بورسیه کالج گریفیث، جولای و اکتبر 2024

بورسیه تحصیلی دانشجویان بین‌المللی کالج گریفیث در جولای و اکتبر 2024

بورسیه تحصیلی دانشجویان بین‌المللی کالج گریفیث در جولای و اکتبر 2024

براساس اطلاعیه جدید از دانشگاه گریفیث، این دانشگاه 25 درصد بورسیه‌های تحصیلی بین‌المللی تعالی دانشگاهی را برای جولای و اکتبر 2024 معرفی و اعلان نموده است. بورسیه‌های جدید تحصیلی برای دانشجویانی است که در حال شروع دوره لیسانس خود هستند. دانشجویان بین‌الملل برای دریافت این بورسیه باید واجد شرایط باشند. شرایط دریافت بورسیه برای دانشجویان این است که باید معدل دیپلم‌ آنها بین 5.5 تا 7.0 یا بالاتر باشد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این بورس تحصیلی جدا از بورسیه تحصیلی دانشجویان بین‌المللی کالج گریفیث است. بورسیه تحصیلی کالج گریفیث برای دانشجویان بین‌المللی جدید که تحصیلات خود را در T2 (ژوئیه 2024) یا T3 (اکتبر 2024) آغاز می کنند بوده و این بورسیه 3000 دلار استرالیا برای شهریه ارائه می‌شود.

بورسیه تحصیلی کالج گریفیث معیارها و مهلت‌های مرتبط با خود را دارد و دانشجویان همانطور که در بالا نیز اشاره شد باید واجد شرایط دریافت این بورسیه باشند. این بورسیه به همه دوره‌ها به جزء دیپلم مراقبت‌های بهداشتی و برنامه تحصیلی کارشناسی ارشد تعلق می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد بورسیه دانشگاه گریفیث، دانشجویان علاقه مند به وب سایت دانشگاه برای توضیح بیشتر و مراحل درخواست می‌توانند مراجعه کنند.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button