بهبود فرآیند درخواست بازپرداخت در دانشگاه گریفیث

بهبود فرآیند درخواست بازپرداخت در دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث در نظر دارد تا فرآیند بازپرداخت را تا حد امکان ساده کند. بنابراین در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل‌ و جامع‌تری از درخواست آسان بازپرداخت را بیان کنیم. در حقیقت این دانشگاه با آسان نمودن فرآیند بازپرداخت درخواست، می‌خواد اطمینان حاصل کند دانش‌آموزان و نمایندگان بهترین تجربه را کسب می‌کنند. در ادامه قصد داریم نکات مهم را درباره ارسال فرم‌های کامل و دقیق را بیان کنیم.

درخواست برای بازپرداخت

رویه و فرآیند هزینه‌های دانشگاه گریفیث که دانشجویان بین‌الملل باید آنها را پرداخت کنند براساس قانون ESOS و کد ملی مشخص می‌شود.

رویه هزینه‌ها و هزینه‌های دانشگاه گریفیث حق دانشجویان بین‌المللی را برای بازپرداخت هزینه‌ها و فرآیندهای مربوطه، همانطور که در قانون ESOS و کد ملی لازم است، مشخص می‌کند. برای این منظور و اطلاع از فرم بازپرداخت می‌توانید به دو روش زیر اقدام کنید:

  • دانش آموزان با نام کاربری و رمز عبور: اگر دانشجوی شما نام کاربری و رمز عبور دانشگاه گریفیث دارد، باید یک فرم آنلاین را تکمیل کند (ورود به Griffith لازم است).
  • دانش آموزان بدون نام کاربری و رمز عبور: اگر دانشجوی شما نام کاربری و رمز عبور دانشگاه گریفیث ندارد باید:
    • دانلود فرم درخواست بازپرداخت هزینه‌ها (PDF)
    • فرم را از طریق ایمیل ارسال کنید (در اینترنت یافت می شود).

خطاهای رایج برنامه

در برخی مواقع دانشجویان در طول انجام فرآیند فرم‌های بازپرداخت ممکن است با خطا یا ارور روبرو شوند. بنابراین لطفا مطمئن شوید که همه موارد را درست انجام دادید. خطاهای زیر در صورتی که اطلاعات را به درستی تکمیل نکرده باشید بسیار رایج خواهد بود:

  • شماره شناسایی گریفیث دانشجو (شناسه دانشجویی) باید تکمیل شود. گوشه سمت راست بالای فرم.
  • لطفا اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل جهت درخواست بازپرداخت به درستی وارد شده است. آدرس ایمیل باید در پرونده دانشگاه به روزرسانی شده باشد. چرا که دانشگاه براساس قانون حفظ حریم خصوصی 2009 (QLD) احراز هویت شما را تایید می‌کند و مطمئن می‌شود که با یک شخص حقیقی و درستی سروکار دارد. بنابراین هنگامی که شما در فرم یک ایمیل متفاوت استفاده می‌کنید، سبب تاخیرهای طولانی می‌شود. اما اگر ایمیل همان ایمیل به روز شده در سایت دانشگاه باشد سریع‌تر پاسخ دریافت خواهید کرد. با توجه به قانون حفظ حریم خصوصی اطلاعات (QLD) 2009، ارائه آدرس‌های ایمیل نادرست در برنامه‌ها نیز باعث تأخیر طولانی در پردازش بازپرداخت می‌شود، زیرا جزئیات باید تأیید شوند. ارائه آدرس ایمیل صحیح در فرم بازپرداخت دلیل کافی برای تعلق آن به دانشجو نیست.
  • بازپرداخت به حساب بانکی استرالیا فقط در شرایط محدودی امکان پذیر است. اگر دانشجو درخواست بازپرداخت به یک حساب بانکی استرالیا را دارد، باید مدرکی ارائه کند (صورت حساب بانکی) مبنی بر اینکه وجوه در ابتدا از حساب بانکی استرالیا پرداخت شده است یا مدارکی از شرایط استثنایی ارائه دهد. لطفاً به بخش 3.6.13 رویه هزینه‌ها را مطالعه نمایید.
  • یک کد SWIFT باید برای تمام پرداخت‌های بین‌المللی در نظر گرفته شود که کشورهای مختلف نیازمندی‌های متفاوت و دیگری نیز دارند. لطفاً برای فهرستی از متداول‌ترین الزامات بر اساس کشور به فرم بازپرداخت مراجعه کنید. کشور خود را پیدا کنید و شرایط را کامل مطالعه نمایید.
  • در صورتی که حساب بانکی ارائه شده متعلق به دانشجو نباشد، قسمت 4 فرم باید تکمیل شود. ما باید رابطه بین دانشجویان و شخص ثالث معرفی شده را بدانیم. بازپرداخت به نمایندگان یا شرکت‌ها قابل پرداخت نیست.
  • بازپرداخت برای دانشجویان شروع‌کننده بدون جریمه بازپرداخت معمولاً به موارد زیر محدود می‌شود:
    • دانشگاه قادر به ارائه برنامه نیست.
    • شرایط ورود را برآورده نکرد (شواهد مورد نیاز)
    • مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی رد می‌شود، هزینه مدیریت اعمال می‌شود.
  • اگر دانشجو پکیج GELIرا انتخاب کرده باشد، ابتدا باید فرم بازپرداخت توسط GELI ارزیابی شود. لطفا به Griffith-English@griffith.edu.au ارسال کنید.

منبع:  blogs.griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button