دانشگاه سیدنی حمایت از دانشجویان را افزایش می‌دهد

دانشگاه سیدنی برای استقبال از پذیرش متنوع‌تر در سال 2023 تغییر روشی انجام داد تا بتواند از دانشجویانی با زمینه‌های محروم حمایت ‌کند.

طرح ورود و بورسیه تحصیلی MySydney به هر دانشجوی واجد شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی یک بورسیه تحصیلی سالانه 8500 دلار برای طول مدت مدرک ارائه می‌دهد. این برای دانشجویان داخلی از مناطقی که در 25 درصد پایینی دفتر آمار استرالیا، شاخص اجتماعی-اقتصادی برای مناطق، فهرست آموزش و شغل فهرست شده‌اند، در دسترس است و شامل حمایت هدفمند برای کمک به موفقیت آن‌ها می‌شود.

بورسیه تحصیلی، دانشجویانی را از پیشینه‌های SES پایین به سیدنی جذب می‌کند

دانشگاه سیدنی بورسیه

پروفسور مارک اسکات، معاون و رئیس دانشگاه سیدنی، گفت: «بسته جدید بورسیه تحصیلی MySydney  به دانشجویان بااستعدادی که ممکن است در صورت عدم دریافت بورسیه قادر به حضور در دانشگاه نباشند، کمک می‌کند تا به تحصیلات خود ادامه دهند و پتانسیل عظیم خود را محقق کنند.»

وی همچنین بیان کرد: «نکته مهم و قابل‌توجه این است که دانشجویان با پیشینه‌های مختلف، تنوع فکر و تجربه را برای حل بزرگ‌ترین چالش‌های جهان به ارمغان می‌آورند و این مورد برای نقشی که آموزش عالی در جامعه ایفا می‌کند، اساسی است.»

پروفسور مارک اسکات، معاون صدراعظم و رئیس‌جمهور بیان داشت:

«دانشجویان در سراسر نیو ساوت ولز خوش‌شانس هستند که تعدادی دانشگاه عالی برای انتخاب دارند، اما این انتخاب نباید به محل زندگی یا پیشینه آن‌ها محدود شود»

حمایتی بیش از حمایت مالی برای کمک به موفقیت دانشجویان موردنیاز است

حمایت دانشگاه سیدنی

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان برای پیشرفت به چیزی بیش از کمک مالی نیاز دارند، دانشگاه به محققان MySydney طیف وسیعی از حمایت‌های غیرمالی را ارائه می‌دهد. آن‌ها شامل یک فضای اختصاصی MySydney Scholar  هستند که برای تسهیل دوست‌یابی و دریافت مشاوره طراحی شده است. دانش‌پژوهان جدید همچنین می‌توانند به برنامه‌های راهنمایی که برای کمک به آن‌ها در تحصیل، یافتن شغل پاره‌وقت و برنامه‌ریزی شغلی در نظر گرفته‌شده دسترسی داشته باشند.

پروفسور اسکات گفت: «ازآنجا که انتقال از مدرسه به دانشگاه می‌تواند دلهره‌آور باشد. طیف وسیعی از سیستم‌ها و فرآیندهای جدید برای پیمایش و محیط متفاوتی برای مطالعه و معاشرت وجود دارد. راه‌اندازی ارتباط با جوامع کارفرمایان و حمایت از آن‌ها در طول دوره تحصیلی به دانشجویان کمک می‌کند تا شبکه‌های جدیدی بسازند و از زندگی دانشجویی خود نیز بهترین استفاده را ببرند.»

مطلب معرفی دانشگاه سیدنی استرالیا را هم بخوانید

منبع: sydney.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button