جاهای دیدنی پرت استرالیا

جاهای دیدنی پرت استرالیا

جاهای دیدنی پرت استرالیا

در این مقاله می خواهیم درباره جاهای دیدنی پرت استرالیا برای شما مطالبی جمع آوری کنیم, با ما در ادامه همراه باشید.

جاهای دیدنی پرت استرالیا بسیار زیبا و ویژه در کل جهان هستند پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر تفریحی به کشور استرالیا را دارید حتما از شهر زیبای پرت دیدن فرمایید چرا که این شهر جز بزرگترین شهرهای استرالیا نیز می باشد این شهر با دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب در کشور استرالیا آب هوای بسیار خوبی دارد و برای سفرهای تفریحی بسیار مناسب است.

پرت استرالیا
پرت مرکز ایالت استرالیای غربی. جمعیت ۲٬۰۲۱٬۲۰۰ نفر. بزرگترین شهر استرالیای غربی

 

مطالبی که در این مقاله مطرح می شوند:

  • درمورد پارک کینگ چه میدانید؟
  • برج DNA 
  • باغ وحش پرت
  • کایاک سواری در رودخانه قو 
  • برج Bell tower
  • تا به حال اسم موزه نوستالژی بازی های پرت راشنیده اید؟

 

درمورد پارک کینگ چه میدانید؟

یکی از جاهای دیدنی پرت, پارک کینگ یا باغ گیاه شناسی می باشد.این محل زبیا برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که به دنبال قدم زدن دریک فضای زیبا هستند.در این پارک زیبا می توانید گونه های از گیاهان و درختانی را نظاره گر باشید که تا به حال ندیده اید چرا که این گونه ها تنها در این محل جغرافیایی و در این شرایط ویژه رشد می کنند.

درمورد پارک کینگ چه میدانید؟
درمورد پارک کینگ چه میدانید؟

 

این فضای سبز در کناربرکه بسیار زیبا و وصف ناپذیر می باشد:

این فضای سبز در کنار رودخانه قو

 

آب‌نما و مجسمه “مادر و فرزند” در پارک کینگ:

آب‌نما و مجسمه مادر و فرزند
آب‌نما و مجسمه مادر و فرزند

 

برج DNA 

یکی دیگر از زیبایی های پارک کینگ این برج است که به اشاره به ساختار دی ان ای (دئوکسی‌ریبونوکلئیک‌اسید) میکند. اگر قصد دارید کل پارک کینگ را از بالا نگاه کنید حتما به بالای برج بروید چرا که کل پارک را می توانید نظاره گر باشید. این برج بسیار زیبا ساخته شده به طوری که کسانی که به دیدن پارک می آیند حتما از این برج بالا می روند تا مناظر زیبا این پارک را از بالا ترین نقطه پارک و بالای این برج ۱۵ متری را تماشا کنند. جالب است بدانید زیربنای این برج شامل تخته سنگ هایی میباشد که به صورت نمادین از ۱۱ شهر و ۸۰ ناحیه دیگر استرالیا جمع آوری شده است.

برج DNA 
برج DNA

 

باغ وحش پرت

یکی دیگر از جاهای دیدنی پرت استرالیا باغ وحش آن است.در این باغ وحش می توانید انواع گونه های استرالیایی را ببینید.کانگورو های زیبا این شهر همه را جذب خود می کند با بازدید از این باغ وحش می توانید از زرافه های فوق العاده دیدن فرمایید. در این باغ وحش از چند نمونه میمون نیز نگه داری می کنند که بسیار بامزه و سرگرم کننده می باشد.این باغ با وجود این که به نسبت باغ وحش های مطرح در سطح جهان, زیاد وسیع نیست ولی می توانند خیلی سرگرم کننده باشد. شما می توانید در کنار خوانواده یا دوستان لذت کافی را از این فضا ببرید.

باغ وحش پرت
باغ وحش پرت

 

کایاک سواری در رودخانه قو

اگر دوست دارید از یک نمای دیگر شهر زیبای پرتدیدن فرمایید, حتما کایاک سواری در رودخانه قو را تجربه کنید. شما می توانید از تور های کایاک سواری استفاده کنید و به دیدن دلفین هایی که دسته جمعی از این رودخانه رد می شوند بروید که چنین منظره ای در رودخانه بسیار زیبا و جذاب می باشد و در آخر, زمان خود را با دیدن غروب آفتاب بر روی این رودخانه زیبا سپری کنید.

کایاک سواری در رودخانه قو
کایاک سواری در رودخانه قو

 

برج Bell tower

برج Bell tower
برج Bell tower

 

یک از محل های قدیمی در شهر پرت که قدمت تاریخی نیز دارد, این برج است که به برج زنگ معروف است. از روز دوشنبه تا پنج شنبه در ساعت ۱۲ تا ۱ بعداز ظهر ۱۸ زنگ به صدا در میاید. اگر دوست دارید مدرک زنگ زدن این برج را دریافت کنید, باید به این محل بیاید و در یک دوره آموزشی شرکت کرده تا مدرک آن را دریافت کنید. این نکته را بدانید که این کار به گوش حساس و بدنی قوی نیاز دارید که بتوانید زنگ ها را پشت سر هم و درست به صدا دراورید و در دریافت مدرک “زنگ زدن” موفق شوید.

The Bell Tower, Perth
The Bell Tower, Perth

 

تا به حال اسم موزه نوستالژی بازی های پرت راشنیده اید؟

تا به حال اسم موزه نوستالژی بازی های پرت راشنیده اید؟
تا به حال اسم موزه نوستالژی بازی های پرت راشنیده اید؟

 

یکی از جالب ترین مکان های دیدنی پرت استرالیا موزه نوستالژی می باشد. در این محل انواع بازی های کامپیوتری از ابتدا تا کنون وجود دارد. این موزه جذاب از شرکت ها و کنسول های بازی بسیاری همچون نینتندو, اتاری, سگا, پلی استیشن1, کمودور 64 یاد کرده, که بسیار زیبا و خاطره انگیز است پس حتما از این موزه دیدن فرمایید.

 

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به استرالیا کسب کنید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید:

مهاجرت به استرالیا
آب و هوا
پوشش گیاهی
زبان 
ایالت ها
رویدادها و مناسبت‌ها
کد استرالیا

 

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button