میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا

محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا

میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا

در این مقاله با شما خواهیم بود تا در مورد موضوع میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا در سیستم امتیازبندی تعریف شده توسط ادارۀ مهاجرت استرالیا اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این مقاله سعی شده است، میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا برای کلیۀ زیرکلاس‌های مربوط به ویزای نیروی متخصص استرالیا و همچنین ویزای اقامت مشروط سرمایه گذاری و نوآوری یا کارآفرینی در کسب و کار بررسی شود. لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

همانطورکه در مقالات قبل نیز گفته شد، متقاضیان علاقه‌مند به اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق کلیۀ زیرکلاس‌های مربوط به ویزای مهارت‌های کاری یا نیروی متخصص استرالیا، ملقب به اسکیل ورکر، که شامل سه زیرکلاس ۱۸۹، ۱۹۰ و ۴۸۹ بودند، همچنین تک زیرکلاس ۱۸۸ که تحت عنوان ویزای اقامت مشروط سرمایه گذاری و نوآوری یا کارآفرینی در کسب و کار شناخته می شود، نیاز به کسب حداقل ۶۵ امتیاز در سیستم امتیازبندی مربوطه دارند.

پیشنهاد می کنیم مقالۀ محاسبۀ امتیاز مهاجرت به استرالیا را نیز در این راستا مطالعه فرمایید.

در ادامۀ این مقاله به عناوین ذکر شده در زیر می پردازیم:

  • ویزای ۱۸۸ چه نوع ویزایی است؟
  • مقدمه ای بر میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا
  • معیارهای شاخص در سیستم امتیازبندی ادارۀ مهاجرت استرالیا کدامند؟

ویزای ۱۸۸ چه نوع ویزایی است؟

ویزای ۱۸۸ چه نوع ویزایی است؟
ویزای ۱۸۸ چه نوع ویزایی است؟

 

ویزا یا زیرکلاس ۱۸۸ که تحت عنوان ویزای اقامت مشروط سرمایه گذاری و نوآوری یا کارآفرینی در کسب و کار از آن یاد می شود، مناسب برای افرادی است که صاحب تجارت بوده و يا دارای توانایی سرمايه گذاری قابل توجه ای در کشور استرالیا می باشند و یا تمايل دارند که کسب و کار خود را در در این کشور ايجاد کنند.

همچنین متقاضیانی که قصد دارند سرمايه گذاری چشمگیر در خريد سهام شرکت ها در ايالت ها و يا مناطق خاص انجام دهند نیز می توانند از این نوع ویزا استفاده کنند. اين افراد پس از راه اندازی تجارت موفق و يا حفظ سرمايۀ خود در استراليا برای مدت 2 تا 4 سال، می توانند برای دريافت ویزای  دائم کسب و کار اقدام کنند.

متقاضيان ويزای اقامت مشروط سرمایه گذاری و نوآوری یا کارآفرینی، می بایست حداکثر ۵۵ سال سن و سرمايه ای معادل ٨٠٠,٠٠٠ دلار استرالیا داشته باشند. اين اشخاص همچنين بايد مالک و يا سهام دار اصلی يک تجارت با گردش مالی معادل ۵٠٠,٠٠٠ دلار استراليا باشند.

برای کسب اطلاعات کامل راجع به انواع راه های مهاجرت به استرالیا بر روی این لینک کلیک فرمایید.

در ادامۀ این مقاله سعی خواهیم کرد به شما نکاتی را گوشزد کنیم تا بتوانید میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا را در سیستم امتیازبندی ویزاهای مهارت های کاری افزایش داده و از مزایای داشتن امتیاز بالا در این راستا بهره مند شوید.

مقدمه ای بر میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا

مقدمه ای بر میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا
مقدمه ای بر میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا

 

بدیهی است که کسب امتیاز بیشتر از ۶۵ نسبت به حداقل میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا، در وحلۀ اول می‌تواند شانس صدور ویزای شما را افزایش دهد. همچنین می تواند فرایند زمانی صدور ویزای شما را به حداقل کاهش داده و نهایتاً شما را قادر سازد تا از طریق زیرکلاس ۱۸۹، به صورت مستقل و بدون نیاز به داشتن هیچگونه اسپانسر یا حامی، در هر ایالتی از استرالیا که دوست دارید اقامت گزینید و بلافاصله بعد از ورود کارت اقامت دائم خود را دریافت کنید.

