دانشگاه گریفیث و معرفی دو بورسیه

از آنجا که احتمالا سوالات زیادی در مورد سفر به استرالیا و تحصیل در دانشگاه گریفیث داشته باشید، در این مطلب تعدادی پیوند به وب‌سایت‌های رسمی ارائه کرده‌ایم تا به شما در یافتن اطلاعات مرتبط و همچنین پاسخ به سوالات متداول کمک کنیم.

شما می‌توانید برای دریافت آخرین نکات و اطلاعیه‌ها برای دانشجویان آینده و فعلی دانشگاه گریفیث، وب سایت این دانشگاه و همچنین سایت ما را مشاهده نمایید.

همچنین در این مطلب به معرفی دو بورسیه  International Student Academic Merit Scholarship و  international student academic excellence scholarship خواهیم پرداخت.

آخرین اطلاعات برای دانشجویان دانشگاه گریفیث

معرفی دو بورسیه دانشگاه گریفیث استرالیا

همه دارندگان ویزا اکنون می‌توانند بدون ارائه مدرکی مبنی بر وضعیت واکسیناسیون خود به استرالیا سفر کنند، به غیر از مسافرانی که از چین، هنگ‌کنگ یا ماکائو وارد استرالیا می‌شوند. لازم به ذکر است ورودی‌های جدید از تاریخ 5 ژانویه 2023 باید آزمایش کووید منفی را طی یک دوره 48 ساعته قبل از روز سفرشان به استرالیا به نهاد مربوطه ارائه دهند.

در اکتبر 2022، TEQSA به همه نهادها توصیه کرد که باید تا تاریخ 30 ژوئن 2023 در حد امکان به انطباق با قوانین ملی عمل کنند. این بدان معناست که انتظار می‌رود دانشجویان بین‌المللی گریفیث که دارای ویزای دانشجویی هستند و به دلیل تأثیرات کووید از خارج از استرالیا مطالعات خود را انجام داده‌اند، حداکثر تا سه‌ماهه دوم سال 2023 در محوطه دانشگاه حضور یابند.اگر در مورد ایمنی یا عملی بودن آن نگرانی دارید، لطفاً به مشاوره دانشجویی بین‌المللی ایمیل بزنید و جزئیات وضعیت خود را برای بررسی ارائه دهید.
هنگام سفر به استرالیا، مهم است که به یاد داشته باشید که خطوط هوایی و اپراتورهای کشتی سایر کشورها ممکن است الزامات خاصی داشته باشند که قبل از سفر باید آنها را بررسی کنید. توصیه‌های بیشتر برای دانشجویان بین‌المللی که به کوئینزلند می‌روند را می‌توان در وب سایت Study Queensland یافت.

ورود به استرالیا

کشور استرالیا

قبل از عزیمت، وضعیت اعتبار ویزای خود را از طریق وب سایت VEVO بررسی کنید، برنامه‌ریزی برای مهاجرت خود به استرالیا را شروع نمایید.

دانشجویان بین‌المللی که در دانشگاه گریفیث شروع به تحصیل می‌کنند می‌توانند از طریق کلیک روی دکمه زیر برای پذیرش فرودگاهی درخواست دهند که آنها را مستقیماً از فرودگاه به محل اقامت استرالیا ببرد.

معرفی دو بورسیه تحصیلی دانشگاه گریفیث

بورسیه تحصیلی گریفیث
International Student Academic Merit Scholarship

این بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی برجسته‌ای که برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه گریفیث درخواست می‌کنند، تعلق می‌گیرد.
ارزش بورسیه:
20 درصد شهریه
مدت زمان:
برای کل مدرک شما معتبر است
سطح مطالعه:
دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد
شروع:
2023

بورسیه تحصیلی گریفیث
international student academic excellence scholarship


این بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی برجسته‌ای که برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه گریفیث درخواست می‌کنند، تعلق می‌گیرد.
ارزش بورسیه:
25 درصد شهریه
مدت زمان:
برای کل مدرک شما معتبر است
سطح مطالعه:
دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد
شروع:
2023

این بورسیه ها به چه کسانی تعلق میگیرد؟

برای واجد شرایط بودن باید:
• شهروند کشوری غیر از استرالیا یا نیوزلند باشید.
• حداقل معدل در تحصیلات قبلی از 5.0 تا 5.49 در مقیاس 7 امتیازی یا معادل آن داشته باشید. مناسب بودن خود را در معیارهای حداقل معدل طبق راهنمای زیر بررسی کنید.

مشاهده فایل راهنما

• تمام الزامات ورود به زبان انگلیسی و آکادمیک را برای برنامه دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد انتخابی خود برآورده کنید.
• از سال 2022 یا 2023 دانشجوی تمام‌وقت باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات این بورسیه می‌توانید به لینک‌ زیر مراجعه نمایید.

چگونه برای اخذ بورسیه درخواست دهیم؟

درخواست بورسیه دانشگاه گریفیث

درواقع نیازی به درخواست برای بورسیه نیست. ابتدا لازم است برای تحصیل در گریفیث اقدام کنید و اگر واجد شرایط بورسیه باشید به شما اطلاع داده خواهد شد.

