های جابه‌جایی رشته‌ی داروسازی

مرور

دانشجویان خارجی می‌توانند واجد شرایط بورس جابه‌جایی رشته‌ی داروسازی باشند (مبلغ آن تا 3000 دلار می‌رسد). برای این بورس باید در یکی از رشته‌های کارشناسی ارشد خدمات داروخانه یا کارشناسی داروسازی با تخصص کاربردی برای سال 2019 ثبت نام کنند.

شایستگی

برای داشتن شرایط بورس جابه‌جایی رشته‌ی داروسازی دانشجویان باید در ترم اول یکی از دوره‌های حضوری و تمام وقت (مثال 12.5 درصد × 4 واحد یا معادل آن) بعد از تاریخ سرشماری ثبت نام کرده باشند و دانشجوی سال اول باشند (چه ترم 1 چه ترم 2).

دانشجویانی که برنامه‌ی زبان انگلیسی ورود مستقیم – دسترسی به UTAS را درست قبل از شروع دوره‌ی داروسازی در دانشگاه تاسمانیا تمام کرده باشند، علاوه بر بورس جابه‌جایی رشته‌ی داروسازی، واجد شرایط دریافت بازپرداخت تا سقف 3500 دلار برای هزینه‌های دوره‌ی زبان انگلیسی خود خواهند بود (به استنثای دانش‌آموختگان FSP یا دریافت کنندگان TIS).

بورس جابه‌جایی برای دانشجویانی که برنامه‌ی مطالعات پایه یا بسته‌های مدارک ترکیبی یا برنامه‌های دانشکده‌ی علوم انسانی به عنوان پیش نیاز دوره‌های منتهی به مدرک غیر دانشگاهی را به اتمام رسانده‌اند ارائه نمی‌شود.

دانشجویانی که کمک هزینه‌ی تحصیلی دانشجویان خارجی را گرفته‌اند واجد شرایط بورس جابه‌جایی نیستند.

مبلغ

3000 دلار

پرداخت بورس

پرداخت بورس یک هفته بعد از تاریخ سرشماری در اولین ترم ثبت نام، مستقیم به حساب بانکی دانشجویان واریز می شود.

ترم 1 سال 2019 – پرداخت برای 5 آوریل تعیین شده است.

ترم 2 سال 2019 – پرداخت برای 16 اوت تعیین شده است.

همین حالا درخواست دهید

دانشجویان با ارائه‌ی درخواست دانشجویان خارجی، به طور خودکار برای بورس جابه‌جایی رشته‌ی داروسازی ارزیابی می‌‌شوند و نیازی به ارائه‌ی درخواست جداگانه برای بورس نیست.

پرسش‌ها

پرسش‌های خود را با بورس‌های بین‌المللی مطرح کنید.

کالج علوم و مهندسی

کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و سیستم‌ها

بورس اسکان لاونسستون MITS

برای ترم 2 سال 2019 محدودیت دارد! اکنون بسته است

برای جشن راه اندازی برنامه 16 واحدی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و سیستم‌ها (K7I)، کالج علوم و مهندسی اکنون بورس اسکان نیم بهای خود را برای دانشجویانی که برنامه‌ی تحصیلی خود را در نیم سال دوم سال 2019 تحصیل آغاز می‌کنند، گسترش داده است.

شایستگی

این بورس برای دانشجویان خارجی‌ای است که پذیرش خود را در پردیس لاونسستون در رشته‌ی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و سیستم‌ها (K7I) برای نیم سال دوم سال 2019، قبول کرده‌اند.

دانشجویان باید هر ترم بعد از تاریخ سرشماری در دوره‌ی تمام وقت ثبت نام کرده باشند تا بورس را دریافت کنند و برای خوابگاه دانشگاه نیز درخواست داده باشند (فقط اتاق تک نفره).

لطفاً شرایط و مقررات را در اینجا مشاهده کنید.

برای خدمات اسکان همین حالا درخواست دهید.

مبلغ

فقط برای اتاق یک نفره؛ اسکان در خوابگاه دانشگاه در لاونسستون (Launceston) برای 42 هفته تا 2 سال به اندازه‌ی 50 درصد از نرخ تبلیغ شده.

امکان اسکان فقط در کرسلیک (Kerslake)، لپرنا (Leprena) یا اینوستیگیتر هال (Investigator Hall) وجود دارد. تخصیص اتاق‌ها را دانشگاه انجام می‌دهد و امکان مذاکره وجود ندارد.

کسانی که بورس دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانیا (TIS) را دریافت می‌کنند می‌توانند از بورس اسکان در لاونسستون برخوردار شوند.

همین حالا درخواست دهید

دانشجویان خارجی که برای تحصیل در پردیس لاونسستون، رشته‌ی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و سیستم‌ها درخواست می‌دهند، به صورت خودکار برای این بورس ارزیابی می‌شوند و نیازی به پر کردن درخواست جداگانه وجود ندارد.

پرسش‌ها

پرسش‌های خود را با بورس‌های بین المللی مطرح کنید.

