اطلاعیه مهم دانشگاه ولنگونگ استرالیا

اطلاعیه مهم: برنامه‌های کاربردی جدید، برنامه‌های موجود، تاریخ‌های پایان درخواست و ارزیابی واقعی دانشجو در دانشگاه ولنگونگ استرالیا

اطلاعیه دانشگاه ولنگونگ استرالیا ویزای تحصیلی

دانشگاه ولنگوگ استرالیا در اطلاعیه‌ای جدید ضمن تشکر از صبر و شکیبایی دانشجویان بین‌الملل بیان کرد که تغییراتی در سیاست مهاجرت استرالیا ایجاد شده که روی مهاجرت و فرآیندهای انتخاب برای تایید یا رد درخواست ویزای دانشجویی نیز تاثیرگذار بوده است. به همین منظور برنامه‌های کاربردی و موجود این دانشگاه به طبع براساس این بیانه تغییر کرده و با سیاست‌های جدید منطبق شده است.

برنامه‌های کابردی جدید

براساس این اطلاعیه، دانشگاه اعلام کرد که به دلیل تغییراتی در سیاست‌های جدید دانشگاه، فرصت ارائه شده برای دانشجویان بین‌الملل در دوره‌های سال 2024 محدود می‌شود.
این بدان معناست که نیمه دوم 2024 برای برنامه‌های جدید، از جمعه 23 مارس، پیشنهادی به دانشجویان ارائه نخواهد شد. دانشگاه از این تغییرات آگاهی کامل دارد و این را درک می‌کند که احتمالا برای شما ناراحت‌کننده باشد؛ اما باید بدانید که دانشگاه ولنگونگ در پشتیبانی از شما و حمایت از سفر تحصیلی‌تان تمام تلاش خود را می‌کند.

 

برنامه‌های کاربردی موجود

تمامی درخواست های دریافت شده قبل از جمعه 23 مارس مطابق با فرآیندهای ارزیابی UOW در نظر گرفته می‌شود و پیشنهادات بر اساس نتیجه گزینش GTE به دانشجویان ارائه خواهد شد.

تاریخ‌های پایان درخواست

با توجه به تجربه فعلی و زمان‌بندی برگشت اعطای ویزا، دانشگاه به منظور اطمینان از مدیریت موثر انتظارات دانشجویان عزیز و بین‌الملل، تاریخ‌های قطعی زیر را برای نیمه 2 (T2,T3,S2) سال 2024 تعیین نموده است:

جدول جلسات ارزیابی دانشگاه ولنگونگ استرالیا

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button