دانشگاه لاتروب استرالیا

دانشگاه لاتروب استرالیا

مختصری از دانشگاه لاتروب استرالیا

یکی از دانشگاه های برتر استرالیا دانشگاه لاتروب است که در شهر ملبورن واقع شده است. یکی از بزرگترین پردیس های بین المللی در منطقه، پردیس ملبون این دانشگاه است.

این دانشگاه دارای دو کالج می باشد:

کالج هنر، علوم اجتماعی و بازرگانی

کالج علوم، بهداشت و مهندسی

دوره های بی نظیر  این دانشگاه شامل دوره های مقدماتی، کارشناسی، تحصیلات تکمیلی و دوره های تحقیقاتی است. دانشجویان دانشگاه لاتروب می توانند از تمامی دیدنی ها و جاذبه های شهر ملبورن استفاده کرده و لذت ببرند.

 چرا در دانشگاه لاتروب تحصیل کنیم؟

  • یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا بر اساس رده بندی های مختلف
  • دوره های مقرون به صرفه با استادان برجسته
  • بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان خارجی
  • پردیس های بسیار پیشرفته و تسهیلات پژوهشی
  • دوره های منتخب ارایه شده در چین، ویتنام و سنگاپور
  • همکاری در پروژه های تحقیقاتی برجسته
  • تسهیلات اقامتی در داخل پردیس
  • تسهیلات ویژه دانشجویان خارجی
  • جامعه چندملیتی، سرزنده و در حال رشد دانشجویان خارجی
  • شبکه فارغ التحصیلان بین المللی موفق
  • دسترسی به بسیاری از باشگاه ها و سازمان های دانشجویی

دوره های پرطرفدار

دوره MBA 

یک دوره بسیار معتبر است که توسط دانشکده بازرگانی ارایه می شود. در طی سه سال گذشته این دوره تنها دوره در ویکتوریا بوده است که بالاترین درجه پنج ستاره ممکن را از اتحادیه مدیریت عمومی استرالیا (GMAA) کسب نموده است. این دوره شامل 10 ماژول درسی اصلی، دو دوره انتخابی و دو دوره تعیین سطح حرفه ای می باشد.

دوره کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر

در میان دانشجویان بین المللی بسیار پرطرفدار است.در این دوره دانشجویان تخصص های لازم برای طراحی، برنامه ریزی، مدیریت، نگهداری و ارتقای سیستم های کامپیوتری، به ویژه سیستم های دانش بنیان، را به دست می آورند. این دوره شامل دو پروژه بوده و دانشجویان می بایست یک پایان نامه را در ارتباط با پروژه های خود ارایه دهند.

 

 پردیس دانشگاه لاتروب (La Trobe University)

دانشگاه لاتروب دارای هشت پردیس در شهر ملبورن می باشد

پردیس ملبورن پردیس اصلی دانشگاه بوده و بیش از 660 جریب از پارک ها و آبراه های زیبای استرالیا را در بر می گیرد. این پردیس 14 کیلومتر از مرکز شهر ملبورن فاصله داشته و با دارا بودن انواع کافه ها، تسهیلات اقامتی دانشجویان، رستوران ها و پناهگاه های حیات وحش محافظت شده یک جامعه کامل به شمار می رود.

دانشکده بازرگانی لاتروب در پردیس ملبورن قرار دارد. این دانشکده دوره های MBA دانشگاه لاتروب که بسیار پرطرفدار هستند را ارایه می دهد که دانشجویان خارجی بسیاری را جذب می کند. پردیس خیابان فرانکلین دانشگاه لاتروب ( La Trobe’s Franklin Street Campus ) دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته های بازرگانی و سلامت ارایه می دهد.

پردیس آلبوری-ودونگای دانشگاه لاتروب در بزرگترین مرکز منطقه ای درون مرزی استرالیا قرار داشته و منطقه ریورینا و آلپ استرالیا را در چشم انداز خود می بیند. این پردیس تعدادی از دوره های منحصر به فرد و تسهیلات پیشرفته را ارایه کرده و مرکز تحقیقات آب شیرین مورای-دارلینگ (Murray-Darling Freshwater Research Centre ) در آن قرار دارد.

پردیس بندیگو دومین پردیس بزرگ دانشگاه بوده و دانشکده بهداشت و سلامت روستایی و مرکز جوامع محلی پایدار در آن قرار دارد. بیش از 5000 دانشجوی داخلی و خارجی در این پردیس مشغول به تحصیل هستند.

پردیس میلدورا دارای حدود 500 دانشجو می باشد. میلدورا مرکز اصلی در ویکتوریای شمال غربی بوده و به لطف مناظر بسیار زیبا، آب و هوای مدیترانه ای و هزینه پایین زندگی مکان ایده آلی برای زندگی، کار و تفریح می باشد.

