کسب رتبه 242 دانشگاه لاتروب در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS

برای دومین سال متوالی، دانشگاه La Trobe در بین 20 دانشگاه برتر استرالیا در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS قرار گرفت و با 74 پله ارتقاء، جایگاه جدید خود را در 242 از 1500 دانشگاه ارزیابی‌شده کسب کرد.

LTU 2024 رتبه دانشگاه

این نتیجه قابل‌توجه با 120 پله صعود تنها در دو سال، بهترین رتبه این دانشگاه را از زمان رسمیت QS به عنوان یک رتبه مستقل در سال 2010 و قرار گرفتن La Trobe در رتبه هفدهم استرالیا که بالاترین جایگاه آن از سال 2014 تاکنون در استرالیا است، موفقیت آینده این دانشگاه را تضمین می‌کند.

پروفسور جان دوار آئو، معاون دانشگاه لاتروب، گفت: «این دستاورد بزرگ نشان‌دهنده تمرکز دانشگاه بر تحقیقات مؤثر و شناخته‌شده در سطح جهانی، کالیبر کارکنان دانشگاهی و تعهد این دانشگاه به تجربه دانشجویی و قابلیت استخدام است.»

وی همچنین افزود: «افزایش قابل‌توجه استنادهایی که کیفیت و تأثیر تحقیقات La Trobe را نشان می‌دهد، همراه با شهرت بیشتر دانشگاهی ما منجر به پیشرفت چشمگیر دانشگاه در رتبه‌بندی QS شده است و موقعیت پیشرو ما را در صحنه جهانی تضمین می‌کند.»

«من همچنین خوشحالم که نتایج شغلی قوی برای دانشجویان ما که از سوی کارفرمایانشان نیز موردتوجه قرار می‌گیرند، بر موفقیت این رتبه‌بندی مؤثر بوده است. من به همه کارکنان بااستعداد و متعهد خود افتخار می‌کنم که همگی در نتیجه‌ای استثنایی برای La Trobe نقش داشته‌اند.»

درباره رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS

درباره QS

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS امسال با 1500 دانشگاه در 104 مکان، بزرگ‌ترین رتبه‌بندی دانشگاهی است.

نتایج، مربوط به توزیع و عملکرد 17.5 میلیون مقاله دانشگاهی منتشرشده بین سال‌های 2017 و 2021 و 141.6 میلیون استناد دریافت شده توسط این مقالات است. آن‌ها همچنین نظرات کارشناسی بیش از 144000 دانشکده دانشگاهی و بیش از 98000 کارفرما در سراسر جهان را به خود اختصاص می‌دهند.

امسال QS با معرفی سه معیار جدید: پایداری، نتایج استخدام و شبکه تحقیقاتی بین‌المللی و همچنین تنظیم وزن برخی از شاخص‌های موجود، یعنی شهرت علمی، شهرت کارفرما و نسبت دانشجویان دانشکده، بزرگترین پیشرفت روش‌شناختی را از زمان آغاز به کار اجرا کرده است.

 

منبع: latrobe.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد میشود این مطالب را هم بخوانید:

همه چیز درباره دانشگاه لاتروب

دانشگاه های استرالیا

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button