4 رستوران و کافه عالی برای دانشجویان در شهر سیدنی

در سیدنی، غذاهای باورنکردنی و اصیل را از سراسر جهان خواهید یافت. فهرست کوتاه زیر را به‌هیچ‌وجه جامع نمی‌توان محسوب کرد اما این مکان‌ها، موردعلاقه بسیاری از دانشجویان برای صرف غذایی راحت، با بودجه دانشجویی و خوراکی‌های شیرین است. در ادامه 4 غذاخوری دنج و عالی را برای کسانی که مایل به تحصیل در کشور استرالیا و در شهر سیدنی هستند معرفی خواهیم کرد.

1. Spice Alley

رستوران Spice Alley سیدنی

Spice Alley یک سالن غذاخوری است که غذای آسیایی را برای صرف غذا یا بیرون‌بر سرو می‌کند. در این مکان گزینه‌های غذایی متنوعی از ویتنام، سنگاپور، تایلند، چین، ژاپن، مالزی و آسیای جنوب شرقی پیدا خواهید کرد. کوچه ادویه را یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا با بودجه دانشجویی می‌دانند. قیمت‌ها مناسب است، اندازه وعده‌ها سخاوتمندانه است و می‌توانید روی خوردن یک غذای خوشمزه در اینجا حساب کنید. Spice Alley در فاصله چند قدمی مرکز CAPA قرار دارد و هرروز ساعت 11 صبح باز می‌شود.

2. کافه چنگال و آسیاب (Fork and Grind)

کافه Fork and Grind سیدنی

Fork and Grind دقیقاً روبروی مرکز CAPA قرار دارد، بنابراین احتمالا در بسیاری از روزهای هفته در آنجا توقف کنید. در این کافه، کارکنان خوش‌برخورد، قهوه خوشمزه و گزینه‌های زیادی برای صبحانه و ناهار پیدا خواهید کرد. پنکیک موزی آن را از دست ندهید!

3. پنکیک روی صخره‌ها (Pancakes on the Rocks)

Pancakes on the Rocks شهر سیدنی

Pancakes on the Rocks بااینکه در سیدنی قرار دارد اما به یک غذاخوری آمریکایی شبیه است. آنها طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذای راحت را برای صبحانه، ناهار، شام و دسر سرو می‌کنند. مهم نیست چه زمانی از روز می‌روید، پنکیک این کافه را از دست ندهید. می‌توانید پنکیک ماست یا شکلات (یکی از هرکدام) را با گزینه اضافه کردن انواع مواد از جمله میوه، بستنی و نوتلا تهیه کنید. آنها چندین مکان در سراسر شهر دارند، از جمله مکان The Rocks که 7 صبح الی 24 باز است.

4. جلاتو مسینا

Gelato Messina شهر سیدنی

Gelato Messina بیش از ده‌ها مکان در سراسر نیوساوت‌ولز دارد و در هر مغازه می‌توانید از بین 40 طعم جلاتو انتخاب کنید. طعم آنها شامل پرتقال خونی، بویزن بری، شکلات و فندق، دولچه د لچه، پاناکوتا با مربای انجیر و بیسکویت آمارتی، پشن فروت، کارامل نمکی و شکلات سفید، تیرامیسو و بسیاری دیگر است! آنها همه چیز را از خودشان درست می‌کنند. (از جمله شکلات‌هایی که در خانه تولید می‌شود) و حتی مزرعه لبنیات خود را برای تامین شیر تازه مصرفی در ژلاتو دارند. آن را از دست ندهید!

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button