مهاجرت هنرمندان به استرالیا

Fine_Arts-Quick-Preset_853x853

مهاجرت هنرمندان به استرالیا

هدف اصلی ما در ایجاد این مقاله این است که شما مخاطبان را با مهاجرت هنرمندان به استرالیا آشنا کنیم.

همانطور که میدانید اشخاص زیادی به عنوان مهاجر، به کشورهای گوناگونی همچون استرالیا می اندیشند. این اشخاص معمولا برای ادامه تحصیل، اشتغال، یا حتی به دنبال موفقیت بیشتر در حیطه کاری خود به آن کشور مهاجرت می کنند. هنرمندان نیز جزء این گروه هستند.

سوال های مربوط به این مقاله :

  • مهاجرت هنرمندان به استرالیا به چه منظور است؟
  • از دید اداره مهاجرت فعالیت های فرهنگی و هنری در چه زمینه ای میتواند می باشد؟

حال به هریک از این سوالات می پردازیم.

مهاجرت هنرمندان

 

مهاجرت هنرمندان به استرالیا به چه منظور است؟

با توجه به سوال مطرح شده، در پاسخ به آن می توان گفت هنرمندان و حتی اشخاص دیگری که در زمینه فرهنگی فعالیت دارند می توانند به راحتی اشتغال به رشته خود را در استرالیا پیش ببرند. البته این نکته قابل ذکر است که بدانید مهاجرت براساس شرایط خاص و ویژه ای امکان پذیر می باشد. که این شرایط توسط اداره مهاجرت تعریف میشود.

برخی شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق اداره مهاجرت

  • افراد باید حداقل دو سال در زمینه های فرهنگی هنری فعالیت داشته باشند
  • حداقل دو سال فعالیت در زمینه فرهنگی و هنری در سطح بین الملل
  • یک سال تمام در زمینه های فرهنگی و هنری اشتغال داشته باشند و یک سال تمام هم در زمینه فرهنگی و هنری سطح بین المللی مشغول به فعالیت بوده باشند.

این نکته را فراموش نکنید که اگر زمانی هنرمندی قصد مهاجرت داشته باشد باید حتما از یکی از شرایط گفته شده به صورت کامل بهره مند باشد. برای مثال می توان گفت اگر هنرمندی در زمینه ای جدای از عرصه هنر و فرهنگ, فعالیت داشته باشد ولی کار وی خارج از حیطه هنر تشخیص داده شود, از دید فنی واجد شرایط نبوده و نمی تواند به کشور استرالیا مهاجرت کند چرا که قوانین روشن هستند و به دقت بررسی و اعمال می شوند، ولی اگر هنرمند در بخش هنری مرتبط فعالیت داشته باشد این شرایط برای او صدق می کند و به راحتی و بدون مانع مطابق قوانین میتواند اقدام به مهاجرت کند.

از دید اداره مهاجرت فعالیت های فرهنگی و هنری در چه زمینه ای میتواند می باشد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که بسیاری گمان میبرند که هنرمند فقط در حوزه بازیگری و فعالیت های سینما و تئاتر تعریف می شود چرا که اکثرا با بیان واژه هنرمند چنین مشاغلی به ذهن خطور میکند, هرچند به طور کلی می توان گفت در تفکر عمومی این هنرمندان نسبت به سایر هنرمندان و هنرورزان محبوبیت بیشتری دارند اما برای رفع این ابهام می خواهیم شما را با چند نوع فعالیت فرهنگی و هنری دیگر، از دید اداره مهاجرت، آشنا کنیم، این فعالیت ها به شرح زیر می باشد:

  • فعالیت مربوط به کتابداری
  • حفظ آثار فرهنگی و هنری (تاریخی)
  • فعالیت های مرتبط به نویسندگی و ویراستاری
  • فعالیت های همچون بازیگری در زمینه کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و…
  • فعالیت هایی در حوزه موسیقی و خوانندگی
  • فعالیت در بخش مترجمی
  • فعالیت های مرتبط با آهنگسازی، تنظیم کننده آهنگ یا رهبر ارکستر
  • و…

در این قسمت فقط بخشی از فعالیت های فرهنگی و هنری را برای شما بازگو کردیم چرا که این فعالیت ها دربرگیرنده هنرمندان و اقشار گسترده ای هستند و شمار رشته های هنری و فرهنگی بسیار زیاد اند.

از دید اداره مهاجرت فعالیت های فرهنگی و هنری در چه زمینه ای میتواند می باشد؟

 

اداره مهاجرت استرالیا تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری شما را نظارت و بررسی خواهد کرد.

امتیازهای مربوط به هنرمندان

امتیاز دهی مطابق میزان تحصیلات, سابقه کاری و تسلط بر زبان انگلیسی محاسبه و  ارزیابی خواهد شد, لازم به ذکر است که متقاضی باید فاقد سابقه پیشین منجر به ممنوع ورود شدن به کشور استرالیا باشد.

امتیازهای مربوط به هنرمندان

نتیجه گیری

هنرمندان می توانند بر اساس شرایط ذکر شده مطابق قوانین به کشور استرالیا مهاجرت کنند و به فعالیت هنری-فرهنگی خود بپردازند.

امید است مطالب گفته شده در این مقاله مورد رضایت شما مخاطبان هنرمند و هنردوست واقع گردیده باشد. لازم به ذکر است گروه مدیریت مشاوره آریا متن فوق را به عنوان اطلاع رسانی کلی ارائه کرده است; هرچند در صورت علاقه شما به ادامه تحصیل در استرالیا و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دانشگاه های استرالیا, میتوانید با یکی از دفاتر ما تماس بگیرید و یا فرم آنلاین مشاوره تحصیلی را تکمیل فرمایید تا کارشناسان مجرب آریا شما را در برنامه ریزی تحصیلی, انتخاب رشته تحصیلی مناسب و اخذ پذیرش از دانشگاه، کالج و یا مدرسه یاری دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت هنرمندان به استرالیا»

  1. با سلام من با توجه به تالیف چندین جلد کتاب هنری، عضو انجمن نخبگان و پژوهشگر برگزیده ساله های 91 و 95 در زمینه هنر بوده ام مایل به مهاجرت به استرالیا جهت ادامه فعالیت خود در همین راستا باشم. لطفا چنانچه موارد فوق می تواند جهت دریافت ویزای هنرمندان مورد قبول باشد با من تماس حاصل فرمائید.

    1. سلام آقای ربیعی
      قطعا رزومه تحصیلی قوی شانس گرفتن پذیرش رو بالا میبره ولی اطلاعات بیشتری از شما باید بررسی بشه.
      لطفا با شماره دفتر ما 88240445 تماس بگیرید . مشاورین ما راهنماییتون میکنند.

  2. سلام امين حصيري هستم خواننده اهنگ ساز يك البوم با مجوز رسمي و در سال ٢٠١٠با يك شركت موسيقي كانادايي كار كردم واجد شرايط ميتونم باشم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button