جهش دانشگاه نیوکاسل در رتبه‌بندی جهانی QS

دانشگاه نیوکاسل براساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS توانست در سال 2024، رتبه 173 جهانی را به خود اختصاص دهد. این دانشگاه در این رتبه‌بندی توانست جهش 19 پله‌ای را تجربه کند.

رتبه‌بندی‌ها دانشگاه‌ها را در مقیاس‌هایی از جمله کمیت و تأثیر تحقیقات، مشارکت جهانی و نتایج اشتغال فارغ‌التحصیلان رتبه‌بندی می‌کنند.

رتبه دانشگاه نیوکسل استرالیا

معاون رئیس دانشگاه نیوکاسل (پروفسور الکس AO) گفت: موفقیت مستمر در رتبه‌بندی‌های جهانی، جایگاه دانشگاه نیوکاسل را به عنوان یک موسسه پیشرو در جهان تایید می‌کند.

براساس گفته‌های پروفسور زلینسکی، دانشگاه نیوکاسل طی 10 سال گذشته، رتبه خود را 125 رتبه بهبود بخشیده و توانسته با سایر موسسات عالی در این کشور و جهان رقابت و به دستاوردهای بسیار بزرگ و فوق‌العاده دست پیدا کند.

با توجه به بهبود رتبه این دانشگاه می‌توان گفت که دانشگاه نیوکاسل یک دانشگاه فوق‌العاده عالی در سطح جهان است. این دانشگاه افتخار می‌کند که تمامی تحقیقات نوآورانه خود را در مقیاس جهانی انجام می‌دهد و تجربه تحصیلی بسیار فوق‌العاده را به دانشجویان ارائه می‌کند. در حقیقت دانشگاه پس از تحصیل در این دانشگاه می‌توانند مسیر موفقیت بزرگی را در آینده طی کنند.

رتبه‌بندی سال 2024 براساس معیار جدیدی از پایداری است. این دانشگاه براساس این معیار، در رتبه 70 جهانی قرار دارد.

پروفسور زلینسکی گفت: “ما متعهد هستیم که تا سال 2025 کربن خنثی باشیم. او معتقد است که پایداری هسته اصلی هر کاری در این دانشگاه است. وی می‌گوید: من ایجاد آینده‌ای پایدار را برای سازمان و منطقه خود ضروری می‌بینم.”

تحقیقات ما برای بهبود پایداری پیشرو در جهان است و شامل پروژه‌هایی مانند برنامه سیستم‌های انرژی‌های تجدیدپذیر پروفسور بهداد مقتدری است که هدف آن کاهش اتکا به سوخت‌های فسیلی، به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه‌ای و افزایش انرژی‌های تجدیدپذیر است.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رتبه بندی دانشگاه را در اینجا بخوانید:
newcastle.edu.au/our-uni/rankings

 

منبع: newcastle.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button