کمک هزینه‌ی حقوق

کمک هزینه‌ی تحصیلی کارشناسی علوم قضایی

مرور

این کمک هزینه برای دانشجویان خارجی واجد شرایطی است که اهل یکی از کشورهای آسیایی باشند (از جمله کشورهای آسیای جنوب شرقی، شمال آسیا، جنوب آسیا، غرب آسیا، آسیای مرکزی، خاور میانه و روسیه) و دوره‌ی کارشناسی علوم قضایی را در دانشگاه تاسمانیا، در ترم 1 (فوریه) یا زمستان (ژوئن) 2018 یا 2019 شروع می‌کنند.

شایستگی

دانشجویانی که اهل یکی از کشورهای یاد شده باشند به صورت خودکار کمک هزینه‌ی 14 درصدی کارشناسی علوم قضایی را دریافت می‌کنند.

دانشجویانی که از رشته‌ی کارشناسی حقوق به کارشناسی علوم قضایی انتقال می‌یابند و کسانی که اهل یکی از مناطق یاد شده در بالا هستند، واجد شرایط دریافت کمک هزینه‌ی 14 درصدی کارشناسی علوم قضایی هستند.

توجه کنید که دانشجویانی که بیش از یک پیشنهاد بورس دریافت می‌کنند نمی‌توانند دو کمک هزینه‌ی شهریه را نگه دارند؛ توصیه می‌شود که بورسی را که مبلغ بالاتری دارد بپذیرید.

شایستگی در جریان

شرطی ندارد.

مبلغ

14 درصد تخفیف در شهریه‌ی ثبت نام برای طول دوره‌ی تحصیل.

همین حالا درخواست دهید

دانشجویانی که فرم درخواست دانشجویان خارجی را ارسال می‌کنند، به صورت خودکار برای این بورس ارزیابی می‌شوند. نیازی به پر کردن درخواست جداگانه وجود ندارد. متقاضیانی که موفق به دریافت بورس می‌شوند در نامه‌ی پذیرش از وضعیت بورس خود آگاه خواهند شد.

پرسش‌ها

پرسش‌های خود را با بخش بورس‌های بین‌المللی مطرح کنید.

کمک هزینه‌های تحصیلی TSBE

کمک هزینه‌ی شایستگی رییس TSBE

مرور

کمک هزینه‌ی تحصیلی شایستگی رییس TSBE را مدرسه‌ی کسب و کار و علوم اقتصادی دانشگاه تاسمانیا (TSBE) ارائه می‌کند تا دانشجویان خارجی ممتاز سرتاسر دنیا را تشویق به تحصیل در ترم 1 یا 2 سال 2019 در دانشگاه تاسمانیا کند.

TSBE برنامه‌ی تحصیلی‌ای ارائه می‌کند که با تحقیقات پیشرو در رشته‌ی کسب و کار و علوم اقتصادی، نیازهای آینده‌ی کسب و کار، صنعت و نهادهای حرفه‌ای پیش می‌رود. برنامه‌ی تحصیلی TSBE با استفاده از رویکردهای آموزشی معاصر ارائه می‌شود و تجربه‌های آموزشی و حرفه‌ای با ریشه در کسب و کار مدرن را در بر می‌گیرد.

شایستگی

این کمک هزینه در اختیار دانشجویان خارجی ممتازی قرار می‌گیرد که پذیرش حضوری و تمام وقت در رشته‌ی کارشناسی TSBE یا کارشناسی ارشد دارند (به استثنای کارشناسی ارشد حسابداری حرفه‌ای، کارشناسی ارشد حسابداری حرفه‌ای تخصصی و دوره‌های مشترک با دیگر کالج‌ها) و شروعشان ترم 1 یا 2 سال 2019 است. با توجه به اینکه معیار نمره دهی در کشورهای مختلف متفاوت است، متقاضیان باید با مدیر کشوری یا مدیر توسعه‌ی منطقه‌ای خود درباره‌ی شرایط شایستگی تماس بگیرند.

دانشجویانی که واجد شرایط نباشند برای بورس بین‌المللی دانشگاه تاسمانیا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

لطفاً شرایط را در اینجا ببینید.

شایستگی در جریان

برای حفظ این بورس دانشجویان باید در پایان هر ترم به معدل تجمعی واحد (7.0/5.0) (CGPA) دست پیدا کنند.

مبلغ

هر بورس 50 درصد از هزینه‌های شهریه‌ی ثبت نام را برای کل طول دوره پوشش می‌دهد.

همین حالا درخواست دهید

دانشجویان وقتی درخواست پذیرش دانشجویان خارجی را پر می‌کنند، به صورت خودکار برای بورس شایستگی رییس TSBE ارزیابی می‌شوند و نیازی به ارائه‌ی درخواست جداگانه ندارند.

پرسش‌ها

پرسش‌های خود را با بورس‌های بین المللی مطرح کنید.

 


مطالب بیشتری بخوانید:
تجربه‌ی ساشا از دریافت بورسیه
19 بورسیه‌ تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین‌المللی
بورسیه کارشناسی سال 2019 برای دانشجویان بین المللی
بورسیه‌های بین المللی دانشگاه وسترن سیدنی استرالیا برای دوره‌ی کارشناسی سال 2019 و 2020

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button