هت تریک دانشگاه ECU: برترین دانشگاه دولتی استرالیا برای تجربه دانشجویی

پاسخ‌های دانشجویان به بررسی ملی تجربه دانشجویی (SES) تنها نظرسنجی جامع از دانشجویان آموزش عالی در استرالیا بود که دانشگاه ادیت کوان (ECU) را به عنوان دانشگاه دولتی شماره یک در کشور، در مقطع کارشناسی اعلام کرد. برای سومین سال متوالی این دانشگاه رتبه یک بهترین دانشگاه دولتی را توانست اخذ کند. بنابراین این دانشگاه را می‌توان بهترین دانشگاه دولتی در استرالیا معرفی کرد.

دانشجویان دانشگاه ادیث کوان

معیارهای مورد سنجش که موجب برتری ECU شد:

  • تجربه کلی
  • توسعه مهارت‌ها
  • پشتیبانی دانشجویی

در بین تمام دانشگاه‌های دولتی،  ECU در رتبه دوم قرار دارد:

  • کیفیت تدریس
  • منابع یادگیری

دانشگاه ECU در استرالیای غربی برترین دانشگاه شناخته شده است. چرا که در این دانشگاه تجربه کلی، کیفیت تدریس، توسعه مهارت‌ها، پیشتیبانی دانشجو و منایع یادگیری فوق‌العاده و عالی است. این معیارها که این دانشگاه را برتری بخشید در QILT به ثبت رسید.

پروفسور ارشد عمری، معاون ارشد دانشگاه در این خصوص گفت: “دانشگاه ECU به طور باورنکردنی به برتری خود در تمام زمینه‌های تجربه یادگیری دانشجویان افتخار می‌کند.”

در ادامه وی بیان کرد: هسته اصلی اخلاق در دانشگاه ECU، تجربه و موفقیت دانشجویان است.”

معاون ارشد دانشگاه معتقد است که آموزش با کیفیت تنها دلیل پیشرفت و اخذ رتبه برتر دانشگاه نیست. بلکه رویکردهای مختلف شخصی دانشگاه و تجربه دانشجویان در این برتری و اخذ رتبه بالا بی‌تاثیر نیستند. 

وب سایت ComparEd ، بر اساس داده‌های QILT به دانشجویان آینده‌نگر کمک می‌کند تا دانشگاه‌های سراسر استرالیا را مقایسه کنند.

نتایج QILT بر اساس حدود یک چهارم میلیون نظرسنجی است که هر ساله توسط دانشجویان آموزش عالی در سراسر استرالیا انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نظرسنجی تجربه دانشجویی 2022، به وب سایت QILT مراجعه کنید.

 

منبع:  ecu.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button