تغییرات در شرایط بورسیه شایستگی بین‌المللی دانشگاه QUT

تغییرات در شرایط حفظ بورسیه شایستگی بین‌المللی دانشگاه QUT

طبق شرایط جدید دانشگاه  QUT شرایط اینکه بتوانید بورسیه شایستگی تحصیلی خود را در تمام ترم‌های طول تحصیل خود حفظ کنید تغییراتی کرده است. درواقع QUT ادامه حفظ بورسیه شایستگی بین‌المللی (IMS) را حذف و شرط حفظ معدل 5.5 در هر ترم نیز تغییر کرده است.

بورسیه شایستگی بین‌المللی دانشگاه QUT

از ترم اول سال 2023، دانشجویان در هر ترم برای حفظ بورسیه شایستگی بین‌المللی خود لازم است معدل 4.0 را به دست آورند. این، فرصتی فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای دانشجویانی است که قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارند و همچنین تجربه دانشجویی درست‌تری را برای دریافت‌کنندگان بورسیه‌های بین‌المللی شایستگی QUT ارائه می‌کند.

این بورسیه همچنان 25 درصد از شهریه دانشجو را در هر ترم تحصیل در QUT پوشش می‌دهد، مشروط بر اینکه معدل پاس شدن 4.0 برای همه دوره‌های واجد شرایط ارائه‌شده توسط دانشگاه‌های زیر وجود دارد:

  • دانشکده تجارت و حقوق
  • دانشکده صنایع خلاق، آموزش‌وپرورش و عدالت اجتماعی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم

دانشکده بهداشت فقط بورسیه شایستگی بین‌المللی را در سال اول به دانشجویان ارائه می‌دهد؛ بنابراین تغییر فوق برای آن‌ها قابل‌اعمال نخواهد بود.

 

منبع: qut.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد میشود این مطالب را هم بخوانید:

همه چیز درباره دانشگاه صنعتی کوئینزلند

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button