بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie

بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie

بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie

بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie به جایزه‌ای گفته می‌شود که هر سال به یک دانش‌آموز بین‌المللی داده می‌شود که دیپلم بیزینسش را دریافت کرده و برای دوره کارشناسی بیزینس و تجارت در UTS ثبت نام کرده است. (یا واجد شرایط برای ثبت نام در UTS است.)

دیان لکی از سال 2007 تا 2011 در هیئت مدیره UTS، و از سال 2002 تا 2011 در شورای UTS خدمت کرده و در سال 2011 مدرک دکترای افتخاری در UTS دریافت کرده است. او معتقد است که قرار دادن بورس تحصیلی فرصت‌های آموزش عالی زیادی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

درباره بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie

این بورس تحصیلی بر اساس شایستگی‌های علمی و ویژگی‌های شخصی دانش‌آموز اهدا می‌شود. بنابراین از 10 دانش‌آموز برتر بین‌المللی که دارای بالاترین امتیاز نسبت به میانگین در هر سال هستند و دیپلم تجارت را در هر ترمی (یک، دو یا سه) دریافت کرده‌اند، دعوت می‌شود تا برای دریافت این جایزه ثبت نام کرده و اقدام کنند.

 

بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie چقدر است و به چه مواردی تعلق می‌گیرد؟

این بورس تحصیلی پنجاه هزار دلار است که به موارد زیر تعلق می‌گیرد :

  • هزینه 2 سال تحصیل در مقطع کارشناسی UTS در رشته تجارت و بیزینس
  • بیمه درمانی بین‌المللی
  • هزینه خوابگاه دانشجویی

چه کسانی واجد شرایط دریافت بورس تحصیلی مموریال دنیل لکی هستند؟

متقاضیان باید دانشجوی بین‌المللی باشند. بنابراین شهروندان استرالیایی و یا افرادی که اقامت دائم و یا موقت نیوزیلند یا استرالیا را دارند، نمی‌توانند برای دریافت بورس تحصیلی مموریال دنیل لکی درخواست دهند.

در صورت دریافت این بورسیه‌ی تحصیلی، متقاضی قادر به دریافت کمک هزینه دیگری نخواهد بود.

متقاضیان بعد از اتمام ترم و بر اساس میانگین نمره نهایی و دریافت دیپلم تجارت می‌توانند برای دریافت این بورس درخواست دهند.

چگونه درخواست بورس تحصیلی Memorial Dianne Leckie را داشته باشیم؟

دانش‌آموزان که واجد شرایط باشند، هر سال در ماه آوریل می‌توانند برای دریافت این بورسیه‌ی تحصیلی  اقدام کنند. هنگامی که لیست نهایی متقاضیان آماده شد، یک هیئت مصاحبه کننده که شامل مدیران UTS و برترین کارمندان است، تشکیل می‌شود. این هیئت بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده، هر داوطلب را از نظر چشم‌انداز کاری و سطح علمی مورد بررسی قرار می‌دهند و در نهایت بورس به یکی از آن‌ها تعلق می‌گیرد.

پیش از درخواست بورس تحصیلی به لینک زیر مراجعه نمایید:
بورسیه‌ تحصیلی: سئوالات متداول

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button