آخرین اخبار نویتاس Navitas

آخرین اخبار موسسه نویتاس Navitas

رو نمایی از نسخه جدید وبسایت

در ماه اکتبر وبسایت جدید Navitas.com نسخه جدیدی را به دانشجویان ارائه کرد. در این نسخه نویتاس برای همه دانشجویان، شرکا و جوامع مختلف خدمات جدیدی نظیر جستجوی دقیق دوره، منابع دانشجویی، پیوندها به وبسایت‌های کالج و محوطه دانشگاه، بینش‌ها و اطلاعات جدید را ارائه نموده است. در حقیقت این نسخه در حال حاضر آخرین نسخه به روز شده وبسایت نویتاس است.

در بروزرسانی نویتاس، ظاهر و جلوه بصری سایت نیز کاملا تغییر کرده است. رنگ‌ها و لوگوی Navitas در وبسایت جدید کاملا به روز شده و تغییر نموده است. بروزرسانی نام تجاری با هدف بهبود دسترسی و فراگیر بودن و همچنین پاسخ سریع به نیازهای جوامع مختلف دانشجویی تغییر کرده است.

وبسایت نویتاس navitas

آخرین اخبار مربوط به استرالیا

با کالج La Trobe استرالیا مدرک لیسانس بهداشت را دریافت کنید!

براساس اخبار جدید نویتاس، کالج La Trobe استرالیا اکنون دیپلم علوم بهداشتی را به طور مستقیم با مدارک لیسانس La Trobe Allied Health ارائه می‌دهد. در حقیقت شما با برنامه‌های زیر می‌توانید شرایط دریافت را داشته باشید:

  • لیسانس کاردرمانی (افتخارات)
  • لیسانس ارتوپتیک (افتخارات)
  • لیسانس پیراپزشکی (افتخارات)
  • لیسانس فیزیوتراپی (معتبر)
  • لیسانس پدیاتری (افتخارات)
  • لیسانس پروتز و ارتز (افتخارات)
  • لیسانس آسیب‌شناسی گفتار (افتخارات)

تمامی شرایط انتقال از دیپلم به لیسانس در پکیج پیشنهادی شامل شرایط آکادمیک و آیلتس درج خواهد شد. نقل و انتقالات مشمول سهمیه نیز است. همچنین دانشگاه از برنامه‌های پذیرش آینده در فوریه 2024 استقبال می‌کند.

علاوه بر این، دیپلم علوم بهداشتی در کالج La Trobe استرالیا، که منجر به لیسانس پرستاری می‌شود، سهمیه را از 60 به 90 مکان افزایش داده است.

کالج گریفیث – درمعرض حیات وحش استرالیا

کالج گریفیث یک ماجراجویی وحشت دیگر را در پناهگاه حیات وحش Currumbin در طول تعطیلات اواسط سه ماهه خود به پایان رساند. از کوالاهای نوازشگر تا مارهای لغزنده همه در این تحقیقات مورد ماجراجویی قرار گرفتند. در طی این ماجراجویی دانشجویان تجربه فوق‌العاده و فراموش نشدنی را به دست آوردند.

مراسم فارغ التحصیلی کورتین سنگاپور 2023

فارغ التحصیلی نویتاس سنگاپور

مراسم فارغ التحصیلی کورتین سنگاپور در سال 2023 نقطه عطف مهمی در زندگی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بود. این رویداد با سخنرانی محترم فارغ‌التحصیلی که توسط عالیجناب آلاستر کاکس، کمیساریای عالی استرالیا در سنگاپور ارائه شد، تجلیل شد. در این سخنرانی کلماتی الهام‌بخش به فارغ‌التحصیلان جدید گفته شد. کورتین سنگاپور مفتخر است که دستاوردها و سخت‌کوشی فارغ‌التحصیلان خود را جشن می‌گیرد و آنها را در مسیری از فرصت‌ها و موفقیت‌های بی حد و حصر قرار می‌دهد.

آخرین اخبار از اروپا

اخبار اروپا نویتاس

در طی این اخبار قصد داریم ابزار تاریخ‌های کلیدی Navitas Europe ژانویه و فوریه 2024 را معرفی کنیم. هدف از این اخبار و تاریخ‌های کلیدی، درخواست به موقع به کالج‌ها و پردیس‌هایی است که قصد دارید آنها را انتخاب کنید.

برای ثبت درخواست در هر کالج یا پردیس باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که در کادر مربوط به ایمیل دانشجویی، ایمیل شخصی خود را به درستی وارد کنید. اگر کلیه فرآیند و پروسه ثبت نام را به یک نماینده می‌سپارید او باید به این نکته توجه کند. چرا که این موضوع تضمین می‌کند که هم شما و هم سایر دانشجویان اطلاعات به روز شده کالج‌ها را دریافت می‌کنید و از اطلاعیه‌ها با خبر هستید. 

نکته دیگر این است که کتابچه الکترونیکی Navitas Europe ژانویه و فوریه 2024 را در طول فرآیند درخواست خود و فراتر از آن جستجو کنید. به شما به شدت توصیه می‌کنیم که از آن به عنوان یک ابزار هوشمند برای یادآوری مهلت‌های مهم برای هر مرحله از ثبت‌نام، از جمله درخواست، CAS و ثبت نام در هر کالج و دانشگاه، به دانشجویان و خودتان استفاده کنید.

