بورسیه‌های تحقیقاتی در مقطع عالی دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث بورسیه‌های جدیدی را به عنوان بورسیه‌های تحقیقاتی در مقطع عالی به دانشجویان معرفی کرد. براساس بورسیه جدید (Disability Scholars)، تمامی متقاضیانی که دارای معلولیت دائمی هستند می‌توانند برای هر نوع رشته تحقیقاتی در این دانشگاه درخواست دهند.

متقاضیان بین‌المللی خشکی که به تازگی مدرک مسیر HDR (لیسانس با مدرک ممتاز یا مدرک کارشناسی ارشد با یک جزء تحقیقاتی) دانشگاه گریفیث را تکمیل کرده‌اند یا در شرف تکمیل آن هستند، می‌توانند برای کلیه رشته‌های تحقیقاتی درخواست دهند. دانشگاه از تمامی آنها استقبال می‌کند.

درخواست‌ها جهت اخذ بورسیه‌ها، برای شروع پذیرش سال 2024 (26 فوریه 2024) در 5 سپتامبر 2023 برای متقاضیان بین‌المللی فراساحلی و در 16 سپتامبر 2023 برای متقاضیان بین‌المللی خشکی بسته می‌شود.

بورسیه‌های تحقیقاتی در مقطع عالی دانشگاه گریفیث استرالیا

برخی از نکات تکمیلی دریافت این بورسیه‌های جدید را می‌توانید در صفحات نکات درخواست این دانشگاه به طور کامل مشاهده و مطالعه کنید.

متقاضیان بین المللی با سرمایه شخصی یا حمایت شده می‌توانند در هر زمان برای پذیرش درخواست دهند تا در پذیرش بعدی در دسترس شروع کنند. جهت اطلاعات کامل از مراحل درخواست می‌توانید به وبسایت اصلی دانشگاه مراجعه کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را بخش سوالات متداول بیابید.

همچنین می‌توانید در صورت نیاز به هرگونه کمکی در مورد فرآیند درخواست به آدرس

 hdr-enquiry@griffith.edu.au با دانشکده تحقیقات فارغ‌التحصیل گریفیث تماس بگیرید.

 

منبع:  griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button