شرط جدید برای دارندگان ویزای دانشجویی 2024 – تغییر دوره

دانشجویان و دارندگان ویزای دانشجویی 8202 باید از شرایط مربوط به ویزا پیروی کنند.

شرط جدید برای دارندگان ویزای دانشجویی 2024

در این مطلب قصد داریم شما را با شروط ویزای دانشجویی 8202 آشنا کنیم. براساس اخبار اعلام شده، دانشجویان و دارندگان ویزای دانشجویی 8202 باید شرایط مربوط به ویزا را درک و از آن پیروی کنند.

براساس شرط 8208 ویزای دانشجویی (زیرکلاس 500) دانشجویان مستلزم هستند که در یک دوره ثبت نام کنند. برای تغییر دوره، دوره جدید باید هم سطح چارچوب صلاحیت‌های استرالیا (AQF) یا بالاتر باشد تا فرد قادر به دریافت ویزا باشد.

یکی از شروط جدید ویزای دانشجویی (شماره 8202) در استرالیا، مربوط به تغییر دوره تحصیلی دانشجو است. این شروط زمانی که دانشجو تصمیم به تغییر از یک دوره به دوره دیگری با سطح AQF (چارچوب صلاحیت‌های استرالیا) کمتر یا دوره جایزه غیر AQF می‌گیرد، اعمال می‌گردد.

به عنوان مثال، اگر دانشجویی که در حال حاضر در دوره لیسانس (سطح AQF 7) ثبت‌نام کرده است، تصمیم به انتقال به یک دوره دیپلم (سطح AQF 5) در همان دانشگاه بگیرد باید برای دوره جدید ویزای دانشجویی درخواست کند.

همچنین، اگر دانشجو از یک دوره با سطح AQF به یک دوره جایزه غیر AQF (مانند دوره ELICOS) منتقل شود، نیاز به درخواست ویزای دانشجویی جدید دارد.

تنها استثنا از این شرط این است که اگر دانشجو از دوره دکترا (سطح AQF 10) به دوره کارشناسی ارشد (سطح AQF 9) منتقل شود، نیازی به درخواست ویزای جدید ندارد.

به طور کلی، دانشجو باید اطمینان حاصل کند که همچنان شرایط ویزای دانشجویی خود را رعایت می‌کند و در غیر این صورت ممکن است ویزا او لغو شود.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button