پردیس شپارتون بیش از 20 سال است که دوره های بسیار باکیفیت را به دانشجویان ارایه کرده و بخش جدایی ناپذیری از جامعه محلی می باشد. حدود 500 دانشجو در این پردیس مشغول به تحصیل هستند.

پردیس سیدنی بیش از 600 دانشجو دارد که شامل دانشجویان خارجی از بیش از 22 کشور جهان می باشد. این پردیس در قلب بخش تجارت مرکزی سیدنی ( CBD ) و در بالای ایستگاه قطار وینیارد ( Wynyard ) قرار دارد.

دانشجویان بین المللی برای مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور خود همیشه دغدغه هایی دارند که شامل اقامت، آشنایی با فضای دانشگاه، تسهیلات، خدمات و… است. در ادامه برخی از این موارد را در دانشگاه لاتروب خواهید خواند.

اقامت:

دانشگاه لاتروب تسهیلات بسیار مطلوبی را برای اقامت دانشجویان در پردیس ارایه می دهد. اتاق ها امن و راحت بوده و دسترسی سریع به کلاس های درس و تسهیلات دانشگاه نظیر کتابخانه و آزمایشگاه کامپیوتر را فراهم می کنند. دانشجویانی که از تسهیلات اقامتی دانشگاه استفاده می کنند از مزایای دیگری نظیر مشاوره سال اول، مربیان اختصاصی، فعالیت های گروهی و برنامه های تفریحی نیز برخوردار خواهند شد.

دانشجویانی که مایل به زندگی خارج از پردیس هستند می توانند از گزینه های زندگی در خانه میزبان یا آپارتمان های خصوصی نزدیک پردیس استفاده کنند. گزینه های زندگی در خانه میزبان معمولا تسهیلات کرایه مسکن را به دانشجویان ارایه داده و دانشجویان با خانواده میزبان غذا صرف می کنند.

برنامه آشنایی با دانشگاه:

تمامی دانشجویان بین المللی می بایست در دوره آشنایی با دانشگاه شرکت کنند. فرآیند مرحله به مرحله برای دانشجویانی که در دانشگاه لاتروب ثبت نام می کنند به شرح ذیل می باشد:

  • ثبت نام در بخش بین المللی دانشگاه لاتروب
  • انجام جزئیات مربوطه و پرینت اطلاعات دوره
  • ایجاد یک جدول زمان بندی تحصیلی مقدماتی (مشاوران ثبت نام برای کمک به دانشجویان حضور دارند)
  • شرکت در جلسه اطلاع رسانی ثبت نام و اخذ کلاس های مربوطه
  • تسویه شهریه دانشگاه
  • اخذ کارت شناسایی دانشجو

برنامه آشنایی با دانشگاه شامل گردش در پردیس، دریافت اطلاعات اقامتی، بیمه درمانی، آشنایی با قوانین و مقررات دانشگاه، اطلاعات حمل و نقل و غیره می باشد. این برنامه به دانشجویان خارجی کمک می کند تا با زندگی در دانشگاه لاتروب خو بگیرند.

برنامه میزیان بین المللی:

در هر ترم تحصیلی از یک گروه منتخب از دانشجویان بین المللی دعوت می شود تا از دانشجویان خارجی تازه وارد میزبانی کرده و به آنها در آشنایی با محیط دانشگاه کمک کنند. این یک موقعیت بسیار خوب برای دانشجویان است تا مهارت های مدیریتی و رهبری خود را نشان داده و یک آیتم تاثیرگذار را در رزومه خود ثبت کنند.

تفریح در دانشگاه:

سایر فعالیت های تفریحی شامل برنامه معرفی یک غذای محلی است که در آن دانشجویان یک غذای بومی از کشور و فرهنگ خود معرفی می کنند. این فعالیت ها بسیار سرگرم کننده و مفرح هستند. انجمن دانشجویان بین المللی همچنین سفرهای اسکی، سفرهای ساحلی و گردش های داخلی در سراسر طول سال را برای دانشجویان فراهم می کند.

تسهیلات و خدمات:

تیم خدمات دانشجویی انواع کارگاه های تخصصی شامل مهارت های رهبری و گروهی، حسابرسی و نگارش رزومه را به دانشجویان ارایه می دهد. همچنین به دانشجویان در خصوص نحوه مواجهه با چالش های یک شغل آموزش داده می شود. بخش ورزشی دانشگاه لاتروب انواع فعالیت های ورزشی و تفریحی را به دانشجویان ارایه می دهد. باشگاه ورزشی مدرن به همراه مربیان بدنسازی، استخر شنا و سالن تمرین بخشی از تسهیلات ورزشی دانشگاه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دانشگاه لاتروب استرالیا کلیک کنید.

برای مشاهده سایر دانشگاه های استرالیا کلیک کنید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button