برترین دانشگاه‌های هنر استرالیا

انتخاب رشته هنر برای تحصیل در استرالیا قطعاً تجربه‌ای جذاب و دلچسب خواهد بود. این رشته تحصیلی شما را با ایده‌های جدید آشنا کرده و طرز تفکرتان را بهبود خواهد بخشید. اخذ مدرک رشته‌های هنری در استرالیا با مزایای بسیاری ازجمله فرصت‌های شغلی بی‌شمار همراه است. همچنین رشته‌های هنر معمولاً در تمام جزئیات زندگی شما جاری خواهند شد و می‌توانید از آن در تمام جنبه‌های زندگی خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از برترین دانشگاه‌های هنر استرالیا خواهیم پرداخت.

دانشگاه

رده‌بندی هنر و علوم انسانی استرالیا 2023

رده‌بندی هنر و علوم انسانی WUR 2023

شهر

دانشگاه سیدنی

1

39

Sydney

دانشگاه ملی استرالیا

2

40

Canberra

دانشگاه ملبورن

3

41

Melbourne

دانشگاه موناش

4

54

Melbourne

دانشگاه کوئینزلند

5

91

Brisbane

دانشگاه UNSW

6

99

Kensington

دانشگاه مک کواری

7

101–125

Sydney

دانشگاه ولونگونگ

8

126–150

Wollongong

دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی استرالیا

دانشگاه سیدنی که در سال 1850 تأسیس شد، زیباترین دانشگاه استرالیا است و از لحاظ آموزش تجربه یادگیری منحصربه‌فردی را از استادان حوزه‌های تخصصی خود برای دانشجویان فراهم می‌کند. این دانشگاه همچنین یکی از بهترین کالج‌های هنر برای تحصیل در استرالیا است. دانشجویان می‌توانند از برنامه‌ها وگرایش های متفاوتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در کنار پروژه‌های دنیای واقعی -که دورنمای جهانی ایجاد می‌کنند- استفاده نمایند. حوزه هنر و علوم اجتماعی به دلیل برنامه درسی آکادمیک انعطاف‌پذیر و فشرده خود یکی از پر تقاضاترین حوزه‌ها در این دانشگاه است.

دانشگاه سیدنی به‌عنوان یازدهمین دانشگاه برتر جهانی برای هنر و علوم انسانی رتبه‌بندی شده است. کارکنانو استادان دانشگاهی سطح علمی و فردی دانشجویان را ارتقا داده و سعی می‌کنند در مورد نظرات و سؤالات دانشجویان بی تفاوت نباشند. به گفته فارغ‌التحصیلان، کلاس‌ها در USYD بسیار لذت‌بخش است و تمرکز اصلی بر تقویت مهارت‌های انتقادی و تحلیلی شما است.

زمانی که تصمیم به اخذ مدرک لیسانس در USYD می‌گیرید، دوره‌ها و گرایش های متعددی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید و این یک فرصت عالی‌ای برای دانشجویان است که می‌توانند رشته‌های انتخابی خود را با موضوعات بسیار زیاد و متنوع دوره‌های مطالعات پیشرفته ترکیب کنند و با نتایج جالبی روبرو شوند.

دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن یکی از برترین دانشگاه های هنر استرالیا است که در سال 1853 تأسیس شد. این دانشگاه به دلیل امکانات تحقیقاتی گسترده و اینکه بیش از 13500 نفر را در سراسر جهان جذب کرده، شناخته شده است. دانشگاه ملبورن دارای 11 دانشکده است که دانشکده هنر و علوم انسانی با توجه به دوره‌های ویژه آن، برجسته‌ترین آنهاست. این دوره‌ها به دانشجویان رویکردی انعطاف‌پذیر برای مطالعه علوم اجتماعی، زبان‌ها و موضوعات علوم انسانی در کنار ایجاد آگاهی فرهنگی و رهبری جامعه ارائه می‌دهد.

در این دانشگاه ، شما به‌عنوان یک دانشجو می‌توانید از مزایای بسیاری بهره‌مند شوید. در ابتدا اینکه دانشجویان از ملیت‌های مختلف گرد هم آمده و به یکدیگر برای دریافت بهترین آموزش ممکن کمک می‌کنند و این بسیار الهام‌بخش وقابل توجه است. علاوه بر این، تدریس و ارائه دوره‌هایی با کیفیت بالا، دانشگاه ملبورن را به میزبانی برای برخی از بااستعدادترین و سخت‌کوش‌ترین دانشجویان تبدیل کرده است.

