کریستال برادفورد از تجربیات خود پس از دانشگاه گریفیث می‌گوید

کریستال برادفورد، فارغ‌التحصیل کالج هنر کوئینزلند، عشق خود به نقاشی، طراحی، ترکیبی از مدیا و کاوش رنگ را به نمایشگاه پاپ‌آپ و هنر خود در دره فورتیتود بریزبن آورده است.

این نمایشگاه از 19 می تا 1 ژوئن 2023 در استودیو در برانسویک برگزار شد و آثار انتزاعی اخیر خانم برادفورد را به نمایش گذاشت. آثاری که به دنبال هدایت روابط بین رنگ، بافت و سطح بوده و همگی در حین نقشه‌برداری از خاطرات و مناظر اطراف او هستند.

خانم برادفورد با داشتن مدرک لیسانس هنرهای تجسمی، هنرهای زیبا و همچنین مدرک تحصیلات تکمیلی لیسانس آموزش متوسطه از دانشگاه گریفیث، در اوایل دوران حرفه‌ای خود انتخاب شد تا آثار خود را در نمایشگاه‌های مختلف هنرمندان نوظهور و فضاهای گالری در سراسر جهان به نمایش بگذارد. بریزبن، به شروع تمرین مجسمه‌سازی و نساجی معاصر او کمک کرد.

یک معلم بی‌نظیر برای دانش‌آموزان!

کریستال برادفورد، دانشگاه گریفیث استرالیا

خانم برادفورد اکنون به‌عنوان یک معلم هنرهای تجسمی کار می‌کند، دانش آموزان از سفر و تأثیرات او برای یافتن پتانسیل خود و دنبال کردن علایق خود الهام می‌گیرند.

خانم برادفورد گفت: «استادهایم به من نسبت به چیزهایی که به آن‌ها علاقه داشتم اعتماد می‌کردند، بنابراین سعی می‌کنم این کار را با دانش‌آموزان مدرسه‌ام نیز انجام دهم.

اگر آن‌ها واقعاً بر روی یک مفهوم یا موضوع خاص تمرکز می‌کنند، آن‌ها را تشویق می‌کنم که برای توانمند کردن خود، مرزها را کنار بگذارند. برای آن‌ها این فرصت را به وجود می‌آورم تا ببینند که اگر چیزی را دوست دارند آن را ادامه دهند؛ در این صورت جایگاه خود را در جهان پیدا خواهند کرد، چه هنرهای زیبا، چه طراحی یا هر زمینه دیگری.»

خانم برادفورد در رشته نقاشی تحصیل کرد اما متوجه شد که درس انتخابی موردعلاقه‌اش طراحی زندگی است که منجر به علاقه او به شکل انسانی و نقش زنان در جامعه شد و درنهایت به منسوجات علاقه‌مند شد.

او گفت: «من با پارچه و خیاطی به سمت این تاسیسات رفتم و همه‌چیز بسیار الگو محور شد.»

«بوم‌های کنونی من یادآور دوره دیگری از زمان هستند. نمادهایی از تاریخ، به‌علاوه تمام جهان‌های دیگری که اکنون در طول زندگی‌ام دیده‌ام.

من از برخی از استادان شگفت‌انگیز مانند پت هافی، ایان فرند، جنی واتسون و ریچارد دانلوپ که همگی هنرمندان شناخته‌شده ملی هستند، یاد گرفتم. آن‌ها واقعاً مرا پرورش دادند و راهنمایی‌ها و حمایت‌های بزرگی برای من بودند، حتی زمانی که من از سنت خارج می‌شدم. از طریق تئوری و تحقیقاتم کاملاً موردحمایت قرار گرفتم و احساس می‌کردم تا زمانی که فارغ‌التحصیل شدم واقعاً به برخی از رویاهای هنری خود دست‌یافته‌ام. من همیشه آن زمان را به‌عنوان بهترین چند سال زندگی‌ام به یاد خواهم آورد.

هدف نهایی کریستال این است که کنجکاوی‌های زیبایی‌شناختی خود را تکامل دهد و یک تجربه جذاب بصری برای مخاطبان خود ایجاد کند، او بین خانواده، سفارشات و حرفه تدریس تمام‌وقت هنر خود تعادل برقرار می‌کند.

روز باز هنرهای خلاق دانشگاه گریفیث

کالج هنر کویینزلند

اگر می‌خواهید خلاقیت خود را به یک حرفه تبدیل کنید، روز باز هنرهای خلاق، بهترین راه برای کشف آنچه گریفیث ارائه می‌کند است.

خود را در تجربیات عملی که توسط مربیان خبره در هر زمینه مطالعاتی اجرا می‌شود – از طراحی و هنرهای تجسمی گرفته تا موسیقی، هنرهای نمایشی، فیلم، انیمیشن و غیره غوطه‌ور کنید.

شما می‌توانید با دانشجویان فعلی، مشاوران تحصیلی و دانشگاهیان چت کنید، در مورد مدارک تحصیلی گریفیث و مسیرهای پذیرش بیاموزید و از طریق تورهای راهنما، جلسات اطلاعاتی و کارگاه‌های تعاملی طعم زندگی دانشگاهی را بچشید.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button