گریفیث در بین 250 رتبه برتر دانشگاه های جهانی QS

نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS  دانشگاه گریفیث در سال 2024 اعلام شد. این نتایج، نشان‌دهنده ارتقاء رتبه دانشگاه گریفیث به رتبه 243 در جهان است. گریفیث بالاترین نتیجه خود را تا به امروز در رتبه‌بندی QS، از گذشته تا به امروز کسب کرده است.

پروفسور کارولین ایوانز، معاون صداعظم و رئیس جمهور گفت: رتبه 243 از 1500 موسسه جهانی گواهی بر شهرت بین‌المللی رو به رشد دانشگاه گریفیث دارد.

دانشگاه گریفیث در بین 250 رتبه برتر دانشگاه های جهانی QS

پروفسور ایوانز در ادامه گفت: رتبه جهانی دانشگاه گریفیث از سال 2013 تا کنون 125 رتبه بهبود یافته که این افزایش رتبه جهانی نشان‌دهنده کارکنان برجسته این دانشگاه و همچنین ارائه آموزش‌های جهانی و تحقیقاتی عالی به دانشجویان بین‌الملل است. مزایای تحقیقات عالی در این دانشگاه چندین مزیت دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • مزیت اجتماعی
  • زیست محیطی
  • بهداشتی
  • اقتصادی

علاوه بر بهبود رتبه جهانی، دانشگاه گریفیث توانست رتبه 69 را در رده جدید از پایداری به خود اختصاص دهد. به طور کلی براساس آخرین بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌ها گریفیث در بین دانشگاه‌های استرالیا پنجم، در گروه جدید شبکه تحقیقاتی بین‌الملل رتبه 185 و در استنادات تحقیقاتی رتبه 166 را دریافت کرده است. همه این موارد نشان از تاثیر بین‌المللی تحقیقات این دانشگاه دارد.

 نتایج سال 2024 شاهد معرفی دو شاخص جدید برای پایداری و همکاری تحقیقاتی بین‌المللی است که هر دو شاخص‌های مهم کیفیت و انتظار کارکنان و دانشجویان از یک دانشگاه در سطح جهانی هستند.

دانشگاه‌های سراسر جهان بر اساس مجموعه‌ای از پارامترهای به روز شده ارزیابی می‌شوند. برخی از این پارامترها عبارتند از:

  • تحقیق و اکتشافات: شهرت علمی و استنادات در هر دانشکده
  • نتایج استخدام: شهرت کارفرما و نتایج استخدام
  • نسبت تجربه یادگیری به استادان
  • تعامل جهانی: هیئت علمی بین‌المللی، شبکه تحقیقاتی بین‌المللی، دانشجویان بین‌المللی
  • پایداری: این پارامتر عالی به دنبال رتبه 72 دانشگاه در جهان در رتبه‌بندی Times Higher Education Impact است که نشان‌دهنده تعهد دانشگاه به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (UN) است.

هدف از تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه گریفیث در سال 2020 – 2025 ایجاد یک آینده برای دانشجویان است. گریفیث پایداری را سرلوحه همه کارهای خود قرار داده و پایداری یک تمرکز کلیدی برای دانشگاه محسوب می‌شود.

منبع: griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد میشود این مطالب را هم بخوانید:

دانشگاه های استرالیا

معرفی دانشگاه گریفیث

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button