جلسه معارفه دانشگاه وسترن سیدنی

اکنون زمان آن فرا رسیده است که دانشجویانی که قصد دارند از تاریخ 6 مارس 2023 تحصیل خود را در دانشگاه وسترن سیدنی آغاز کنند، با حضور در اورینتیشن مورخ 17 فوریه 2023 برای این امر آماده شوند.
جزئیات جلسه معارفه (اورینتیشن) که دانشجویان جدیدالورود موظف به شرکت در آن هستند در زیر آورده شده است. برای حضوری آرام در دانشگاه وسترن سیدنی لازم است حتما در این جلسه حضور به هم برسانید.

همچنین جزئیات جلسات کمکی آتی که برای انتقال دانش‌آموزان به استرالیا طراحی شده‌اند نیز در ادامه گنجانده شده است.

همچنین لازم است آدرس ایمیل متقاضی در سیستم Studylink به‌روز شود تا بتواند تمام اطلاعات مهم آینده در مورد جهت‌گیری و ثبت‌نام را در صندوق ورودی شخصی خود دریافت کند.

جلسه معارفه (orientation)

معارفه دانشگاه وسترن سیدنی

همه دانشجویانی که از 6 مارس در دانشگاه وسترن سیدنی شروع می‌کنند باید در جلسه بین‌المللی جهت‌یابی یا معارفه (اورینتیشن) در 17 فوریه 2023 شرکت کنند.
جلسه راهنمایی بین‌المللی تمام اطلاعات ضروری را که در مورد انطباق با ویزا، خدمات دانشجویی، ثبت‌نام و برداشتن کلاس‌ها نیاز دارند، در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. این جلسه برای تمامی دانشجویان جدیدالورود الزامی است. لطفا اطلاعات رویداد را برای جلسه در زیر مشاهده کنید.

اطلاعات رویداد معرفی و جهت‌یابی

  • جلسه‌ اورینتیشن بین‌المللی
  • تاریخ: جمعه 17 فوریه 2023
  • ساعت: 3 الی 5 بعدازظهر (AEDP)
  • وبینار آنلاین

جلسات پشتیبانی ثبت‌نام کلاس

چهارشنبه‌شب‌ها در ساعت 6 بعدازظهر (AEDT) یا جلسات پشتیبانی برگزار می‌شود، جلسات پشتیبانی آنلاین دانشگاه وسترن سیدنی توسط مرکز خدمات دانشجویی میزبانی می‌شود و اطلاعات دقیقی را در مورد نحوه تکمیل ثبت‌نام، انتخاب اولویت‌های کلاس‌ها و همچنین جدول زمان‌بندی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. همچنین فرصتی برای دانشجویان ایجاد می‌شود که بتوانند هر سوالی در مورد شرایط موجود دارند را بپرسند.

اطلاعات جلسات پشتیبانی ثبت‌نام و برنامه کلاس‌ها

  • تاریخ: هر چهارشنبه‌شب از 25 ژانویه تا 8 مارس
  • زمان: 6 الی 7 بعدازظهر (AEDP)

جلسات پرسش و پاسخ ورود به استرالیا

تیم‌های Welfare و Western Success دانشگاه وسترن سیدنی نیز میزبان جلسات حمایت از ورود به استرالیا خواهند بود تا به دانشجویان کمک کنند که برای رسیدن به استرالیا آماده شوند. چه اولین بار باشد که به استرالیا می‌آیند و چه پس از چند سال به آنجا برمی‌گردند، جلسات پشتیبانی این فرصت را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا هرگونه سوالی را که ممکن است در مورد ورود به استرالیا داشته باشند بپرسند.

اطلاعات جلسات پرسش و پاسخ ورود به استرالیا

اطلاعات جلسه معارفه دانشگاه وسترن استرالیا
  • تاریخ: دوشنبه 6 فوریه و دوشنبه 20 فوریه
  • زمان: 4 بعدازظهر (AEDP)
  • لینک ثبت‌نام: Register here

پشتیبانی اقامت

دانشگاه وسترن سیدنی در حال حاضر یک سرویس پشتیبانی اختصاصی خوابگاه برای همه دانشجویان بین‌المللی دارد. افسر اختصاصی پشتیبانی اسکان به دانشجویان در یافتن محل اقامت مناسب خود چه در محوطه دانشگاه یا خارج از دانشگاه کمک می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه‌های اسکان، از صفحه وب محل اقامت دیدن کنید.

 Accommodation webpage

همچنین برای رزرو قرار ملاقات با افسر پشتیبانی خوابگاه اختصاصی، دانشجویان می‌توانند این کار را از طریق سایت WesternNow انجام دهند.

بورسیه‌های اقامتی 2023

تعداد محدودی بورسیه تحصیلی برای دانشجویان واجد شرایط در سال 2023 وجود دارد. دانشجویان موفق یک نرخ اقامت با تخفیف 150 دلار در هفته (بدون هزینه‌های اضافی) برای بسته‌های اقامتی تمام سال در اتاق‌های انتخابی خود دریافت خواهند کرد. اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه تحصیلی و نحوه درخواست را می‌توانید در صفحه وب بورسیه تحصیلی دانشگاه وسترن سیدنی accommodation scholarships webpage بیابید.


اگر در مورد جلسات فوق یا خدمات اقامتی این دانشگاه سؤالی دارید، می‌توانید با مشاورین ما در گروه اعزام دانشجو آریا تماس حاصل نمایید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button