تصمیم دانشگاه ولنگونگ برای تغییر در رشته‌های دانشگاهی

تصمیم دانشگاه ولنگونگ برای تغییر در رشته‌های دانشگاهی

تصمیم دانشگاه ولنگونگ برای تغییر در رشته‌های دانشگاهی

دانشگاه ولنگونگِ استرالیا از برخی از تغییرات در مقاطع کارشناسی ارشدِ رشته‌ی کسب و کار در سال 2020 خبر داد.

دانشگاه ولونگونگ
دانشگاه ولونگونگ

کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل تجارت

در دانشگاه ولنگونگ یک دوره‌ی یک سال و نیمه به‌ منظور ارتقای مهارت و دانش دانشجویان در حوزه‌ی استراتژی‌های تجاری طراحی شده است.

کارشناسی ارشد تجارت تخصصی جدید

پس از بررسی‌های گسترده، کارشناسی ارشد کسب‌وکار و کارشناسی ارشد تجارت با 10 مدرک جدید کارشناسی ارشد تجارت تخصصی جایگزین می‌شوند. این رشته‌های جدید در طی 1.5 سال و 2 سال به اتمام می‌رسند. دروس جدید برای این رشته‌ها به‌ نحوی طراحی شده است که فارغ‌التحصیلان بتوانند به‌راحتی وارد بازار کار شوند. در واقع برنامه‌های درسی پاسخگوی خواسته‌های کارفرمایان است.

در دو سال دو مدرک کارشناسی ارشد کسب و کار را دریافت کنید

مدرک فوق‌لیسانس در هر دو رشته‌ی تجزیه و تحلیل کسب و کار و رشته‌ی تجارت تخصصی به‌گونه‌ای است که هر دو را می‌توان در هم ترکیب کرد. اساتید هر دو رشته یکی است و بنابراین دانشجویان می‌توانند در طی دو سال هر دو مدرک را دریافت کنند و صاحب دو فوق‌لیسانس شوند.

10 دوره‌ی جدید برای هر دو رشته در طی 2 سال در نظر گرفته شده است که در 80 درصد برنامه‌ها و دروس به‌ هم شبیه هستند. این دوره‌ها شامل موارد زیر است:

  • کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل تجارت
  • کارشناسی ارشد تجارت
  • کارشناسی ارشد مدیریت مالی
  • کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی
  • کارشناسی ارشد نوآوری و کارآفرینی
  • کارشناسی ارشد تجارت بین‌المللی
  • کارشناسی ارشد مدیریت
  • کارشناسی ارشد بازاریابی
  • کارشناسی ارشد مدیریت پروژه
  • کارشناسی ارشد مدیریت زنجیره‌ی تأمین

بورس‌های تحصیلی در رشته‌های جدید

برای دانشجویان بین‌المللی از 30 ملیت، حدود 20 درصد بورس تحصیلی در این رشته‌ها اعمال خواهد شد. بنابراین دانشجویان برای دست‌یابی به بورس تحصیلی باید با هم وارد رقابت ‌شوند. همچنین یک بورس تحصیلی عالی با ارزش 30% نیز به دانشجویان واجد شرایط اعطا می‌شود. بورس‌های تحصیلی 20% و 30% قابل ترکیب‌شدن نیستند.

 

برنامه‌های کاربردی در رشته‌های جدید

داوطلبانی که قصد دارند در رشته‌های جدید کسب‌وکار، مدرک کارشناسی ارشد دریافت کنند، می‌توانند وارد پورتال UOW Apply Online شوند.

در نظر گرفتن میان‌دوره برای لیسانس علوم‌پزشکی و بهداشت

دانشکده‌ی علوم پزشکی دانشگاه ولنگونگ برای لیسانس علوم پزشکی و بهداشت، یک میان‌دوره‌ی تحصیلی در نظر گرفته است. این دوره‌ی جدید برای دانش‌آموزان دبیرستانی است که توانسته‌اند در انتهای ماه مه/ژوئن (اردیبهشت و خرداد) درس خود را به پایان برسانند و نمی‌خواهند تا پاییز منتظر بمانند. در واقع آن‌ها بعد از اتمام دروه‌ی دبیرستان می‌توانند بلافاصله نیم‌دوره‌ی تحصیلی را برای کارشناسی پزشکی و بهداشت شروع کنند.

همچنین این دانشکده در حال مرور ساختار دوره‌ی پزشکی و بهداشت و نتایج تحصیلات تکمیلی در رشته‌های علوم بهداشتی است. بنابراین تا اطلاع ثانوی این دوره‌ها را به دانشجویان بین‌المللی ارائه نمی‌دهد.

لیسانس مهندسی (افتخارات) (معماری)

دانشگاه ولنگونگ قصد دارد در سال 2020 در رشته‌ی مهندسی معماری رشته‌های مجزایی را ایجاد کند. در واقع هدف این دانشگاه طراحی رشته‌هایی است که مهارت‌های یکپارچه‌، کارآمد و با کارآیی بالا را به دانشجویان ارائه دهند. این دوره‌ها در طی 12 هفته باید طی شوند. دانشجویان با شرکت در این دوره‌ها و طی کردن برنامه‌های آموزشی، می‌توانند در استرالیا و یا خارج از این کشور، مهارت‌های تجربی و عملی کسب کنند و وارد بازار کار شوند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button