قیمت خانه در سیدنی استرالیا

قیمت خانه در سیدنی استرالیا

قیمت خانه در سیدنی استرالیا

هدف اصلی ما از طرح این مقاله، بررسی چگونگی خرید یا اجارۀ ملک در استرالیا، همچنین برآورد تقریبی قیمت خانه در سیدنی استرالیا است. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در صورتیکه قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید، بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات مناسبی دربارۀ چگونگی تهیۀ مسکن در این کشور کسب کنید، تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. اگر مقصد شما شهر گران سیدنی است، بهتر است بیشتر دقت کنید!

سؤالاتی که قرار است در این مقاله به آن‌ها بپردازیم عبارت است از:

  • چگونه می‌توانیم در استرالیا به دنبال مسکن باشیم؟
  • قیمت خانه در سیدنی استرالیا به چه عواملی بستگی دارد؟
  • برآورد تقریبی قیمت خانه در سیدنی استرالیا چه مقدار است؟

چگونه می‌توانیم در استرالیا به دنبال مسکن باشیم؟

چگونه می‌توانیم در استرالیا به دنبال مسکن باشیم؟
چگونه می‌توانیم در استرالیا به دنبال مسکن باشیم؟

 

به منظور خرید ملک یا اجارۀ مسکن در استرایا، از جمله شهر سیدی، می‎‌توانید به مراکز یا اصطلاحاً بنگاه‌های معاملاتی مسکن مراجعه کرده و شرایط کلی ملک موردنظرتان را درخواست کنید. روش دیگر این است که به‌ طور مستقیم با صاحب ملک یا مسکن وارد معامله شوید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری با صاحبان ملک دیدار کرده و از شرایط کلی ملک مورد نظرتان باخبر شوند.

در دنیای مدرن و با پیشرفت تکنولوژی، ازجمله اینترنت و وب، شما به‌ راحتی می‌توانید ملک یا مسکن مدنظر خود را به‌ صورت آنلاین پیدا کنید. فقط کافی‌ست از طریق اینترنت، وب‌سایت‌های رسمی و مرجع را در این زمینه پپیدا کنید. این روش چند ویژگی دارد. اول اینکه قبل از ورود به استرالیا می‌توانید مکان اقامت مدنظر خود را پیدا کرده و با خیال آسوده، به محض ورود به شهر مقصد به آنجا بروید. دوم اینکه نیاز نیست پول یا به عبارتی بودجۀ خود را صرف هزینه‌های سنگین اجاره در ابتدای ورودتان به استرالیا کنید.

قیمت خانه در سیدنی استرالیا به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت خانه در سیدنی استرالیا به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خانه در سیدنی استرالیا به چه عواملی بستگی دارد؟

 

زمانیکه قصد دارید مسکن مدنظرتان را انتخاب کنید، باید به چند نکته دقت فرمایید. اول اینکه مکان یا موقعیت شهری مسکن مورد نظرتان به چه صورتی است. در مورد شهر سیدنی، مبلغ خرید یا اجارۀ ملک با توجه به اینکه مکان یا موقعیت ملک نزدیک به مرکز شهر (Downtown) است یا در حومه (Suburb)، متفاوت خواهد بود. مورد دوم شرایط محل زندگی از لحاظ امنیت، آرامش و نزدیکی آن به محل کار، دانشگاه و یا … است. مورد سوم نوع ساخت مکان زندگی است. خانه‌های ویلایی به مراتب قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان یا یونیت دارد. ضمناً تعداد اتاق خواب و امکانات محل زندگی نیز در قیمت تأثیرگذار است. خانه‌های که به‌ صورت استودیو یا سوئیت هستند، پایین‌ترین قیمت را در سیدنی دارند. متراژ و سال ساخت نیز از موارد بعدی تأثیرگذار در قیمت خانه در سیدنی استرالیا محسوب می‌شوند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد علل افت قیمت خانه در استرالیا به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

برآورد تقریبی قیمت خانه در سیدنی استرالیا چه مقدار است؟

برآورد تقریبی قیمت خانه در سیدنی استرالیا چه مقدار است؟
برآورد تقریبی قیمت خانه در سیدنی استرالیا چه مقدار است؟

 

به دلیل این که اکثر ایرانیان در ابتدای ورود به کشور استرالیا، شهر سیدنی، با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تمایل به خرید آپارتمان را دارند، یک قیمت تقریبی از قیمت آپارتمان در شهر سیدنی را برای شما برآورد خواهیم کرد. مبلغ آپارتمان در مرکز شهر سیدنی، به ازای هر فوت مربع، در حدود 1,350 دلار استرالیا تخمین زده می‌شود. این مقدار خارج از مرکز سیدنی یا حومه در حدود 840 دلار استرالیا برآورد می‌شود.

نکته قابل توجه این است که در صورتیکه شما شهروند استرالیا باشید و یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشید می‌توانید از وام‌های خرید مسکن استفاده کنید. مبلغ این نوع وام تا حد زیادی بستگی به شغل و میزان درآمد شما دارد. مبلغ وام های مسکن در استرالیا می‌تواند تا چند برابر درآمد وام‌گیرنده باشد.

در انتها باید این نکته را مدنظر قرار دهید که پس از خرید خانه در استرالیا شما موظف به پرداخت مالیات مربوط به ملک خود (Stamp Duty) هستید. شایان ذکر است این مالیات در ایالت‌های مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود.

در صورتیکه مقصد بعدی شما برای مهاجرت کشور کانادا است و قصد خرید خانه در این کشور را دارید، مقالات زیر را مطالعه فرمایید:

راهنمای خرید خانه در کانادا

مراحل خرید خانه در کانادا

هزینه خرید خانه در کانادا

 

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button