خوشامدگویی و جلسه معارفه دانشجویان ترم جولای دانشگاه وسترن سیدنی

تقریبا پس از تمام شدن ترم بهار، دانشجویان برای شروع کلاس‌های ترم جدید در تاریخ 24 جولای 2023 کارهای بسیار زیادی می‌توانند انجام دهند. که اولین و مهمترین امر، این است که ثبت‌نام آنلاین خودشان را به موقع و در زمان مقرر انجام دهند تا بدون هیچ تاخیری مراحل ثبت را انجام داده و در ترم جدید تحصیلات خودشان را آغاز کنند.

در این راستا در 13 جولای دانشگاه وسترن سیدنی یک رویداد خوشامدگویی حضوری را برای دانشجویان تدارک دیده است که از دانشجویانی که به تازگی به این دانشگاه ملحق شدند، دعوت می‌شود.
همچنین روز جمعه، 7 جولای 2023 یک جلسه معارفه برای دانشجویان جدیدالورود برگزار خواهد شد. دانشجویان می‌توانند به این رویداد هیجان‌انگیز خوش‌آمدگویی بپیوندند و از این جشن لذت ببرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رویداد و همچنین جزئیات بیشتر می‌توانید به وبسایت دانشگاه مراجعه کنید.

دانشجویان جدید دانشگاه وسترن سیدنی

جلسه‌ معارفه‌ و جهت‌گیری که برای دانشجویان جدیدالورود در 7 ژوئیه 2023 برگزار می‌شود یک جلسه کاملا اجباری و الزامی است. بنابراین همه دانشجویان باید در آن شرکت کنند. به عبارتی همه دانشجویانی که قصد دارند در ترم دوم (بهار امسال) وارد دانشگاه وسترن شوند باید حتما در این جلسه معارفه و خوش‌آمد گویی شرکت کنند. در این جلسه راهنمایی تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز دانشجویان در مورد انطباق با ویزا، خدمات دانشجویی و ثبت نام مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین باید در این جلسه به عنوان دانشجوی ترم دوم شرکت کنید.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2024

در پایان این خبر راهم درباره رتبه QS دانشگاه وسترن سیدنی بخوانید.

یکی از دانشگاه‌هایی که در طول سالهای فعالیت خود پیشرفت چشمگیری داشته، دانشگاه وسترن است. این دانشگاه با جهش 126 پله‌ای، در رتبه 375 جهان در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان QS قرار گرفت.

دانشگاه وسترن در رتبه‌بندی محلی، بین 38 موسسه استرالیایی در جایگاه 22 قرار گرفته و این موضوع نشان‌دهنده عملکرد بسیار عالی این موسسه آموزشی نسبت به سالهای گذشته است. برخی از دستاوردهای دیگر این دانشگاه به شرح زیر است:

  • بهبود در شهرت آکادمیک: این موسسه آموزشی توانست به نسبت سال گذشته رتبه 483 را از 501+ کسب نماید. این رتبه براساس نظرسنجی سالانه شهرت دانشگاهی QS گرفته شده است. در حقیقت براساس این معیار، کلیه دانشگاه‌ها از نظر ادراکات و برنامه‌های خود مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند. در این ارزیابی این دانشگاه برتری خود را نشان داده است.
  • علاوه بر دستاورد بالا، این دانشگاه در رده شبکه تحقیقاتی بین‌المللی رتبه 206 را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که در سال گذشته رتبه 246 متعلق به این دانشگاه بود. این شاخص تنوع و غنای مشارکت‌های تحقیقاتی بین‌المللی یک مؤسسه را اندازه‌گیری می‌کند که منجر به افزایش کیفیت و شفافیت تحقیقات و همچنین تلاش‌های مشترک بیشتر برای رسیدگی به مسائل مهم جهانی می‌شود.
  • دریافت امتیاز بالا استخدام: دانشگاه وسترن در نتایج استخدام توانست رتبه خود را از 6.4 به 10.3 افزایش دهد. این امتیاز نشان‌دهنده توانایی موسسات برای تضمین سطح بالایی از اشتغال برای فارغ‌التحصیلان و در عین حال رشد رهبران آینده است.
  • کسب رتبه بالا برای پایداری: رتبه این دانشگاه برای پایداری بسیار قوی و برابر با 92 جهانی است. این معیار از رتبه‌بندی مستقل QS Sustainability گرفته شده است و تأثیر اجتماعی و زیست‌محیطی دانشگاه‌ها را به‌ عنوان مراکز آموزشی و پژوهشی ارزیابی می‌کند.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS یکی از سیستم‌های رتبه‌بندی دانشگاهی است که بیشترین مشاوره را دارد. اکنون در بیستمین سالگرد خود، رتبه‌بندی مؤسسات را بر اساس طیف وسیعی از شاخص‌های عملکرد، از جمله شهرت علمی، نسبت استاد/دانشجو، استنادات و پایداری ارزیابی می‌کند. در صفحه وب رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS بیشتر بدانید.

منبع: westernsydney.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button