فارغ از سخنرانی‌ها و کلاس‌های بسیار ارزشمند، دانشگاه ملبورن در مقطع لیسانس، رشته‌های هنری بیشتری را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. تجربه‌ای از شبکه سازی اجتماعی با حضور در باشگاه های محتلف، امکانات بی‌پایان برای یافتن خود و کشف فرصت‌هایی که مدرک هنرهای خلاق می‌تواند ارائه دهد.

دانشگاه ملی استرالیا

رشته هنر در دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا در سال 1946 تأسیس شد و به دلیل سبک‌های آموزشی متمایز خود در بین کالج‌های هنر پیشرو در استرالیا قرار گرفت. 4 دانشکده اصلی آن یعنی آکادمی علوم انسانی، آکادمی علوم، آکادمی علوم اجتماعی و آکادمی حقوق، هرکدام دارای هیئت‌علمی حرفه‌ای با امکانات و فرصت‌های تحقیقاتی منحصربه‌فرد خود هستند. بااین‌حال، آکادمی علوم انسانی یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین دوره‌ها را با گرایش‌هایی در بیش از 200 موضوع ارائه می‌دهد.

دانشکده هنر و طراحی دانشگاه ملی استرالیا بین دانشجویان خلاق و باانگیزه و متقاضیان تحصیل در این کشور بسیار محبوب و موردتوجه است. مهارت‌های پژوهشی، تمرکز اصلی در این دانشگاه است. درنتیجه، به دانشجویان آموزش داده می‌شود که چگونه انتقادی فکر کرده و مانند محققان حرفه‌ای رفتار کنند.

پس از فارغ‌التحصیلی با لیسانس هنر در ANU، دانش آموزان طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی را برای انتخاب پیش رو دارند. آن‌ها می‌توانند در آموزش، انتشارات، رسانه، ارتباطات و بسیاری از زمینه‌های دیگر مشغول به کار شوند.

دانشگاه کوئینزلند استرالیا

دانشگاه کوئینزلند استرالیا

گزینه بعدی در لیست بهترین دانشگاه‌های هنر استرالیا که در بین دانشگاه‌های برجسته جهان فهرست شده دانشگاه کوئینزلند استرالیا است. دانشگاه کوئینزلند در سال 1909 تأسیس شد و دوره‌های معتبر جهانی را همراه با امکانات تحقیقاتی برجسته خود در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. این دانشگاه به کسب جوایز ملی آموزشی بیش از هر دانشگاه دیگر استرالیا افتخار می‌کند.

این دانشگاه دارای شش دانشکده ازجمله علوم انسانی و اجتماعی است و شامل مدارس، مراکز، موزه‌ها و مؤسسات جداگانه با امکانات پیشرفته ایست که مهارت‌های خلاقانه دانشجویان را افزایش می‌دهد. این مورد فرصتی برای کشف گزینه‌های مختلف توسط دانشجویان است. دانشگاه کوئینزلند مهارت‌های موردنیاز در سطح جهانی را در بین دانشجویان خود در زمینه موردعلاقه آن‌ها ایجاد می‌کند و همین مورد نیز آن را در بین کالج‌های هنر استرالیا منحصربه‌فرد کرده است.

برای دانشجویانی که قصد ایجاد یک شغل موفق در زمینه هنر را دارند، دانشگاه کوئینزلند استرالیا واقعا می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی باشد. در این دانشگاه دانشجویان دانش و مهارت لازم برای ورود به صنعت هنر را بسیار حرفه‌ای به دست می‌آورند. برنامه‌ها و رشته‌های این دانشگاه دانشجویان را با درک عمیق‌تری از رشته هنر مجهز می‌کند تا بتوانند آن را در آینده شغلی خود پیاده کنند.

در میان تقریباً 40 دوره ارائه‌شده در UQA، زبان‌هایی مانند ژاپنی، کره‌ای، روسی، فرانسوی و یا حتی لاتین در صدر قرار دارند. علاوه بر این، دانشگاه کوئینزلند به دانشجویان این امکان را می‌دهد که مدارک کارشناسی خود را با سایر برنامه‌های غیر مرتبط موجود ترکیب کنند.

