تغییرات در سیستم ویزای دانشجویی استرالیا

تغییرات آتی دولت در سیستم ویزای دانشجویی در استرالیا، تغییرات در بورسیه‌های دانشگاه La Trobe

اگر شما هم به عنوان دانشجوی بین‌المللی قصد مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی استرالیا را دارید باید با اهداف و تغییر جدید دولت در آینده نه چندان دور آشنا شوید. دولت استرالیا براساس تصمیم‌گیری‌های جدید قصد دارد یکپارچگی در سیستم آموزشی بین‌الملل را افزایش دهد. برخی از این تغییرات به طور خلاصه در ادامه آورده شده که می‌توانید با توجه به آنها در مورد مهاجرت تحصیلی به استرالیا تصمیم‌گیری درستی داشته باشید.

تغییرات دولت در سیستم ویزای استرالیا و یکپارچگی سیستم آموزشی بین‌المللی

براساس تصمیمات جدید دولت این تغییرات شامل موارد زیر می‌شود:

افزایش سقف تمکن مالی

دولت استرالیا طی تصمیمات اخیر و در آیند سقف تمکن مالی را برای دانشجویان بین‌المللی برای دریافت اخذ ویزای دانشجویی بیشتر خواهد کرد. دولت استرالیا متصور است که این نیاز از سال 2019 شاخص نشده است و باید مقدار تمکن مالی افزایش پیدا کند تا دانشجویان بین‌الملل متوجه هزینه‌های بالای زندگی در استرالیا بشوند. از تاریخ 1 اکتبر 2023، دانشجویان بین‌المللی باید شواهد مبنی بر 24505 دلار هزینه زندگی را نشان دهند. این بدان منظور است که سقف تمکن مالی به نسبت همین حالا 17 درصد با افزایش روبرو بوده است.

یکپارچگی و درخواست اسناد بیشتر حین ثبت نام و درخواست

به طور کلی دولت بیان می‌کند که بررسی‌های بیشتری باید برای گروه‌های پرخطر و متقلب اعمال شود. چرا که در طی این سالها تقلب در درخواست وجود داشته است. به همین منظور دولت استرالیا از این پس حین درخواست ممکن است اسناد اضافه‌تری را از دانشجوی بین‌الملل درخواست نماید.

اطلاعات بیشتر را اینجــا بخوانید.

تغییرات در بورسیه‌های دانشگاه La Trobe

تغییرات در بورسیه دانشگاه لاتروب استرالیا

به طور کلی دانشگاه لاتروب بورسیه تحصیلی بسیار سخاوتمندانه‌ای را برای شناسایی دانشجویان با عملکرد بالا حفظ می‌کند. تغییرات دولت در خصوص این بورسیه‌ها برای دانشجویان بین‌الملل نیز اعمال خواهد شد. براساس تغییرات جدید بورسیه کامل از ترم دوم تحصیل اعمال می‌شود و از سپرده اولیه ترم اول کسر نمی‌شود. دانشجو ارزش کامل بورسیه را در ترم دوم پس از شناسایی دریافت خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر درباره بورسیه های دانشگاه لاتروب را در لینک های زیر می توانید مشاهده کنید:

بورسیه بین المللی دانشگاه لاتروب

بورسیه Regional برای دانشجویان بین المللی

بورسیه تجربی منطقه ویکتوریا

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button