رشته موسیقی دانشگاه ادیث کوان استرالیا

ددلاین رشته The Diploma of Performing Arts (Music) برای سال تحصیلی 2024

بسیاری از دانشجویان بین‌المللی می‌توانند رشته موسیقی را در دانشگاه ادیث کوان استرالیا ادامه دهند. براساس اخبار به دست آمده مهلت درخواست برای دیپلم هنرهای اجرایی (موسیقی) تا 30 نوامبر 2023 است.

دیپلم هنرهای اجرایی موسیقی ( The Diploma of Performing Arts (Music) ) برای آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به کارشناسی موسیقی در ECU به منظور حرفه موسیقی طراحی شده است. WAAPA آموزش خوانندگی و همه‌ سازها را به دانشجویان بومی و بین‌الملل ارائه می‌دهد. به همین منظور دانشجویان می‌توانند از جمله خوانندگی و تمام رشته‌های زهی، براس، بادی، چوبی و کوبه‌ای را در این دانشگاه مطالعه کنند و تحصیلات تکمیلی خود را گسترش دهند.

پس از مطالعه و دریافت مطلب در یکی از شاخه‌های بالا، دانشجو می‌تواند وارد بازار کار در زمینه موسیقی شود. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چه عناوینی شغلی در آینده در انتظار دانشجویان موسیقی است؟

عناوین شغلی در آینده برای رشته موسیقی

دیپلم هنرهای اجرایی موسیقی دانشگاه ادیث کوان

به طور کلی دانشجویان رشته موسیقی پس از دریافت مدرک و تکمیل تحصیلات خود در یکی از مشاغل زیر می‌توانند شروع به فعالیت کنند:

  • اجراکننده
  • موسیقی‌دان
  • هنرمند کلاسیک
  • هنرمند جاز
  • هنرمند معاصر
  • هنرمند پاپ
  • هنرمند موسیقی
  • آهنگساز
  • پژوهشگر و محقق در زمینه موسیقی
  • معلم و استاد دانشگاه

فارغ التحصیلان مشهوری که از WAAPA در ECU فارغ التحصیل شدند

بسیاری از موسیقدان‌های معروف و مشهور از دانشگاه ادیث کوان فارغ‌التحصیل شده‌اند. تیم ون در کویل (Tim Van Der Kuil) با هنرمندان مختلفی مانند ادل، سیا، تیلور سویفت، فیلنامه، رابی ویلیامز، میکا همکاری داشته است. تیم در حال حاضر کارگردان موسیقی و گیتاریست ادل در تور جهانی 2016 او برای آلبوم 25 است.

لیندا می هان او (Linda May Han Oh)، برنده جایزه گرمی، در حال حاضر استاد همکار در دانشکده موسیقی برکلی در بخش بیس است.

لیا هیوود (Leah Haywood) با 10 تک آهنگ برتر، چندین آهنگ دیگر و همکاری با هنرمندان مشهور جهان، سلین دیون و ریکی مارتین، بسیار مشهور است. لیا اکنون به همراه همسرش در ایالات متحده زندگی می‌کند و در آنجا شرکت تولید و آهنگ‌نویسی خود به نام Dreamlab را اداره می‌کند. همکاری با جاستین بیبر، بریتنی اسپیرز، سلنا گومز، دمی لواتو و بسیاری دیگر تنها موفقیت او را نشان می‌دهد.

ربکا گلوی (Rebecca Glorie) یکی دیگر از موسیقدان‌های بسیار مشهور است. او با دریافت جوایر متعدد، موفق شد در سطح جهانی کار کند. در سال 2000 ریکا گلوی رای ملکه الیزابت دوم به عنوان یکی از اعضای گروه Arcangelo اجرا کرد.

کریستوفر دراگون (Christopher Dragon) یکی دیگر از افراد مشهور و موفق در زمینه موسیقی است. او یک مجموعه همه کاره از اجرای زنده تا تصویر را دارد. او با بسیاری از جنگ‌ها نظیر جنگ ستارگان و همچنین هنرمندان دیگر نظیر قبیله وو تانگ، سینتیا ارویوو و جاشو ا بل همکاری داشته است.

همه این افراد مشهور نشان می‌دهند که شما با ادامه تحصیل در دانشگاه ادیث کوان استرالیا می‌توانید به درجات بسیار بالایی دست پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال یک انتخاب عالی برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا در رشته موسیقی هستید، دانشگاه ادیث کوان را فراموش نکنید. این دانشگاه دریچه روشنی را در آینده به روی شما باز می‌کند. بنابراین فرصت طلایی مطالعه در این دانشگاه را از دست ندهید. تنها تا 30 نوامبر 2023 برای ثبت درخواست خود فرصت دارید.

