وبینار کارشناسی ارشد شنوایی سنجی بالینی

وبینار کارسنجی ارشد شنوایی سنجی بالینی دانشگاه لاتروب استرالیا

 آینده شنوایی را متحول کنید! این وبینار فرصتی است تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد ورود به دوره کارسنجی ارشد شنوایی سنجی بالینی دانشگاه La Trobe به دست آورید. در این وبینار، از ساختار دوره، موقعیت‌های بالینی و فرصت‌های شغلی به طور کامل مطلع خواهید شد.

مشخصات وبینار

وبینار کارسنجی ارشد شنوایی سنجی بالینی دانشگاه لاتروب

 تاریخ: سه شنبه 25 July 2023

زمان: ساعت 18:00 تا 19:00

مکان: مرکز دانشجویان آینده

تلفن تماس: 1300 135 045

ارائه شده توسط: Dr Bojana Šarkić

نوع رویداد: اطلاعات دانشجویان آینده

هزینه: رایگان

 چه در حال تحقیق بر روی مطالعه فعلی خود در زمینه سلامت هستید و چه به دنبال مهارت‌های تخصصی برای قدم بعدی حرفه خود، کارسنجی ارشد شنوایی سنجی بالینی La Trobe سکوی پرش شما برای حرفه‌ای شدن به عنوان یک شنوایی شناس است.

 این دانشگاه تضمین می‌کند که از پشتیبانی شخصی برخوردار خواهید شد و شما را با دانش و مهارت در شنوایی سنجی پیشرفته مجهز خواهد کرد. در نتیجه درکی اساسی از ماهیت صدا، گفتار و ادراک شنوایی برایتان ایجاد خواهد شد.

 به وبینار دانشگاه لاتروب بپیوندید تا از دکتر بویانا شارکیک، مسئول هماهنگی دوره، در مورد جزئیات این رویداد مانند شرایط ورود، محل کار، هزینه‌ها و فرصت‌های شغلی که این مدرک ارائه می‌دهد، اطلاعات کامل و صحیح کسب کنید.


 ثبت نام در وبینار

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button