روند درخواست

1. برای تحصیل در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در دانشگاه گریفیث درخواست دهید.
2. درخواست شما برای واجد شرایط بودن ارزیابی خواهد شد.
3. در صورت واجد شرایط بودن، در نامه پیشنهاد در قسمت شهریه و سایر هزینه‌ها یا سایر اطلاعات این بورسیه را به شما توصیه خواهیم کرد.

پس از شروع تحصیل در گریفیث، بورسیه تحصیلی قبل از تاریخ سرشماری، هر سه ماهه برای برآوردن شرایط ثبت‌نام مداوم اعمال می‌شود. شما باید باقیمانده هزینه‌ها را بر اساس ثبت‌نام خود تا تاریخ سرشماری بپردازید.
برای حفظ تخفیف بورسیه تحصیلی، باید به‌صورت تمام‌وقت در برنامه خود ثبت‌نام کنید و در تحصیلات خود پیشرفت کنید تا شرایط ویزای دانشجویی شما انجام شود، مگر اینکه کمبود اعتبار مالی مانع از ثبت‌نام تمام‌وقت شما شود. در لینک‌های زیر اطلاعات بیشتری خواهید یافت.

مطلب بورسیه تحصیلی دانشگاه گریفیث 2023 را هم بخوانید

شرایط و ضوابط دریافت بورسیه

شرایط تحصیلی دانشگاه گریفیث و ورود به زبان انگلیسی بر اساس نتایج مطالعات قبلی و مهارت زبان انگلیسی اعمال می‌شود.

بورسیه تحصیلی فقط برای دانشجویانی که در سال 2022 یا 2023 شروع به تحصیل می‌کنند اعمال می‌شود.
این بورسیه ها 20%و 25٪ از شهریه دوره‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد را فقط برای مدت زمان تحصیل برای تامین شرایط ثبت‌نام مداوم پوشش می‌دهد. مدت زمان به‌عنوان طول برنامه» همان‌طور که در نامه پیشنهاد شما ذکر شده است، منهای هرگونه اعتبار دریافت شده برای مطالعه قبلی تعریف می‌شود. هر تخفیف تا تاریخ سرشماری سه ماهه مربوط به ترم شما اعمال خواهد شد.

اگر به دانشجویی بورسیه دیگری از دانشگاه گریفیث اعطا شود که ارزش آن بیش از 20 درصد شهریه باشد، بورسیه تحصیلی با ارزش بالاتر به‌جای این بورسیه اعمال می‌شود.

دانشجویان برای واجد شرایط بودن بورسیه تحصیلی و هر تخفیف بورسیه باید هزینه بین‌المللی پرداخت کنند. هرگونه تغییر وضعیت دانشجو و توانایی پرداخت هزینه بین‌المللی منجر به لغو بورسیه تحصیلی می‌شود.

این بورسیه شامل دانشجویانی که در تحقیقات عالی، بدون جایزه، برنامه صلاحیت کارشناسی ارشد، MBA (کد برنامه 5670)، برنامه‌های زبان انگلیسی در موسسه زبان انگلیسی گریفیث، برنامه‌هایی که فقط پاره‌وقت ارائه می‌شوند، برنامه‌هایی که در خارج از کشور با همکاری یک سازمان همکار ارائه می‌شوند و دانشجویانی که شروع به کار را به سال 2024 یا بعد موکول می‌کنند، نمی‌شود.

دانشجویان باید به‌صورت تمام‌وقت ثبت‌نام کرده و در تحصیل پیشرفت کنند که شرایط ویزای دانشجویی آن‌ها برای دریافت و حفظ بورسیه تحصیلی مناسب باشد، همچنین باید شرایط برنامه تحصیلی خود را برآورده کنند، مگر اینکه کمبود اعتبار مالی مانع از ثبت‌نام تمام‌وقت شود.

برای حفظ واجد شرایط بودن بورسیه تحصیلی، دانشجویان باید تمام شرایط لازم برای هر سه ماهه تحصیلی را داشته باشند و برای ثبت‌نام در سه ماهه بعدی با موفقیت پیشرفت کنند. حداقل معدل تجمعی 5.0 در مقیاس نمره 7.0 باید حفظ شود تا واجدین شرایط بتوانند با تخفیف برای سه ماهه بعدی ثبت‌نام شوند.

معدل انباشته معدلی است که برای نمرات اعطاشده به دانشجو در تمام دوره‌های برنامه دانشجویی آنها جمع‌آوری می‌شود.

دانشجویان باید در برنامه‌ای که پیشنهاد بورسیه برای آن ارائه شده است، ثبت‌نام کنند که در نامه پیشنهاد صادرشده توسط پذیرش بین‌المللی گریفیث آمده است.

دریافت‌کنندگان بورسیه تحصیلی که برای انتقال داخلی در سال 2022 یا 2023 تایید شده‌اند، باید شرایط ثبت‌نام تمام‌وقت، حداقل معدل انباشته و تمام شرایط دوره قبلی را برای حفظ بورسیه تحصیلی خود داشته باشند.
در صورت انصراف دانشجو به هر دلیلی، مبلغ بورسیه قابل‌استرداد نیست.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button