پلتفرم سفیر (TAP)

نویتاس اروپا پلتفرم TAP را در سراسر کالج‌ها راه‌اندازی کرده است. راه‌اندازی این پلتفرم نوآورانه و کارآمد جهت پر کردن شکاف بین کالج‌ها، جوامع دانشجویی پرجنب و جوش، عوامل باورنکردنی و کارکنان اختصاصی طراحی شده است. در حقیقت شما از طریق پلتفرم سفیر می‌توانید با سفیران دانشجویی نویتاس به راحتی در ارتباط باشید.

نویتاس از کالج جدید در آلمان استقبال می‌کند؛ کالج بین‌المللی SRH

در ماه اکتبر نویتاس از راه‌اندازی رسمی جدیدترین کالج اروپا، کالج بین‌المللی SRH استقبال کرد. کالج بین‌المللی SRH به قراردادهای تمام نمایندگان UPE اضافه خواهد شد. پس از انجام این کار، یک ارتباط جداگانه برای شما ارسال خواهد شد. درخواست‌ها برای پذیرش اکتبر 2024 اکنون باز است.

ARU نمرات برتر را در چارچوب تعالی تدریس دریافت می‌کند!

دانشگاه آنگلیا راسکین (ARU) در این ماه رتبه طلایی را در چارچوب تعالی تدریس (TEF) دریافت کرد. TEF یک طرح ملی است که تجربیات دانشجویی و نتایج دانشجویی را در تمام دانشگاه‌های سراسر انگلستان ارزیابی می‌کند. این خبر هیجان‌انگیز به دنبال فهرست نهایی ARU برای جایزه دانشگاه سال توسط Times Higher Education 2023 است.

برنامه سال بنیاد علوم کامپیوتر فنی در TPC بازگشته است!

کالج Twente Pathway (TPC) قرار است دوباره پذیرش درخواست‌ها را برای برنامه سال پایه لیسانس علوم کامپیوتر فنی در دانشگاه Twente برای پذیرش سپتامبر 2024 آغاز کند. این برنامه تحت جریان مسیر مهندسی و فناوری فهرست شده است و 11 برنامه کارشناسی در دسترس خواهد داشت. روند درخواست به زودی در نوامبر 2023 آغاز خواهد شد. برای اطلاع از تمام جزئیات با وب سایت TPC همراه باشید.

جشن پانزدهمین سالگرد کالج، دانشگاه سوانسی

کالج، دانشگاه سوانسی 15 سال برتری علمی را جشن می‌گیرد! این کالج که در سال 2008 به عنوان کالج بین‌المللی ولز سوانسی افتتاح شد و از پردیس پارک سینگلتون در سال 2018 به امکانات جدید و پیشرفته در پردیس خلیج دانشگاه سوانسی منتقل شد، به رشد خود ادامه داده است. در طول 15 سال گذشته، کالج دانشگاه سوانسی بر زندگی دانشجویان در سراسر جهان تاثیر گذاشته و تجربیات یادگیری برجسته‌ای را به آنها ارائه کرده است و به دانشجویان فرصت فارغ‌التحصیلی از 30 دانشگاه برتر انگلستان را می‌دهد.

مهلت‌های پذیرش برای کالج مسیر دانشگاه برونل لندن

کالج مسیر دانشگاه برونل لندن مشتاق است مهلت درخواست برای پذیرش ژانویه 2024 را اعلام کند. لطفا به تاریخ‌های مهم زیر توجه کنید:

  • مهلت درخواست: 8 دسامبر 2023
  • آخرین مهلت پذیرش و واریز: 15 دسامبر 2023
  • مهلت CAS: 21 دسامبر 2023

این کالج شرایط ورود به دوره پیش از کارشناسی ارشد خود را از 2.2 به مدارک قبولی / معمولی / 3 یا معادل آن تغییر داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این دانشگاه مراجعه نمایید.

آخرین اخبار از آمریکای شمالی

در ابتدای این اخبار باید بگوییم که FIC برنامه بورسیه منطقه‌ای و کمپین برندسازی خود را راه‌اندازی کرده است. کالج بین‌المللی فریزر (FIC) اخیراً برنامه «بورس تحصیلی ورود زودهنگام» را در سراسر آسیای جنوبی راه‌اندازی کرده است. این برنامه شروعی چشمگیر دارد و به طور فعال در میان شرکای کانال خود از طریق اطلاعیه مستقیم و دفاتر کشور منبع تبلیغ می‌شود. این کالج همچنین به عنوان بخشی از کمپین “تصور مجدد کالج بین المللی فریزر”، تمرین جدیدی را برای برندسازی آنلاین راه‌اندازی کرده که هدف آن بازسازی و تغییر نام کالج در جنوب آسیا، چین، آمریکای لاتین و خاورمیانه است تا به ارائه دید بهتر برند کمک کند.

UICC وب سایت رسمی خود را راه‌اندازی کرده و فرصت‌های تحصیلی را در کانادا گسترش می‌دهد!

کالج بین‌المللی ULethbridge کالگری (UICC) از راه‌اندازی وب‌سایت رسمی خود در ماه اکتبر خبر داد. این وب‌سایت به‌عنوان یک مرکز جامع برای دانشجویان و نمایندگان عمل می‌کند و تمام اطلاعات ضروری و به‌روزرسانی‌های آخرین دوره‌ها و پیشنهادات UICC را ارائه می‌دهد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button