مقالۀ محاسبۀ آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا را از دست ندهید!

معیارهای شاخص در سیستم امتیازبندی ادارۀ مهاجرت استرالیا کدامند؟

معیارهای شاخص در سیستم امتیازبندی ادارۀ مهاجرت استرالیا کدامند؟
معیارهای شاخص در سیستم امتیازبندی ادارۀ مهاجرت استرالیا کدامند؟

 

سیستم امتیازبندی توسط ادارۀ مهاجرت استرالیا برای زیرکلاس های زیر تعریف شده است:

  • زیرکلاس ۱۸۸: ویزای اقامت مشروط سرمایه گذاری و نوآوری یا کارآفرینی در کسب و کار
  • زیر کلاس ۱۸۹: ویزای دائم نیروی متخصص به صورت مستقل
  • زیر کلاس ۱۹۰: ویزای دائم نیروی متخصص همراه با اسپانسر یا حامی ایالتی
  • زیر کلاس ۴۸۹: ویزای موقت نیروی متخصص همراه با اسپانسر ایالتی یا فامیلی در مناطق خاص و کم جمعیت

پیشنهاد می کنیم مقالۀ فرم درخواست مهاجرت به استرالیا را از دست ندهید!

در ادامه این بخش سعی می شود به ۴ معیار شاخصی که می تواند تأثیر بسزایی در حداقل میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای مهارت های کاری یا نیروی متخصص گذارد، پرداخته شود. این معیارها عبارتند از:

  • سن

    سن
    سن

با توجه به اینکه دولت و ادارۀ مهاجرت استرالیا سرمایه‌گذاری وسیعی بر روی نیروهای جوان و متخصص و البته باتجربه سایر کشورها که تحت عنوان اتباع خارجی یا نیروهای غیربومی شناخته میشوند، کرده است، هر چقدر سن متقاضی کمتر باشد امتیاز بیشتری را دریافت می کند. بنابراین توصیه می کنیم هر چه زودتر برای ویزاهای فوق ذکر اقدام کنند.  بهترین سن جهت اقدام سنین بین ۲۵ تا ۳۲ سال است، که فرد متقاضی حداکثر امتیاز یعنی ۳۰ را  می تواند کسب کند.

  • میزان تسلط بر زبان انگلیسی

    میزان تسلط بر زبان انگلیسی
    میزان تسلط بر زبان انگلیسی

با توجه به این که ابزار اصلی و کلیدی برای موفقیت در هر مهاجرتی، اعم از  ویزاهای نیروی متخصص و ویزاهای کسب و کار، میزان ارتباطات کلامی وی با افراد جامعۀ کشور مقصد مقصد مورد نظر می باشد، میزان دانش و تسلط متقاضی به زبان اصلی آن کشور شاید مهمترین عامل در این راستا باشد. 

بنابراین به متقاضیان توصیه می کنیم حداقل ۶ ماه تا ۱ سال را قبل از اقدام جهت مهاجرت، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند تا بتوانند حداکثر امتیاز را در این راستا کسب کنند. شناخته شده ترین و پرمتقاضی ترین آزمون برای سنجش توانایی های زبان متقاضی آزمون آیلتس جنرال است. بیشترین امتیاز را افرادی می توانند کسب کنند که در هر ۴ مهارت درک مطلب، شنیداری، گفتاری و نوشتاری حداقل نمرۀ ۸ را کسب کنند. این متقاضیان قادر خواهند بود حداکثر امتیاز یعنی ۲۰ را برای خود محفوظ کنند.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کامل از انواع آزمون های زبان بین المللی اینجا را کلیک کنید.

  • سوابق کاری

    سوابق کاری
    سوابق کاری

داشتن سوابق کاری بیشتر متناسب با رشتۀ تحصیلی فرد متقاضی، نشان دهندۀ میزان تجربه و تسلط فرد متقاضی در رشته یا تخصص مدنظر است. بنابراین توصیه ما به متقاضیان این است که بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی و بدون توجه بیش از حد به میزان حقوق و مزایای دریافتی در مراحل اولیه اشتغال، به میزان حداقل ۲۰ ساعت در  هفته، در زمینه تخصص خود مشغول به کار شوند. داشتن حداقل ۸ سال سابقۀ کاری مرتبط می تواند بیشترین امتیاز یعنی ۱۵ را برای فرد متقاضی به همراه داشته باشد.

