مهاجرت به استرالیا از طریق نویسندگی

مهاجرت به استرالیا از طریق نویسندگی

مهاجرت به استرالیا از طریق نویسندگی

در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی مهاجرت به استرالیا از طریق نویسندگی، اطلاعاتی رو در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم. امیدواریم تا انتها با ما همراه باشید.

ادارۀ مهاجرت استرالیا هر ساله لیست مشاغل مورد نیازش را به‌روز می‌کند. اگر شغل شما جزء یکی از مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد و البته شما توانسته باشید امتیاز بالایی را در سیستم امتیازدهی تعریف شده کسب کرده باشید، خیلی سریع می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید. متأسفانه باید اذعان داشت شغل یا هنری مانند نویسندگی که جزء فعالیت‌های فرهنگی و هنری محسوب می‌شود، در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار نیست. شغل نویسندگی در لیست مشاغل کوتاه‌مدت (STSOL) قرار دارد. متقاضیان اخذ ویزای مهارت‌های کاری از طریق نویسندگی، امکان اقدام برای زیرکلاس‌های ۱۹۰ و ۴۸۹ را خواهند داشت.

شرایط مهاجرت به استرالیا برای مشاغل نویسندگی چگونه است؟

شرایط مهاجرت به استرالیا برای مشاغل نویسندگی چگونه است؟
شرایط مهاجرت به استرالیا برای مشاغل نویسندگی چگونه است؟

 

همان‌طورکه می‌دانید مشاغل موجود در لیست مشاغل کوتاه‌مدت (STSOL) تنها در برخی از ایالت‌های استرالیا و در بعضی از بازه‌های زمانی مورد نیاز است. بنابراین نیاز است متقاضیان قبل از اقدام جهت مهاجرت به استرالیا از طریق نویسندگی اطلاعات مربوط به فراخوان این مشاغل را از طریق این لینک چک کنند.

مشاغل تعریف شده در حوزۀ نویسندگی، موجود در لیست مشاغل کوتاه‌مدت (STSOL) به قرار زیر است:

  1. Copywriter / نویسندۀ آگهی‌های تجاری – تبلیغاتی یا کارشناس تبلیغات / ANZSCO = 212411
  2. Newspaper or Periodical Editor / سردبیر یا ویراستار روزنامه‌ها، مجلات و نشریات دوره‌ای (هفتگی، ماهانه و سالانه) / ANZSCO = 212412
  3. Print Journalist / نویسندۀ مقالات روزنامه‌ها، مجلات و ژورنال‌ها / ANZSCO = 212413
  4. Radio Journalist / نویسندۀ مقالات برای رسانۀ رادیو / ANZSCO = 212414
  5. Technical Writer / نویسندۀ مقالات تخصصی / ANZSCO = 212415
  6. Journalists and Other Writers nec / سایر نویسندگان (شامل وبلاگ‌نویسان، نقدنویسان و …) / ANZSCO = 212416

شما می‌توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک‌های مربوطه در بالا، اطلاعات مرتبط با تخصص‌های مختلف حرفۀ نویسندگی را مطالعه فرمایید. همچنین این موضوع که آیا در حال حاضر در تخصص‌های مورد نظر، اعلام نیاز شده است یا خیر!

در پایان این مقاله دعوت می‌کنیم، درصورتی‌که هنرمند هستید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، مقالۀ مهاجرت هنرمندان به استرالیا را از دست ندهید!

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله مورد رضایت مخاطبین هنرمند، به‌خصوص نویسندگان قرار گرفته باشد. لازم به ذکر است گروه مدیریت مشاورۀ آریا متن فوق را صرفاً جهت اطلاع‌رسانی کلی به شما عزیزان ارائه کرده است.

پیشنهاد مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا به شما!

پیشنهاد مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا به شما! 

Arya Group Recommendation!

پیشنهاد ما به شما جهت مهاجرت به استرالیا، ویزای دانشجویی‌ست. درصورتی‌که قصد ادامه تحصیل در استرالیا را دارید، می‌توانید با یکی از دفاتر ما تماس بگیرید و یا فرم آنلاین مشاوره تحصیلی را تکمیل فرمایید. کارشناسان آریا شما را در انجام برنامه‌ریزی‌های تحصیلی از جمله انتخاب دانشگاه، رشته تحصیلی، اخذ پذیرش و در نهایت صدور ویزا یاری می‌رسانند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button