چک لیست برای شروع در دانشگاه وسترن استرالیا

آیا از UWA پذیرش دریافت کرده و می‌خواهید مسیر خود را شروع کنید؟ در این مطلب 10 قدم مهم برای شروع دانشگاه وجود دارد. این موارد عبارتند از:

پیشنهاد خود را بپذیرید و ثبت‌نام کنید

این مورد بسیار مهم است! اگر قبلاً پیشنهاد خود را نپذیرفته‌اید، از uwa.edu.au/UniStart دیدن کنید و مراحل پذیرش و ثبت‌نام را دنبال کنید.

با خدمات پشتیبانی شرکت‌های مهاجرتی آشنا شوید

اگر در زمینه تحصیل، وضعیت مالی، محل اقامت، مشاوره یا سلامتی خود کمک می‌خواهید، می‌توانید با شرکت‌های مهاجرتی گوناگون مشورت کرده و راه را برای خود هموارتر کنید. اگر به دنبال مشاوره تحصیلی برای مهاجرت هستید، گروه مهاجرت تحصیلی آریا با انجام صفر تا صد امور مهاجرت تحصیلی، اعتمادبه‌نفس شما را برای یک شروع تحصیلی راحت در دانشگاه های استرالیا و نیوزلند افزایش دهد.

برای مهاجرت تحصیلی، خدمات ما را ببینید.مامی توانیم به شما کمک کنیم تا برای موفقیت آماده شوید.

در انجمن‌ها و گروه‌های دانشجویی عضو شوید

همه ما می‌دانیم که زندگی دانشگاهی چیزی بیشتر از تحصیل شماست. در انجمن‌های دانشجویی بسیار زیاد و متنوع UWA عضو شوید و از تجربیات دانشجویان و استادیاران استفاده کنید. قطعا بسیار در مسیر تحصیلی شما تاثیرگذار خواهد بود.

 برای مشاهده لیست انجمن ها و کلاب های دانشجویی کلیک کنید

بورسیه‌ها را بررسی کنید

ممکن است فکر کنید که بورسیه تحصیلی فقط برای افراد بااستعداد تحصیلی یا کسانی است که سخت تلاش کرده‌اند، اما واقعیت متفاوت از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. UWA هرساله حدود 200 بورسیه تحصیلی ارائه می‌دهد و بیش از 6 میلیون دلار بورسیه به دانشجویان غیر پژوهشی برای کمک به حمایت از تحصیل آن‌ها اعطا می‌کند. با توجه به برتری ورزشی و موقعیت جغرافیایی تا مطالعه در یک حوزه موضوعی خاص، با بررسی بورسیه‌ها، ببینید در کدام بخش می‌توانید واجد شرایط باشید.

تجربه عملی کسب کنید

تجربه در دانشگاه وسترن استرالیا

یادگیری یکپارچه کار (WIL) در UWA به شما امکان می‌دهد از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید و تجربه واقعی و عملی در حوزه موردعلاقه خود به دست آورید. می‌توانید مهارت‌های خود را توسعه دهید، ارتباط برقرار کنید، آن‌ها را به رزومه خود اضافه کنید و ببینید که زندگی در صنعتی که می‌خواهید در آن کار کنید چگونه است. برخی از دوره‌ها از شما می‌خواهند که در یک شغل حرفه‌ای مانند تدریس یا حقوق بروید، اما می‌توانید حتی اگر برای مدرک شما لازم نباشد، یک دوره عملی را شروع کنید.

به دنبال یک مکان برای اعتباربخشی به مدرک خود باشید یا تجربه کاری خارج از دوره خود پیدا کنید، مانند کار در تعطیلات، کارآموزی یا تبدیل شدن به یک UniMentor. همچنین می‌توانید داوطلبانه انجمن، برنامه پیوند مربی شغلی، مرکز شهروندی مک کاسکر یا مرکز پرث ایالات متحده آمریکا را برای فرصت‌ها جستجو کنید. WIL همچنین می‌تواند شامل پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی یا تجربیات بین‌المللی باشد.

زندگی در محوطه دانشگاه را در نظر بگیرید

آیا شما رویای این را دارید که درست قبل از کلاس از خواب بیدار شوید؟ آیا می‌خواهید بهترین دسترسی را به همه امکانات دانشگاه خود داشته باشید؟ شاید زندگی در یکی از کالج‌های UWA دقیقاً روبروی پردیس دانشگاهی برای شما مناسب باشد. College Row شامل پنج گزینه اقامتی برای دانشجویان UWA است که در آن می‌توانید از حمل‌ونقل عمومی درست در آستانه منزل خود لذت ببرید و سفر به مغازه‌ها، ساحل یا شهر را سریع و آسان کنید. همه آن‌ها را مرور کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

برای حرفه خود آماده شوید

به اجرای برنامه جوایز شغلی UWA نگاه کنید تا قابلیت اشتغال خود را افزایش دهید و به شروع سفر شغلی آینده خود کمک کنید. با تکمیل تعدادی از ماژول‌ها، فعالیت‌های توسعه شغلی و تجربیات عملی، مهارت‌ها و دانش‌های دنیای واقعی را برای افزایش پتانسیل خود و کسب موفقیت در زمینه انتخابی خود به دست خواهید آورد.

برنامه مطالعاتی ایده‌آل خود را ایجاد کنید

اگر پیشنهاد خود را به‌صورت آنلاین پذیرفته‌اید، می‌توانید از قبل شروع به تنظیم برنامه تحصیلی خود کنید. از این فرصت استفاده کنید و در هنگام باز شدن ثبت‌نام‌ها راحت خواهید بود و استرسی ندارید.

یک تور شناخت محوطه دانشگاه داشته باشید

قبل از شروع در پردیس، راه خود را بشناسید و با جایی که کلاس‌های شما می‌تواند باشد آشنا شوید. تور صوتی یا پل هوایی موجود در سایت دانشگاه‌ها را بررسی کنید یا از یک تجربه تعاملی بهره ببرید. اگر وقت دارید، یک روز آفتابی زیبا را انتخاب کنید و از پردیس دانشگاهی خود در زندگی واقعی دیدن کنید تا با همه چیزهایی را که تجربه کنید روبرو شوید.

منبع: uwa.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button