  • میزان تحصیلات

    میزان تحصیلات
    میزان تحصیلات

بدون شک داشتن مدرک تحصیلی بالاتر از دانشگاه معتبر، به خصوص دانشگاه های خارج از کشور نشان دهنده  دانش علمی بالاتر و توانایی های آکادمیکی بیشتر فرد است. مدرک دکتری بیشترین امتیاز یعنی ۲۰ را برای فرد متقاضی به همراه دارد. لازم به ذکر است مدارک لیسانس و فوق لیسانس هر دو ۱۵ امتیاز دارند. بنابراین توصیۀ ما به شما این است که درصورتیکه از نظر سنی در شرایط خوبی هستید، سعی کنید بدون وقفه تحصیل خود را تا مقطع دکتری ادامه داده و سپس برای ویزاهای فوق ذکر اقدام فرمایید، هر چند داشتن مدرک لیسانس نیز به نوبۀ خود کافی خواهد بود.

خدمات دانشجویی مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا به شما!

خدمات دانشجویی مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا به شما!

Arya Group Student Services!

سه کشور استرالیا، کانادا و نیوزلند از جمله کشورهایی هستند که سالیانه دانشجویان بسیاری را جذب دانشگاه های خود می کنند. البته متقاضیان زیادی نیز تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های این سه کشور به سرانجام برسانند. امکانات جامع آموزشی، متدهای پیشرفته در زمینۀ آموزش، انواع کمک هزینه های مالی و بورسیه های تحصیلی و مهمتر از همه، موقعیت های شغلی در آینده برای دانشجویان، باعث شده است که ادامه تحصیل در این کشورها از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

دوستان عزیز، مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا، با داشتن کادری مجرب در زمینۀ مشاورۀ دانشجویی و اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های استرالیا، کانادا و نیوزلند، آمادۀ خدمت رسانی به شما است.

کافی است به ما اعتماد کنید!

کافی است به ما اعتماد کنید!

Trust us!

مشاورۀ صحیح و درست در زمینۀ تحصیل و مهاجرت می تواند عاملی بسیار پراهمیت در راستای محقق شدن اهداف مهاجرتی فرد متقاضی باشد. تیم مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا افتخار دارد که با تجربه ای بالغ بر ۱۵ سال فعالیت در زمینۀ خدمات دانشجویی یاری رسان شما باشد. درصورتیکه قصد اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های استرالیا، کانادا و نیوزلند را در هر مقطع و رشته تحصیلی را دارید، مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا با داشتن یک تیم حرفه ای شامل مشاورین باتجربه و کارآمد می تواند شما را در راستای اهداف مهاجرتی خود یاری رساند. انتخاب کشور، ایالت، استان، شهر و دانشگاه درست در این راستا می تواند باعث شود که شما بدون نگرانی از آینده شغلی خود در این مسیر جذاب قدم بردارید.

با ما در ارتباط باشید!

با ما در ارتباط باشید!

Contact us!

درصورتیکه قصد ادامه تحصیل در هر کدام از کشورهای استرالیا، کانادا و یا نیوزلند را دارید، به صفحه خدمات ما مراجعه کنید و از مشاورۀ کارشناسان ما بهره ببرید. شما همچنین می توانید با پر کردن فرم مشاوره تحصیلی ما، فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه موردنظر خود را به ما بسپارید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله تا حدودی اطلاعات شما را در مورد میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا در سیستم امتیازبندی ادارۀ مهاجرت استرالیا بالا برده باشیم.

در انتها پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

راه های مهاجرت به استرالیا

محاسبۀ امتیاز مهاجرت به استرالیا

محاسبۀ آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

سازمان مهندسی استرالیا

راهنمای تحصیل در کانادا

مزایای تحصیل در کانادا

تحصیل رایگان در کانادا

سوالات رایج در مورد تحصیل در کانادا

راهنمای زندگی دانشجویی و خوابگاهی

انواع بورس تحصیلی برای تحصیل در بهترین شهرهای دانشجویی

 

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button