اقامت برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه لاتروب

فرصت‌های اقامتی برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه لاتروب استرالیا

اطلاعات موجود در این مطلب برای دانشجویان بین‌المللی مناسب است که تمایل به زندگی در خوابگاه در محوطه دانشگاه را دارند.

باور به ارتقاء سطح تحصیلات و تجربه زندگی بین‌المللی، دانشگاه لاتروب فرصت‌هایی منحصر به فرد به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. از طریق امضای قراردادهای اقامتی با مدت‌های مختلف، دانشجویان می‌توانند از امکانات دانشگاه و محیط زیستی آن بهره‌مند شوند.

فرصت‌های اقامتی برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه لاتروب

در دانشگاه لاتروب، دانشجویان به دو مدت مختلف قرارداد اقامتی دسترسی دارند: 44 هفته و 22 هفته. با امضای قرارداد 44 هفته‌ای، همه دانشجویان بین‌المللی تازه‌وارد فرصت دارند تا برای دو هفته اول اقامت خود را به‌صورت رایگان بگیرند. این اقدام به آن‌ها امکان می‌دهد تا در آغازین روزهای خود با محیط دانشگاه و شهر آشنا شوند و از زندگی دانشجویی لذت ببرند.

همچنین، دانشجویانی که ترجیح می‌دهند قرارداد کمتری را امضا کنند، می‌توانند برای 22 هفته اقامت داشته باشند. در این صورت، موفقیت در درخواست کمک هزینه، یک هفته اقامت رایگان به آن‌ها اهدا می‌شود. این امکان به دانشجویان این اجازه را می‌دهد که با توجه به شرایط شخصی خود، مدت زمان اقامت خود را تنظیم کنند و بهره‌ور تر از فرصت‌های دانشگاه استفاده نمایند.

در نهایت، با این تدابیر، دانشگاه به دانشجویان بین‌المللی فرصت می‌دهد تا با آرامش و اطمینان، به تحصیلات خود متمرکز شوند و همچنین از تجربه‌ی یک زندگی دانشجویی پویا و منحصربه‌فرد لذت ببرند.در پردیس ملبورن، 30 درصد از دانشجویان بین‌الملل ساکن در محل اقامت در محوطه دانشگاه هستند.

برای اطلاع از شرایط اقامت در اقامتگاه ها و خوابگاه های لاتروب بروشور اطلاعات کامل زندگی در لاتروب را دانلود کنید.

همچنین می توانید لینک زیر را مشاهده کنید.

گزینه های محل اقامت در دانشگاه لاتروب

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button