استراتژی مهاجرت تحصیلی استرالیا

استراتژی مهاجرت تحصیلی استرالیا - چه معنایی برای شما دارد؟

استراتژی مهاجرت استرالیا، تقویت یکپارچگی و کیفیت برنامه‌های آموزشی استرالیا  حمایت از شما است. استراتژی مهاجرت دولت استرالیا در 11 دسامبر 2023 منتشر شد. این استراتژی برای تقویت بیشتر یکپارچگی و کیفیت برنامه‌های آموزشی بین المللی استرالیا، محافظت بهتر از دانشجویان بین المللی و حمایت از فارغ التحصیلان برای دستیابی به اهداف شغلی طراحی شده است.

به طور کلی دانشجویان بین‌المللی در استرالیا مورد استقبال و ارزش قرار می‌گیرند. در حقیقت دولت استرالیا می‌خواهد مطمئن باشد که شما بهترین تجربه تحصیل را در استرالیا دارید و به موفقیت شغلی دست پیدا می‌کنید. دانشجویان بین‌المللی واقعی می‌توانند برای دسترسی به تحصیلات استرالیایی با کیفیت بالا احساس خوش کنند و از حمایت و امنیت دولت استرالیا حس خوبی به دست بیاورند.

استراتژی مهاجرت تحصیلی استرالیا

ویژگی‌های کلیدی

مسیرهای روشن پس از مطالعه و فارغ‌التحصیل در استراتژی جدید!

استراتژی مهاجرتی جدید استرالیا مسیرهای روشن پس از مطالعه را فراهم می‌کند. این موارد شامل فرصت‌هایی برای اقامت و کار در استرالیا برای مدت محدود و برای برخی از فارغ‌التحصیلان، راه‌هایی برای اقامت دائم است. شما از طریق این استراتژی جدید می‌توانید برای آینده خود در استرالیا یا جاهای دیگر، بهتر برنامه‌ریزی کنید و انتخاب درست‌تری داشته باشید.

برای عادلانه‌تر کردن اوضاع، این استراتژی «پرش ویزا» را بین ویزاهای موقت مختلف که مسیری برای اقامت دائم ارائه نمی‌دهند، محدود می‌کند.

نیاز واقعی دانشجو

در استراتژی جدید استرالیا، درخواست‌های ویزای دانشجویی و همچنین شرایط کمی سخت و دشوارتر شده. در حقیقت استرالیا تنها به دانشجویان واقعی با هدف تحصیل براساس شواهد، شرط ورود موقت می‌دهد. این بدان منظور است که دولت می‌خواهد دانشجویان بین‌المللی واقعی را تشخیص دهد و در نهایت دانشجویان واقعی را فیلتر نماید.

این روند هم برای دولت استرالیا و هم برای دانشجویان بین‌الملل واقعی بسیار عالی خواهد بود. چرا که در این حالت دانشجویان بین‌الملل واقعی که قصد مهاجرت دارند نیز به سیستم آموزشی استرالیا به راحتی دسترسی خواهند داشت.

الزامات زبان انگلیسی بالاتر

در اوایل سال 2024، دولت استرالیا الزامات زبان انگلیسی را برای ویزای دانشجویی و موقت فارغ‌التحصیلان افزایش داد. این الزامات در جهت بهبود فرایند یادگیری و اشتغال دانشجویان مصوب شده است.

نمره آزمون مورد نیاز برای ویزای موقت فارغ التحصیل از نمره سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی (IELTS) (یا معادل آن) از 6.0 به 6.5 افزایش یافت. همچنین نمره آزمون مورد نیاز برای ویزای دانشجویی از آیلتس (یا معادل آن) 5.5 به 6.0 افزایش پیدا کرد.

نمره آزمون مورد نیاز برای دانشجویانی که دوره فشرده زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور (ELICOS) را قبل از دوره اصلی تحصیل خود می‌گذرانند، از آیلتس (یا معادل آن) 4.5 به 5.0 افزایش یافته است. نمره آزمون مورد نیاز برای دانشجویانی که برنامه‌های پایه دانشگاهی یا مسیری را که آموزش زبان انگلیسی معتبر ارائه می‌دهند، آیلتس (یا معادل آن) 5.5 خواهد بود.

الزامات سختگیرانه برای ارائه دهندگان آموزش

دولت استرالیا اقدامات جدیدی را برای تقویت یکپارچگی و کیفیت برنامه‌های آموزشی استرالیا برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌کند.

یک واحد یکپارچگی VET جدید توسط اداره کیفیت مهارت استرالیا (ASQA) اداره خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که شما بالاترین کیفیت آموزش و پرورش را دریافت خواهید کرد.

به ارائه‌دهندگان آموزش دسترسی بیشتری به داده‌های کارگزاران آموزش داده می‌شود تا به ارائه‌دهندگان کمک کنند تا با کارگزاران آموزشی با کیفیت بالا کار کنند.

ویزای تحصیلات تکمیلی موقت موقت

در استراتژی جدید مهاجرت استرالیا مدت ویزای کار پس از تحصیل تغییر خواهد کرد. با این حال، ویزای موقت فارغ‌التحصیلی استرالیا همچنان به شما زمان می‌دهد تا تجربه کاری ارزشمندی کسب کنید و مهارت‌های خود را به کارفرمایان استرالیایی نشان دهید.

اگر در طول دوره کار پس از تحصیل خود در یک شغل مرتبط کار کنید، ممکن است واجد شرایط درخواست ویزای جدید 4 ساله مهارت در تقاضا باشید. این ویزا مسیر روشن‌تری را برای اقامت دائم فراهم می‌کند.

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button