دانشگاه موناش

هنر در دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش به‌عنوان دومین دانشگاه قدیمی کشور، در کنار کالج‌های برتر هنر در استرالیا قرار دارد. چندین دانشکده برای ارائه دوره‌های گسترده در زمینه‌های متمایز ساخته‌شده است که به دانشجویان کمک می‌کند تا در حوزه موردنظر خود حرفه‌ای شوند. علوم انسانی و اجتماعی به‌طور پیوسته در رتبه ۱ درصد برتر دانشگاه‌های سراسر جهان قرارگرفته‌اند.

دانشگاه موناش جایی است که دانشجویان اجازه دارند ایده‌ها و نظرات خود را آزادانه بیان کنند و هم‌زمان آن‌ها را با مهارت‌های تازه به‌دست‌آمده تطبیق دهند. با مطالعه برای دریافت مدرک در رشته هنرهای زیبا در موناش، با یک مفهوم ذهن باز جدید از یادگیری آشنا خواهید شد. آنها به‌شدت بر ایجاد یک محیط دوستانه و مشارکتی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاهی متمرکز هستند.

به‌عنوان بخشی از تجربه، دروس و برنامه‌ها در این دانشگاه توسط اساتید معتبری تدریس می‌شود که همیشه آماده همکاری هستند. علاقه و اشتیاق به کار در این دانشگاه از طریق دوره‌ها و کلاس‌های خلاقانه به‌راحتی به دانشجویان منتقل می‌شود.

دانشگاه نیو ساوت ولز

دانشگاه نیو ساوت ولز

منشأ تأسیس دانشگاه نیو ساوت ولز در سال 1841 بوده و در سال 2013 تأسیس شد. این دانشگاه به دلیل جامعه ایی متنوع و رویکردهای نوآورانه خود برای مقابله با مشکلات جهانی مشهور است. این دانشگاه دارای چهار دانشکده است و پردیس‌هایی در چهار مکان مختلف در سراسر جهان دارد. این دانشگاه با بیش از 500 دوره آموزشی برای دانشجویان، گزینه‌های مختلفی را برای صنایع خلاق و علوم زندگی و آموزش ارائه می‌دهد.

دانشگاه نیوساوت ولز یکی از بهترین کالج‌های هنر در استرالیا است. این دانشگاه به دلیل تربیت فارغ‌التحصیلان بسیار موفق در زمینه‌های مختلف هنر شناخته شده است. با هدف به ارمغان آوردن بهترین‌ها از دانشجویان خود، ذهنیت آنها در مسیر کشف روش‌های جدید تدریس است. رویکرد آنها نیز بر جذب دانشجویانی متمرکز است که مایلند کار را با اشتیاق ترکیب و آنها را تشویق کنند تا بهترین ویژگی‌های خود را به نمایش بگذارند. با توجه به مشارکت این دانشگاه با بیش از 200 دانشگاه بین‌المللی، دانشجویان می‌توانند در یک برنامه تبادل در خارج از کشور ثبت‌نام کنند.

دانشگاه وسترن سیدنی

رشته هنر در دانشگاه وسترن سیدنی

گرفتن مدرک در دانشگاه وسترن سیدنی به معنای ایجاد آینده‌ای روشن برای خود در حوزه تخصصی هنر است. اگر فردی هستید که دائماً به تغییر نیاز داشته و می‌خواهید دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید، این دانشگاه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دانشگاه وسترن سیدنی در بین 20 دانشگاه برتر برای تأثیرگذاری بر کیفیت آموزش رتبه‌بندی شده است.

لیسانس هنر یک مدرک سه‌ساله است، مدرکی که به‌اندازه کافی برای فارغ‌التحصیلان هنر برای درخواست شغل موردنظرشان کافی است. دانشگاه وسترن سیدنی همچنین به دانشجویان امکان تکمیل یک ترم در خارج از کشور را ارائه می‌دهد.

