دانشگاه سیدنی دومین رتبه را در رضایت کارفرمایان از فارغ‌التحصیلان مشغول به کار کسب کرده است!

فارغ‌التحصیلان دانشگاه سیدنی به دلیل مهارت‌های انطباقی خود در نظرسنجی رضایت کارفرما (ESS) 2022 بالاترین رتبه را در حوزه خود در کشور استرالیا کسب کردند.

دانشگاه سیدنی در یک نظرسنجی ملی که رضایت کارفرمایان را از فارغ‌التحصیلان اخیر موسسات آموزش عالی استرالیا اندازه‌گیری می‌کند، در NSW رتبه اول و در استرالیا رتبه دوم را کسب کرده است.

نظرسنجی رضایت کارفرمایان سال 2022 (ESS) در نوع خود بزرگترین نظرسنجی در استرالیا است که تقریباً 3500 ناظر کارفرمای فارغ‌التحصیلان دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی غیردانشگاهی (NUHEs) را مورد بررسی قرار می‌دهد. دانشگاه سیدنی با امتیاز 88.6 رتبه دوم را در بین 42 دانشگاه برجسته کسب کرد. این امتیاز رضایت کلی کارفرمایان از فارغ‌التحصیلان را به‌صورت درصد اندازه‌گیری می‌کند.

نظرسنجی ESS و نقش آن در سنجش فارغ‌التحصیلان هر دانشگاه

نظرسنجی دانشگاه ها در استرالیا

نظرسنجی ESS که توسط وزارت آموزش‌ و پرورش دولت استرالیا تامین می‌شود، بخشی از مجموعه شاخص‌های کیفیت برای یادگیری و آموزش (QILT) است که توسط مرکز تحقیقات اجتماعی در دانشگاه ملی استرالیا اجرا می‌گردد.

این نظرسنجی رضایت کارفرما را از پنج وجه متفاوت موردسنجش و بررسی قرار می‌دهد که عبارتند از:

  • مهارت‌های بنیادی – سواد عمومی، اعداد و مهارت‌های ارتباطی و توانایی بررسی و ادغام دانش
  • مهارت‌های تطبیقی – توانایی انطباق و به‌کارگیری مهارت‌ها/دانش و کار مستقل
  • مهارت‌های مشارکتی – کار تیمی و مهارت‌های بین فردی
  • مهارت‌های فنی – به‌کارگیری دانش و استانداردهای حرفه‌ای و فنی
  • مهارت‌های استخدام – توانایی انجام و نوآوری در محل کار

فارغ‌التحصیلان دانشگاه سیدنی بالاترین رتبه را در این کشور برای مهارت‌های انطباقی خود و رتبه دوم مهارت‌های پایه را در استرالیا داشتند.

 

پروفسور جوآن رایت، معاون معاون آموزشی (آموزش) گفت: «این نتایج معیاری خوشایند برای عملکرد فارغ‌التحصیلان ما در دوره پس از دانشگاه است. آن‌ها نشان می‌دهند که دانشجویان دانشگاه سیدنی درک عالی از مهارت‌های اساسی دارند و می‌توانند آنچه را که آموخته‌اند با نیازهای کارفرمایان خود تطبیق دهند. نظرسنجی ESS اثبات دیگری است که فارغ‌التحصیلان ما نقشی اساسی در حل مشکلات دنیای واقعی دارند.»

منبع: sydney.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button