زندگی در سیدنی از نگاه دانشگاه مک کواری

زندگی در سیدنی از نگاه دانشگاه مک کواری

زندگی در سیدنی از نگاه دانشگاه مک کواری

در یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین شهرهای جهان زندگی کنید.

در این مقاله با گروه مشاوره آریا همراه باشید تا زندگی در یکی از بهترین شهرهای دنیا را از نگاه یکی از بهترین دانشگاههای استرالیا یعنی دانشگاه مک کواری ( Macquarie University ) بررسی کنیم

آب و هوا

آب و هوای سیدنی به شما این امکان را می دهد تا تقریبا در تمام طول سال از کار و فعالیت در فضای باز لذت ببرید. ژوئن و جولای (با میانگین بیشینه دمای 17 درجه سانتیگراد) سردترین ماه های سال و ژانویه و فوریه (با میانگین بیشینه دمای 26 درجه سانتیگراد) گرم ترین ماه های سال هستند. دمای هوا در روزهای تابستان گاهی اوقات به 40 درجه سانتیگراد هم می رسد.

 کارهایی که می توانید در سیدنی انجام دهید

سیدنی مرکز بعضی از بهترین مراکز خرید، غذاخوری، تفریحات و ورزش استرالیا است. اگر به محصولات و مواد غذایی علاقمندید، می توانید به بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران های کوچک سیدنی مراجعه نموده و غذاهای مختلفی از سرتاسر جهان نظیر غذاهای هندی، تایلندی، مکزیکی، چینی، ویتنامی و اسپانیایی را در میان سایر غذاها امتحان کنید. مراکز کوچک نوشیدنی این شهر نیز بسیار پررونق بوده و انواع نوشیدنی های گوارا و معروف جهانی را عرضه می کنند.

کسانی که علاقه زیادی به خرید کردن دارند مجذوب مرکز خرید مک کواری خواهند شد زیرا این مرکز طی هفت روز هفته باز بوده و در مسیر جاده پردیس دانشگاهی مک کواری و در نزدیکی Westfield Chats Wood قرار دارد.

اگر فضای باز را ترجیح می دهید، بیش از 70 ساحل در سیدنی وجود دارد. همچنین کوهستان خوش منظره آبی که تا غرب امتداد دارد و نیز پارک های ملی در مسیرهای شمال و جنوب نیز از دیگر ویژگی های این شهر است. فاصله باغ های انگور هانتر ولی (دره هانتر) و شیب های هیجان انگیز کوه های برفی تا سیدنی نزدیک به 5 ساعت است.

ایمنی

طبق گزارش واحد اطلاعاتی اکونومیست (Economist Intelligence Unit)، سیدنی در رده 10 شهری است که از نظر امنیت در جهان در بالاترین سطح می باشند.

گزینه های تحصیل

مقاطع تحصیلی میان رشته ای دانشگاه مک کواری که در سطح جهانی قرار دارند همگام با نتایجی که فارغ التحصیلان در ذهن خود دارند و در ترکیب با آموزه های جهان واقعی توسعه و گسترش می یابند. دانشجویان این دانشگاه پس از فراغت از تحصیل می توانند نرخ اشتغال بی نظیر و حقوق بالایی در بدو استخدام را انتظار داشته باشند.

علاوه بر دوره های لیسانس و فوق لیسانس، گزینه هایی نیز جهت تحصیل در خارج از کشور، انجام کارهای تحقیقاتی، تکمیل دوره کارآموزی یا آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه مک کواری وجود دارند. می توانید به صورت حضوری در پردیس دانشگاه مک کواری، و نیز به صورت آنلاین، آموزش از راه دور به تحصیل پرداخته و اطمینان داشته باشید که می توانید مقطع تحصیلی را انتخاب کنید که نیازهای شما را مرتفع می سازد.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button