دانشگاه گریفیث

رشته هنر در دانشگاه گریفیث استرالیا

دانشگاه گریفیث در مقایسه با سایر دانشگاه‌هایی که برنامه مدرک هنر را ارائه می‌دهند، به شما فضا و فرصتی می‌دهد تا رشته‌های تحصیلی را مطابق با علایق خود انتخاب کنید. با گرفتن مدرک در دانشگاه گریفیث، مهارت‌های ارتباطی و تفکر انتقادی عالی کسب خواهید کرد و می‌توانید در هر صنعتی که رهبری و مدیریت در آن مهم تلقی می‌شود، شغلی را دنبال کنید.

در سال آخر تحصیل، شما ملزم به گذراندن دوره کارآموزی یا هر برنامه مرتبط با کار خواهید بود، بنابراین می‌توانید برای خواسته‌های بازار کار آماده شوید.

دانشگاه صنعتی سیدنی

رشته هنر در دانشگاه صنعتی سیدنی

مانترا UTS پیاده‌سازی مهارت‌ها و شیوه‌های خلاقانه در زندگی روزمره است. در جایی که نظر همه اهمیت دارد، دانشگاه فناوری سیدنی تلاش می‌کند تا محیطی از ارتباط معنوی و ذهنی بین دانشمندان ایجاد کند. تحصیل در رشته هنر در UTS به این معنی است که شما فرصتی برای ملاقات با هنرمندان مشهور و شرکت در اجتماعات هیجان‌انگیز خواهید داشت.

برنامه‌های دانشکده هنر و علوم اجتماعی UTS شامل آموزش، ارتباطات و مطالعات روابط بین‌الملل است. هدف UTS آماده‌سازی و آموزش دانشجویان برای حرفه خود در دنیای واقعی است، جایی که آنها می‌توانند توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارند.

دانشگاه RMIT

دانشگاه RMIT ملبورن

مدرسه هنر در دانشگاه RMIT به‌عنوان یکی از برترین مدارس هنر در استرالیا شهرت دارد. در زمینه هنر و طراحی، RMIT عمدتاً بر روی زمینه‌های عکاسی، صدا، هنر معاصر و صنایع‌دستی متمرکز است. رویکرد غیرمتعارف آن‌ها نسبت به روش‌های یادگیری دانشجویان به آن‌ها کمک کرده است تا کارشناسان و محققان جدید را جذب کنند.

دانشگاه RMIT با تمرکز بر تکمیل پروژه‌های تحقیقاتی خود با شرکای بین‌المللی و جهانی برای تبادل ایده همکاری می‌کند. در این دانشگاه، می‌توانید با سایر دانشجویان و همکاران، با هدف بهبود از طریق بازخورد همکاران و انتقاد سازنده، بحث‌های آزاد داشته باشید.

دانشگاه دیکین

دانشگاه دیکین استرالیا

در دانشگاه دیکین، اعتقاد بر این است که ترکیب استعداد و اشتیاق شما می‌تواند شغلی عالی در آینده ایجاد کند. برای فارغ‌التحصیلان لیسانس هنر، آنها انجام تحقیق و کاوش در زمینه‌های مختلف تخصص را در ابتدا توصیه می‌کنند تا از تصمیم‌گیری عجولانه جلوگیری کنند. این کلاس‌ها بر کار تیمی و بحث متمرکز است تا دانش آموزان را از قبل با تجربه کاری واقعی آشنا کند.

بیش از 35 گزینه از دوره‌ها برای انتخاب وجود دارد، ازجمله آموزش، روزنامه‌نگاری، جرم‌شناسی، سیاست و روابط بین‌الملل. شما توسط یک کادر آموزشی که همچنان در حال انجام حرفه خود در خارج از دانشگاه هستند، آموزش خواهید دید.

در پایان

رشته هنر یکی از محبوب‌ترین رشته‌های موجود در بین برنامه‌های دانشگاهی است و هرساله درخواست‌های بسیاری برای تحصیل در رشته‌های متنوع این حوزه از سوی دانشجویان بین‌الملل برای تحصیل در استرالیا ارسال می‌شود. در این مطلب به معرفی چند مورد از برترین کالج‌های هنر استرالیا پرداختیم. ازآنجاکه انتخاب دانشگاه مناسب برای شروع تحصیل کمی چالش‌برانگیز می‌توانید با مشاوران و متخصصان ما در گروه مهاجرت تحصیلی آریا تماس حاصل کرده و مسیر مهاجرت تحصیلی خود به استرالیا را به ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button