ارتباط دانشگاه ادیث کوان استرالیا با سایر صنایع فرهنگی مختلف

رشته موسیقی در کالج ECU

دانشگاه ادیث کوان استرالیا (WAAPA) مفتخر است که با بسیاری از سازمان‌های فرهنگی برجسته استرالیای غربی نظیر Trust Arts and Culture، تئاتر دولتی بلک سوان، باله غرب استرالیا، ارکستر سمفونیک استرالیای غربی، اپرای غرب استرالیا، ارکستر سمفونیک پرت، شرکت تئاتر یرا یاکین ، تئاتر اتاق آبی، تئاتر عروسکی قطعات یدکی، جشنواره پرث، جشنواره جهانی فرینگ و 3 شرکت رقص معاصر همکاری دارد.

همکاری دانشگاه با این سازمان‌های فرهنگی سبب می‌شود تا دانشجویان بتوانند با خیالی راحت برای رویاهای آینده‌شان ادامه تحصیل دهند. چرا که با توجه به همکاری دانشگاه با صنایع مختلف، می‌توانند در این سازمان استخدام شوند و شروع به کار کنند.

برنامه موسیقی کلاسیک WAAPA در سال 2023 با انتصاب پنج کارمند جدید و پویا رونق گرفت. چهار عضو با استعداد کوارتت دارلینگتون اکنون برنامه زهی کلاسیک WAAPA را به عنوان کوارتت WAAPA در Residence رهبری می‌کنند، در حالی که جسیکا گتین نقش تازه ایجاد شده رئیس مطالعات و رهبری ارکستر را به عهده گرفته است و مسئول برنامه ارکستری پر جنب و جوش WAAPA است.

دانشگاه ادیث کوان در استرالیا یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش موسیقی است. رشته موسیقی در این دانشگاه شامل گستره‌ای از رشته‌ها و تخصص‌ها می‌شود که به دانشجویان امکان می‌دهد در حوزه‌های مختلف موسیقی تحصیل کنند.

برنامه‌های تحصیلی رشته موسیقی در دانشگاه ادیث کوان شامل تئوری موسیقی، تکنیک‌های نوازندگی، تاریخ موسیقی، آواز، ترکیب و توزیع موسیقی، آهنگسازی، مدیریت موسیقی و بسیاری از رشته‌های دیگر است. دانشجویان در این دانشگاه از تجربه‌ای چند بعدی و جامع در زمینه موسیقی بهره‌مند می‌شوند و با توجه به تخصص و علاقه خود می‌توانند به تحقیقات و پروژه‌های موسیقی خود بپردازند.

همچنین، دانشجویان رشته موسیقی در این دانشگاه از فضای آموزشی و تجهیزات پیشرفته‌ای مانند استودیوهای ضبط صوتی، سالن‌های کنسرت و امکانات دیگر برخوردارند که به آنها کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشند و در محیطی حرفه‌ای تربیت شوند.

با توجه به شهرت و استعدادهای هنری دانشگاه ادیث کوان، فارغ‌التحصیلان این رشته از این دانشگاه اغلب به عنوان هنرمندان موفق و مورد توجه در صنعت موسیقی شناخته می‌شوند.

چشم‌انداز کلی از رشته موسیقی دانشگاه ادیث کوان استرالیا

ادیث کوان آموزش‌های بسیار ماهرانه‌ای را برای دانشجویان در رشته تعیین شده خود ارائه می‌دهد و تجربه یادگیری آنها را مطابق با علاقه شان تطبیق می‌دهد. این دوره توسط کارکنان دانشگاهی در سطح جهانی تدریس می‌شود که تجربه آنها تجسم هر بخشی از دنیای موسیقی امروز و آینده است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این رشته در کالج ادیث کوان، این صفحه را مطالعه کنید.

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، یکی از دانشگاه‌های عالی در زمینه موسیقی در استرالیا دانشگاه ادیث کوان نام دارد. بنابراین شما به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل می‌توانید در این دانشگاه در زمینه موسیقی و نوازندگی شروع به تحصیل کنید. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ادیث کوان استرالیا آینده روشنی انتظار شما را می‌کشد. فراموش نکنید که تنها فرصت درخواست برای رشته موسیقی در دانشگاه ادیث کوان استرالیا برای سال تحصیلی 2024، 30 نوامبر 2023 است.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button