رشته های جدید دانشگاه گریفیث در سال ۲۰۲۴

در سال 2024 برنامه‌های تحصیلی متنوع و بیشتری در دانشگاه گریفیث وجود خواهد داشت

در سال 2024 برنامه‌های تحصیلی متنوع و بیشتری در دانشگاه گریفیث وجود خواهد داشت که دانشجویان برحسب علاقه و استعداد خودشان می‌توانند به در این برنامه‌های جدید و قابل دسترس، شرکت کنند.

لیسانس امنیت سایبری که در دانشگاه گریفیث برای متخصصان ماهر در دسترس است، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای مشاغل و دولت ارائه می‌دهد.

کارشناسی ارشد مدیریت یکپارچه آب، توسط تیم بین المللی WaterCentre دانشگاه در محوطه دانشگاه به دانشجویان ارائه می‌شود و رویکردی فرا رشته‌ای برای پرورش رهبران در بخش آب، با تمرکز بر مهارت‌های عملی برای راه‌حل‌های پایدار را پوشش می‌دهد.

هر دو برنامه بالا (لیسانس امنیت سایبری و کارشناسی ارشد مدیریت یکپارچه آب) با تعهد دانشگاه گریفیث به ارائه مهارت‌های ضروری برای موفقیت در صنایع، به سرعت در حال توسعه و رشد هستند تا به دانشجویان به زودی ارائه شوند. بنابراین اگر به عنوان یک دانشجو به این دو رشته علاقه‌ دارید، می‌توانید در سال 2024 در این مسیر گام بردارید.

لیسانس امنیت سایبری

امنیت سایبری یکی از صنایع با رشد سریع در استرالیا است. با شرکت در برنامه تحصیلی لیسانس امنیت سایبری، دانشجویان مهارت‌های بسیار مورد توجهی را برای تولید و پیاده‌سازی راه‌حل‌های امنیت سایبری نوآورانه برای مشاغل، دولت و افراد به دست خواهند آورد. آنها همچنین برای بررسی و شناسایی تهدیدات امنیت سایبری فعلی و آینده، ارزیابی خطرات و آسیب‌پذیری دستگاه‌ها و زیرساخت‌های شبکه، ایجاد و اجرای راه حل های نوآورانه امنیت سایبری، تخصص خود را توسعه خواهند داد. دانشجویان از امکانات پیشرفته از جمله محدوده جدید سایبری برای ارتقاء مهارت‌های امنیتی خود بهره خواهند برد.

موضوعات مطالعه در این رشته شامل مبانی امنیت سایبری، استانداردها و عملیات امنیت سایبری، دفاع از امنیت سایبری و پاسخ به حوادث، پزشکی قانونی دیجیتال، هک اخلاقی، رمزنگاری و هوش مصنوعی قابل اعتماد است.

لیسانس امنیت سایبری همچنین شامل دانش اصلی فناوری اطلاعات مانند برنامه‌نویسی، مدیریت شبکه‌ها و داده‌ها و مدیریت پروژه خواهد بود و دانشجویان همچنین می‌توانند از طیف وسیعی از دروس انتخابی، یک درس را برحسب علاقه و استعداد خود انتخاب کنند. در سال آخر تحصیل، دانشجویان یک پروژه عملی را برای کار در صنعت یا تحقیقات باید آماده کنند که تجربه دست اول دانش، مهارت‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز برای موفقیت در استخدام تمام وقت را به آنها یاد می‌دهد. در حقیقت در طی انجام این تحقیقات به چالش کشیده می‌شوند و تجربه‌های فوق‌العاده‌ای به دست می‌آورند.

کارشناسی ارشد مدیریت یکپارچه آب

کارشناسی ارشد مدیریت یکپارچه آب پیش از این فقط به صورت آنلاین در دانشگاه گریفیث در دسترس بود. اما حالا در سال 2024 دانشگاه گریفیث قصد دارد این رشته را به سایر رشته‌های کارشناسی ارشد اضافه کند تا دانشجویان بتوانند از آن بهره بگیرند. کارشناسی ارشد مدیریت یکپارچه آب با استفاده از آموزش و تحقیقات بین‌المللی در بسیاری از زمینه‌ها، مدیران ارشد فوق‌العاده‌ای را تربیت می‌کند. این دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی رویکردی فرارشته‌ای در تمام چرخه‌های مدیریت آب به جامعه و دولت ارائه خواهند داد. این رشته تحصیلی در حال حاضر در دانشگاه به صورت حضوری ردر دسترس بوده و همه افرادی که تمایل به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت یکپارچه آب را دارند، می‌توانند در این برنامه تحصیلی شرکت کنند.

دانشجو با انتخاب این برنامه تحصیلی در دانشگاه گریفیث مهارت‌های مختلفی را آموزش می‌بیند که برخی از آنها عبارت است از:

  • ابزارها و مهارت‌های عملی برای توسعه و مدیریت
  • اتخاذ راه حل‌های نوآورانه برای مسائل محلی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی مدیریت آب
  • مهارت‌های استراتژیک، مدیریتی و فنی مورد نیاز خود را برای پیشرفت در بخش آب

این رشته توسط مرکز بین المللی آب دانشگاه (IWC) مدیریت و رهبری می‌شود. IWC یک سازمان کلیدی ظرفیت‌سازی در بخش جهانی آب است و به ارائه آموزش برای ارتقای رویکردهای چرخه آب برای مدیریت یکپارچه آب در سراسر جهان می‌پردازد.

منبع: griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button