بورسیه‌های جوایز استرالیا 2025

بورسیه‌های جوایز استرالیا: برنامه‌ها اکنون برای پذیرش سال 2025 باز می‌شوند!

بورسیه‌های جوایز استرالیا: برنامه‌ها اکنون برای پذیرش سال 2025 باز می‌شوند!

اعلان دولت استرالیا درباره‌ی باز شدن برنامه‌های کاربردی بورسیه‌های جوایز استرالیا 2025، فرصتی باارزش برای افراد از کشورهای در حال توسعه فراهم می‌آید. این بورسیه‌ها به افراد این کشورها اجازه می‌دهند تا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت تمام وقت در دانشگاه‌های استرالیا شرکت کنند. این اقدام نشان از تعهد استرالیا به ارتقاء آموزش و افزایش دسترسی به آن در سطح بین‌المللی است.

بورسیه‌های جوایز استرالیا چیست؟

برنامه بورسیه‌های جوایز استرالیا (AAS) یکی از برنامه‌های مهم و معتبر در زمینه کمک‌های مالی دولتی است که به دانشجویان از سراسر جهان ارائه می‌شود. این بورسیه‌ها به افراد از تمام نقاط جهان فرصتی را می‌دهند تا مهارت‌ها، دانش و رهبری خود را به مرحله‌ای بالاتر برده و به توسعه کشورهای خود و جهان کمک کنند. با ارائه‌ این بورسیه‌ها، دولت استرالیا تعهد خود را به حمایت از کشورهای شریک و توسعه جهانی ادامه می‌دهد و این نشان از تعهد بلندمدت وی به ارتقاء سطح آموزش و پژوهش در سطح بین‌المللی است.

چه چیزی شامل بورسیه می شود؟

بورسیه‌های جوایز استرالیا شامل یک طیف گسترده از هزینه‌ها می‌شود که عبارتند از:

  1. شهریه کامل: هزینه‌ی تحصیلی کامل در دانشگاه مورد نظر را پوشش می‌دهد.
  2. سفر هوایی برگشت: هزینه‌های مرتبط با سفر هوایی رفت و برگشت برای دانشجویان را فراهم می‌کند.
  3. 3. کمک هزینه تاسیس: این بورسیه به دانشجویان کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به زندگی در کشور مبدأ مانند هزینه‌های اقامت، کتاب‌های درسی و مواد آموزشی را تامین کنند.
  4. پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور (OSHC): این بورسیه هزینه‌های مرتبط با خدمات سلامتی را برای دانشجویان خارج از کشور فراهم می‌کند.
  5. کمک به مخارج زندگی: این بورسیه به دانشجویان کمک می‌کند تا هزینه‌های زندگی روزمره خود را تامین نمایند.
  6. خدمات پشتیبانی: این بورسیه‌ها شامل خدمات پشتیبانی متنوعی مانند پشتیبانی زبان و تحصیلی می‌شوند که به دانشجویان در مسیر تحصیلی و زندگی در کشور مبدأ کمک می‌کنند.

با ارائه این همه امکانات، بورسیه‌های جوایز استرالیا سعی در فراهم کردن شرایط مطلوب و مناسب برای تحصیل دانشجویان بین‌المللی دارند.

چه کسی واجد شرایط است؟

چه کسانی واجدشرایط بورسیه های جوایز استرالیا هستند؟

شما می‌توانید لیست کامل کشورهای شرکت‌کننده را در وب سایت وزارت امور خارجه و تجارت (DFAT) مشاهده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر کشور شما در این لیست نیست، می‌توانید با رفتن به صفحه جستجوی دوره ما و کلیک کردن روی لینک «بورس‌های تحصیلی» سایر فرصت‌های بورسیه تحصیلی را بررسی کنید. شاید یکی دیگر از بورسیه‌های تحصیلی متناسب با شرایط شما باشد.

برنامه AAS برای افرادیست که مهارت‌های رهبری، تعهد قوی به توسعه و پتانسیل ایجاد تاثیر مثبت در جوامع و کشورهای خود را نشان می‌دهند. Top of Form

مزایای استفاده از بورسیه‌های جوایز استرالیا

برنامه AAS فرصتی منحصر به فرد را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تحصیلات خود را در سطح جهانی ادامه دهید، مهارت‌های رهبری خود را توسعه بدهید و تاثیر مثبتی در جامعه و کشور خود داشته باشید. این برنامه یک شبکه جهانی از فارغ‌التحصیلان همکار و فرصتی برای توسعه ارتباطات مادام‌العمر با استرالیا و جامعه بین‌المللی گسترده‌تر ارائه می‌دهد.

وبسایت بورسیه جوایز استرالیا

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button