دانشگاه ولنگونگ در رتبه‌بندی QS رتبه 162 را از آن خود کرد!

دانشگاه ولنگونگ در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS رتبه 162 را از آن خود کرد!

هنگامی که یک دانشگاه بهترین نتایج را در رتبه‌بندی‌های جهانی کسب می‌کند، دستاوردهای آموزشی و پژوهشی آن برجسته‌تر و بیشتر دیده می‌شود. براساس بیستمین ویرایش رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان، دانشگاه University of Wollongong (UOW) به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های جهان معرفی شد.

نسخه 2024 رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS که در تاریخ چهارشنبه 28 June توسط تحلیلگر آموزش عالی جهانی QS منتشر شد، دانشگاه UOW در رتبه 162 در جهان و 12 در استرالیا قرار گرفت. براساس این رتبه‌بندی جهانی دانشگاه UOW، بهترین رتبه را به دست آورد و رتبه این دانشگاه 23 جایگاه بهبود پیدا کرد. این دستاورد UOW را در یک درصد برتر دانشگاه‌های سراسر جهان قرار می‌دهد و تعهد آن را به برتری در تحقیقات، پایداری، همکاری بین‌المللی و تنوع نشان می‌دهد.

رتبه دانشگاه ولنگونگ QS 2024

پروفسور پاتریشیا ام. دیویدسون، معاون دانشگاه و رئیس دانشگاه UOW به کارکنان به خاطر پیشبرد مرزهای دانش و تأثیرگذاری بر زندگی مردم در سراسر جهان تبریک گفت.

پروفسور دیویدسون گفت: “ما از این رتبه‌بندی برجسته جهانی، که گواهی بر فداکاری تزلزل‌ناپذیر و استعداد استثنایی در جامعه UOW است، هیجان‌زده هستیم”.

این دستاورد بیشتر تعهد ما را برای تقویت تعالی در تحقیق، پایداری و همکاری بین‌المللی تأیید می‌کند. ما به پیشبرد مرزهای دانش، پرورش فرهنگ نوآوری و توانمندسازی دانشجویان خود برای تبدیل شدن به رهبران جهانی ادامه خواهیم داد.” او در ادامه بیان کرد که این کاهش رتبه و برتری نشان از پایداری دانشگاه داشته است.

یکی از نکات برجسته و مهم که این دانشگاه را به برتری رسانده، عملکرد فوق‌العاده در استنادهای تحقیقاتی در هر یک دانشکده‌های آن است. به همین دلیل است که امروز دانشگاه UOW به رتبه 60 جهانی دست پیدا کرده است. 

در حقیقت این دستاورد توسط برنامه‌های تحقیقاتی با کیفیت بالا در علوم مواد، علوم زمین و محیط زیست، مهندسی، پرستاری، شیمی، آموزش و حقوق رهبری شده است. تعهد UOW به تولید تحقیقات تاثیرگذار در این زمینه‌ها، شهرت بین‌المللی را به دست آورده و موقعیت خود را به عنوان یک موسسه تحقیقاتی پیشرو مستحکم کرده است.

 UOW همچنین قدرت قابل توجهی را در شاخص پایداری جدید نشان داد و در رتبه 75 جهانی قرار گرفت. این موفقیت ناشی از تعهد به پایداری و تأثیر اجتماعی در تحقیقات و آموزش است. تعهد UOW به شیوه‌های پایدار از طریق ابتکاراتی مانند مرکز تحقیقات ساختمان های پایدار (SBRC)، شروع اولیه و مرکز ملی استرالیا برای منابع اقیانوسی و امنیت (ANCORS)  مشهود است. در واقع این مراکز تحقیقاتی کمک قابل توجهی به پیشرفت دانش و درک در توسعه پایدار، حفظ محیط زیست و مسئولیت اجتماعی کرده‌اند.

رتبه QS 2024 دانشگاه ولنگونگ

ردپای پردیس جهانی UOW و پرسنل متنوع بین‌المللی نیز نقشی اساسی در رتبه بندی استثنایی آن ایفا کرده است. دانشکده بین‌المللی این دانشگاه با کسب رتبه 146 جهانی، UOW را به یک محیط چند فرهنگی غنی تبدیل کرده است. در این محیط دانشجویان بیش از هر زمان دیگری می‌توانند یاد بگیرند و دیدگاه‌های جهانی خود را تغییر و ترویج دهند.

این دانشگاه در شاخص جدید شبکه تحقیقاتی بین‌المللی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته که نشان‌دهنده همکاری‌های تحقیقاتی بین‌المللی قوی موسسه است. با تعامل فعال با محققان و مؤسسات مشهور در سراسر جهان، UOW شبکه جهانی خود را گسترش داده و به اکتشافات و پیشرفت‌های اساسی در رشته‌های مختلف کمک کرده است. عملکرد UOW در این زمینه‌های کلیدی نشان‌دهنده تلاش مستمر آن برای تعالی و عزم آن برای رسیدگی به چالش‌های مهم جهان است.

 

منبع: uow.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button